VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ono to kolikrát klame, namontoval bych na trubky z čerpadla vstřiky mimo motor,/trubky je třeba trochu přetočit /motor bez vstřiků se bude volně točit, takže při startování motoru máš jistotu, že se systém odvzdušní a poznáš, zda čerpadlo vstřiky protlačí a budou prášit...Ale zjednodušeně řečeno, jakmile startuješ a nejde ti kouř z výfuku, vstřikovače nevstřikují naftu..Jestli to nechytne ani na spray, motor nemá kompresi nebo jsou špatně rozvody..
nepropadat panice...
no jo ale s motorom sa nuic nerobilo ani s rozvodami motora len sa nastavili podla teciek na sukolesach rozvodmi cerpalom a motorom
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre
Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
cerpadlo som dal robit preto lebo prepustalo cez spoje cešrpadla aby ho pretesnili
ked bolo na motore cerpadlo tak to jazdilo noprmalne a malo to tah
po repasovany cerpadla som to namontoval a zesteloval podla predpisu rozvody .vobec to nezadymi ani na roztiahnutie ani na ten sprej
aj trysky boli 2x na skusanie a su dobbre
Moze to byt cerpadlom ze by to slabo davkovalo
Bol som aj pri nom ;ked to mal na stolicin to cerpadlo a ukazoval mi to ze to funguje ale mne sa to nezda ci vnutry nieco nepotocil anedal opaccne . ked to jazdilo normalne pred opravou a teraz niiccccccccccccccccc porad dakka
no teraz som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CERPADIELKO
DOBRY DEN toto je typ cerpadla na Land Rover s mototom alfa romeo 2.5motor 83 kw rok vyroby 1989::::: s MADEIN GERMANI 0460404042 ---- 168-1Milo75 píše:mrkni sem jestli ti to pomůže- nějak to dáme dohromady
(dělal jsme návod)
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... i&start=75
dal som ho repasovat lebo mi tieklo pred tynm mi jazdilo dobre aj tahalo po repasacii mi automechanik nastavil rozvody motora s rozvododom cerpadla tak ako to ma byt ale prva a druha tryska mi davala a 3a4 tryskami nic nedava skusal som to aj na priamo som to daval cez bandasku privod paliva z cerpadla do bandasky snaftou a odpad do druheho vkanistra
prva a druha tryska davala slabo a tretia a stvrta nic
a DAL SOM SETKY TRYSKY DOLE PRVE DVE DAVALI TRRUBKY A TRETIA STVRTA NIC
NA PRIVODE SOM CEZ HADICKU VIDEL AKO PUMPUJE CERPADIELKO DO CERPADLA CERPADLO MA SVCOJJE CErpadlo
smotorom sa nic nerobilo
poradite mi dakujem
Re: VM motori
ahojte chcel by som sa spitat na nove sucastky t.j 4 valce kruzka z piestami a ojnicne loziska je to land rover r.v. 1989 s motorom alfa romeo diskoveri 2.5/83KW cislo bloku motora je 00420603716996
ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
ALEBO TAKY ISTY MOTOR ZOHNAT
problem je ze postupne mi prestalo asi fungovat cidlo rychlosti (to na prid. prevodovke) teda aj rychlomer...
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
je sanca ze signal z neho pouziva rj pri riadeni dlzky predvstreku? cize to casuje pri urcitom plyne kratsie ako ked ma signal o rychlosti z tohto senzora?
je to sice skoroamerican (95 td cherokee) ale malo by to byt podobne aj u ost. aut s VM.
no neviem, keby sa pohlo cerpadlo tak to RJ ureguluje, resp. by to tazko startovalo keby sa pohlo az prilis...
a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).
nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR
a blbo to ide len v tomto jednom rezime (vysoka davka tj velky plyn, nizky boost).
nepoznas nejaky link kde su vsetky krivky ktore maju zabudovane tieto RJ? minimalne vstupy: senzor plynu (na cerpadle), senzor na 1. vstreku, CPS, senzor rychlosti, vs. vystupy: casovaci solenoid, EGR