VM motori

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to kolikrát klame, namontoval bych na trubky z čerpadla vstřiky mimo motor,/trubky je třeba trochu přetočit /motor bez vstřiků se bude volně točit, takže při startování motoru máš jistotu, že se systém odvzdušní a poznáš, zda čerpadlo vstřiky protlačí a budou prášit...Ale zjednodušeně řečeno, jakmile startuješ a nejde ti kouř z výfuku, vstřikovače nevstřikují naftu..Jestli to nechytne ani na spray, motor nemá kompresi nebo jsou špatně rozvody..
nepropadat panice...
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Příspěvek od cepanek3 »

no jo ale s motorom sa nuic nerobilo ani s rozvodami motora len sa nastavili podla teciek na sukolesach rozvodmi cerpalom a motorom
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre

Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Příspěvek od cepanek3 »

no teraz som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Příspěvek od cepanek3 »

Milo75 píše:mrkni sem jestli ti to pomůže- nějak to dáme dohromady :)
(dělal jsme návod)


http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... i&start=75
DOBRY DEN toto je typ cerpadla na Land Rover s mototom alfa romeo 2.5motor 83 kw rok vyroby 1989::::: s MADEIN GERMANI 0460404042 ---- 168-1
dal som ho repasovat lebo mi tieklo pred tynm mi jazdilo dobre aj tahalo po repasacii mi automechanik nastavil rozvody motora s rozvododom cerpadla tak ako to ma byt ale prva a druha tryska mi davala a 3a4 tryskami nic nedava skusal som to aj na priamo som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CErpadlo
smotorom sa nic nerobilo

poradite mi dakujem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi Tě nemine čerpadlo nechat překontrolovat na stolici , jestli má dost nafty a do přepadu jde čistá nafta,/ tzn., že je čerpadlo zahlceno/, aby mohlo fungovat..a přesto nefunguje.
nepropadat panice...
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Příspěvek od cepanek3 »

ano ide ide cista nafta do prepadu tak ho dat na stolicu znova
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Příspěvek od cepanek3 »

ahojte poradte kde bych zohnal na motor alfa romeo 2,5 83kw r.v 89 valce a piestne kruzka+piesty ojnocne loziska
cepanek3
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2013, 14:32

Re: VM motori

Příspěvek od cepanek3 »

ahojte chcel by som sa spitat na nove sucastky t.j 4 valce kruzka z piestami a ojnicne loziska je to land rover r.v. 1989 s motorom alfa romeo diskoveri 2.5/83KW cislo bloku motora je 00420603716996

ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

mate niekto tipa co moze sposobovat u VMka ze ma slaby tah pri nizkych otackach do cca 1800 ot/min napr. pri jazde do kopca na 3. ho dusi az zacne klepat, turbo neroztoci, akoby mal v tom momente prilis kratky predvstrek....?
je to mechanika 95 cherokee (RJ akurat upravuje predvstrek)
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ano může být špatný předvstřik
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

problem je ze postupne mi prestalo asi fungovat cidlo rychlosti (to na prid. prevodovke) teda aj rychlomer...
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

myslím, že s tím čidlem souvislost není, spíš je možné že si ti vibracemi hnulo čerpadlo (povolené matky) a změnil se předvstřik - chtělo by to přeměřit (práce na 10minut)

tuším že 2,5 VMko s EDC má 0,6mm na úchylkoměru
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

no neviem, keby sa pohlo cerpadlo tak to RJ ureguluje, resp. by to tazko startovalo keby sa pohlo az prilis...

a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).

nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR
jožin.l
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 29 zář 2013, 17:59

Příspěvek od jožin.l »

nazdar pánove.Mam jeep 2.5 td vm udělal jsem si na motoru go klika,pisty kruhy,hlavy,ale ted jsem zustal stat na turbu je k.o.kamarad ma v garaži turbo k24 je o něco větší a tak nevim jestli by to motour vdržel a jestli by to vubec fungovalo. dik
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ta 2,5TD je s řídící jednotkou nebo bez??


a na kolik tě všechno vyšlo???
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“