VM motori

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

mohl by jsi vyfotit to turbo, přesněji ten wastgate, sem zapomněl jak už vypadá
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

je to obycajny tlakovy motor ako napr.
Obrázek

len namiesto tych stelovacich srobov je oko, vo vnutri membrana, pruzina, zacina sa hybat pri cca 0.7 bar

na turbe je to vsak mozne namontovat len so stlacenou pruzinou cca 4 mm co zvysuje otvaraci tlak na 1.4 bar po 2.7 bar (plne otvorena klapka), ta klapka je uplne volna (nie je pridreta)...

skusal som vselijako ale tocenim tu tycku nepredlzim, co s tym? nechat 1.4+ bar, 4 mm podlozky na prirubu, alebo prevarit tu tyc?
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

67gtman píše:
a da sa ten tlak na VM vobec nastavit? lebo ako tou tyckou na turbe tocim a tocim, akosi stale mi chyba 3-4mm, aby sadla do oka tej klapky poradite?
jestli to dobře chápu, tak ti ta tyčka co ovládá wastgate vyskočila a nemůžeš jí dát zpět, tak aby ovládala wastgate??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

Co vyskocena tycka? Hosi ved nepisem po madarsky, ci to si srandu robite?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No tam je potřeba mít předpětí aby se klapka neotvírala ihned.
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

ale to predpeti je moc velke a vysledok je ze otvara pri 1.4 baru, a nie pri 0.8 bar
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

hodnoty si vycet z budiku,nebo z jednotky???
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

Rucna pumpa, manometer, ziadna rj
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

nezda se mi ta hodnota 1,4 baru s obtokem.mne turbo dava sotva 1,3 a to mam obtok uplne odstavenej.kdo vi jak ti ten budik ukazuje.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Sak tu tycku povol a bude tlacit menej. Pokial ju mas pevnu tak zozen nastavovaciu.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

takže:

na 1+3 válci jsou odstraněné rozteklé žhavičky z válce a na pístech 1+3 jsou zapeklé stírací kroužky a vzhledem k tomu jak je píst očouzený a jak to foukalo, jde se an nové kroužky
Obrázek
Obrázek
Obrázek




ale

poradtě:

mohu použít takto poškozený píst???
Obrázek





EDIT: ještě otázka jak se případně vyvažují písty tedy kde odebírat materiál???
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vyčistil bych drážky a celý píst, prostor , kde je zasažen, zapiloval a prohlédl,.Pak jej dal na vařič, ohřál a když se neobjeví žádná prasklina, klidně bych jej tam dal..Úbytek materiálu není takový, aby nemohl pracovat bez závad... :)
nepropadat panice...
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ok a nebude to chtít vyvážit?? jinak náhradní píst mám s tím problém není
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě zvážit píst je dobré, ale mám za to, že do 4g snad neubylo..Ale je to jistota. Mám doma starou váhu z krámu, dám tam píst, zvážím, potom to smontuji s ojnicí a zase a pak zkontroluji všechny...Mnohokrát je člověk překvapen. A je to první věc, kterou dělám, když sháním píst... :)
nepropadat panice...
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Re: VM motori

Příspěvek od cepanek3 »

Milo75 píše:VM motori je itaská firma která vyrábí jen dieslové motory do všeho,(Alfa,Opel,JEEP, atd) motor o kterém mluvím se konstrukčně podobá traktoru: rozvod ozubenýma kolama (OHV) dělené hliníkové hlavy, předkomůrka-nejsilnější motor této konstrukce(staré) byl montován do alfy 164/155 2,5TD kde byl s řídicí jednoutkou a může být načipován na 155HP

POZOR neplíst s fiatem s tím to nemá nic společného

VIZ:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp
ahoj prosim ta nevedel by si mi poradit na alfu romeo 2.5 .....83 kw rok 1989





poradte mi prosim dal som si spravit cerpadlo lebo mi tieklo a teraz nie a nie nastartovat neviem ako mam nastavit rozvody
dal som to tak ze na vackovej hriadeli su dve bodky a na kolese cerpadla je jedna bodka nastavil som to tak ze koliecko s bodkou cerpadla som dal medzi dve bodky vackovej hriadele a prvy valec som nastavil pod vrch na strekovanie a cerpadlo- prvy strek som nastavil na prvy valec a motor vobec neodpali neda sa nastartovat a skusal som to aj roztahovanim ani nezadymi pomozte prosiim ak mate stym skusenosti
Velni pekne dakujem za odpoved
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“