VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: VM motori
Milo75 píše:Zdravím má někdo zkušenosti s úpravami VM motorů??? respektive kolik to vydrží???? Jendou mi někdo říkal že měl čipnutej 2,5TD v alfe 155 a na dálnici mu to kleklo, že prý to není stavěnej na takový výkon
VIES ALE MNE NECHCE DAVAT PO CERPADLO POOPRAVE KED PRIDAM MU TAK DAVA ALE SLABO SLABULINKO A KED UBERIEM PRESTANE DAVAT UPLNE SKUSAL SOM TO AJ ROZTIAHNUT AZ DO 4000 otacok ani nezadimi vobec nic ALFA ROMEO 2,5 83KW r.v 1989 ak chces damm aj fotky ako ten motor vypada
Re: VM motori
NAHRAL SOM AJ FOTKY AKO VYPADA TOcepanek3 píše:Milo75 píše:Zdravím má někdo zkušenosti s úpravami VM motorů??? respektive kolik to vydrží???? Jendou mi někdo říkal že měl čipnutej 2,5TD v alfe 155 a na dálnici mu to kleklo, že prý to není stavěnej na takový výkon
VIES ALE MNE NECHCE DAVAT PO CERPADLO POOPRAVE KED PRIDAM MU TAK DAVA ALE SLABO SLABULINKO A KED UBERIEM PRESTANE DAVAT UPLNE SKUSAL SOM TO AJ ROZTIAHNUT AZ DO 4000 otacok ani nezadimi vobec nic ALFA ROMEO 2,5 83KW r.v 1989 ak chces damm aj fotky ako ten motor vypada
je to 2.5 83kw alfa romeo ano daval som repasovat cerpadlo je to auto ran rover r.v 1989Milo75 píše:v čem to je zabudované ten motor??
land Rover?
jiank je to 2,4, možná i 2,0 pozná se to podle čísla
a co ži to s tím dělal??
nechával repasovat vstřikvoací čerapdlo??
porad mi prosim ta ako to mam spojazdnit
no není nic ztracené
takže jsi vyndal čerpadlo dalo zpět a ono to nejde nastartovat.
pravděpodobně si ho nedal tak jak bylo
(před vyndáním čerpadla je dobré dát si rysku na rysku(řemenice a prsa rozvodů) a lehce kousek otočit zpět (čeprpadlo se tak lépe nandavá, protože není najeté na vstřiku)
pokud jsi čerpadlo dal tak jak mělo být, tak ještě skus odklonit nebo přiklonit k motoru a uvidíš co to bude dělat- před seřizováním hodinkama bys měl mět čerapdlo ,tak zhruba uprostřed dir
v nejhorším případě, budeš muset sundat prsa a nastavit to vše jak má být (viz můj příspěvek na alfistech)
takže jsi vyndal čerpadlo dalo zpět a ono to nejde nastartovat.
pravděpodobně si ho nedal tak jak bylo
(před vyndáním čerpadla je dobré dát si rysku na rysku(řemenice a prsa rozvodů) a lehce kousek otočit zpět (čeprpadlo se tak lépe nandavá, protože není najeté na vstřiku)
pokud jsi čerpadlo dal tak jak mělo být, tak ještě skus odklonit nebo přiklonit k motoru a uvidíš co to bude dělat- před seřizováním hodinkama bys měl mět čerapdlo ,tak zhruba uprostřed dir
v nejhorším případě, budeš muset sundat prsa a nastavit to vše jak má být (viz můj příspěvek na alfistech)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75 píše:no není nic ztracené
takže jsi vyndal čerpadlo dalo zpět a ono to nejde nastartovat.
pravděpodobně si ho nedal tak jak bylo
(před vyndáním čerpadla je dobré dát si rysku na rysku(řemenice a prsa rozvodů) a lehce kousek otočit zpět (čeprpadlo se tak lépe nandavá, protože není najeté na vstřiku)
pokud jsi čerpadlo dal tak jak mělo být, tak ještě skus odklonit nebo přiklonit k motoru a uvidíš co to bude dělat- před seřizováním hodinkama bys měl mět čerapdlo ,tak zhruba uprostřed dir
v nejhorším případě, budeš muset sundat prsa a nastavit to vše jak má být (viz můj příspěvek na alfistech)
no lebo rysky som dal na rysky ale ono vobec ked ho roztahujem na 4000 otacok ani nezadymi vobec nic a skusal som to tak este vindal som jednu trysku von po zoslapnuti plynu mi davala ale slabo tak ze som ten tlak udrzal na palci a ked som povolil plyn tak prestalo davat a to som ho furt roztahoval na 4000otacok
nemoze byt nieco s cepadllom ze by da&avalo slabo davky
ale som ho tahal furt na 4000 otacok
je mi to divnne akosi
tak čerpadlo může být špatně nastavené, je možné , že se jim to nepodařilo, ale to čerpadlo zkouší na stolici a oni by poznali, že jim dává málo nafty
jseš si jistý, že čerpadlo máš správně nasazené? měl jsi vyndané ozubené kolo čerpadlové
ono na čerpadlovém kole máš dva zářezy jak to čerpadlo tam můžeš strčit a pak záleží jak to nastavíš na hodinkách
jseš si jistý, že čerpadlo máš správně nasazené? měl jsi vyndané ozubené kolo čerpadlové
ono na čerpadlovém kole máš dva zářezy jak to čerpadlo tam můžeš strčit a pak záleží jak to nastavíš na hodinkách
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
ahoj ano udržim ho palcom strekovaciu trubku dava slabo naftu a na stvrtom streku uplnre slabulinko davajericho-3 píše:No jestli dáš na trubku vstřikovač a on ti při startu nestříká a udržíš to prstem, máš závadu buď v přívodu paliva/napoj to na kanistr/ nebo je problém se stop ventilem....a nebo je vada v čerpadle...
Musí se ti kouřit z výfuku, ať je čerpadlo nastaveno jakkoli...
privod paliva a prepad je v poriadku bol tam aj ten cerpadlar co to cerpadlo nastavovaval na stolici a skontroloval cele nastavenie rozvodov motora s cerpadlom a skonstatoval ze je to dobre nastavene rozvody s cerpadlom a mal zhodene vyko motora akontroloval ci je to spravne nastavene
vybral z motora tysky azobral ich na odskusanie
Ale predtym to mal trysky s cerpadlom date spolocne na odskusanie
Pred opravou cerpadla to jazdilo bez problemov
ahoj ano udržim ho palcom strekovaciu trubku dava slabo naftu a na stvrtom streku uplnre slabulinko davacepanek3 píše:Milo75 píše:no není nic ztracené
takže jsi vyndal čerpadlo dalo zpět a ono to nejde nastartovat.
pravděpodobně si ho nedal tak jak bylo
(před vyndáním čerpadla je dobré dát si rysku na rysku(řemenice a prsa rozvodů) a lehce kousek otočit zpět (čeprpadlo se tak lépe nandavá, protože není najeté na vstřiku)
pokud jsi čerpadlo dal tak jak mělo být, tak ještě skus odklonit nebo přiklonit k motoru a uvidíš co to bude dělat- před seřizováním hodinkama bys měl mět čerapdlo ,tak zhruba uprostřed dir
v nejhorším případě, budeš muset sundat prsa a nastavit to vše jak má být (viz můj příspěvek na alfistech)
no lebo rysky som dal na rysky ale ono vobec ked ho roztahujem na 4000 otacok ani nezadymi vobec nic a skusal som to tak este vindal som jednu trysku von po zoslapnuti plynu mi davala ale slabo tak ze som ten tlak udrzal na palci a ked som povolil plyn tak prestalo davat a to som ho furt roztahoval na 4000otacok
nemoze byt nieco s cepadllom ze by da&avalo slabo davky
ale som ho tahal furt na 4000 otacok
je mi to divnne akosi
privod paliva a prepad je v poriadku bol tam aj ten cerpadlar co to cerpadlo nastavovaval na stolici a skontroloval cele nastavenie rozvodov motora s cerpadlom a skonstatoval ze je to dobre nastavene rozvody s cerpadlom a mal zhodene vyko motora akontroloval ci je to spravne nastavene
vybral z motora tysky azobral ich na odskusanie
Ale predtym to mal trysky s cerpadlom date spolocne na odskusanie
Pred opravou cerpadla to jazdilo bez problemov
Co vím, tak čerpadlo na stolici je zkoušeno, aby vytvořilo tlak 170atm. Což znamená, že protlačit vstřikovače, které jsou seřízené např. na 150atm je pro něho sranda...Takže patrně někde mezi je problém. Osobně bych napojil čerpadlo na kanistr, vyndal jádro s gumičkou ze stop ventilu, napojil čerpadlo vstřik. trubkami na vstřikovače mimo válce a zastartoval...Jestliže nebudou prášit a jsou v pořádku, hodil bych čerpadlo psovi/jak říká Miloš/
nepropadat panice...
spravil som to tak ako si to napisal a veru slabo slabulinko to davalo s nastrekovych trubiekjericho-3 píše:Co vím, tak čerpadlo na stolici je zkoušeno, aby vytvořilo tlak 170atm. Což znamená, že protlačit vstřikovače, které jsou seřízené např. na 150atm je pro něho sranda...Takže patrně někde mezi je problém. Osobně bych napojil čerpadlo na kanistr, vyndal jádro s gumičkou ze stop ventilu, napojil čerpadlo vstřik. trubkami na vstřikovače mimo válce a zastartoval...Jestliže nebudou prášit a jsou v pořádku, hodil bych čerpadlo psovi/jak říká Miloš/
ano jadro s cievkou som vybral cepadlo privodu som dal do kanistra s nafto strekovacie trubky somod trysok odpojil a privod z nadrze od filtra som dal do kanistra aj prepad z cerpadla som dal tiez do kanistra
A potom som startoval a pozeral na strekovacie trubky davali slabo a posledna davala este menej a ked som chytil jednu strekovaciu trubku s palcom tak som to uudrzal
a to cerpadlo bolo 2 krat na stolici a furt tvrdi ze je dobre nastavene ale mne sa to nevidi ci ho aj dobre poskladall
cepanek3 píše:spravil som to tak ako si to napisal a veru slabo slabulinko to davalo s nastrekovych trubiekjericho-3 píše:Co vím, tak čerpadlo na stolici je zkoušeno, aby vytvořilo tlak 170atm. Což znamená, že protlačit vstřikovače, které jsou seřízené např. na 150atm je pro něho sranda...Takže patrně někde mezi je problém. Osobně bych napojil čerpadlo na kanistr, vyndal jádro s gumičkou ze stop ventilu, napojil čerpadlo vstřik. trubkami na vstřikovače mimo válce a zastartoval...Jestliže nebudou prášit a jsou v pořádku, hodil bych čerpadlo psovi/jak říká Miloš/
ano jadro s cievkou som vybral cepadlo privodu som dal do kanistra s nafto strekovacie trubky somod trysok odpojil a privod z nadrze od filtra som dal do kanistra aj prepad z cerpadla som dal tiez do kanistra
A potom som startoval a pozeral na strekovacie trubky davali slabo a posledna davala este menej a ked som chytil jednu strekovaciu trubku s palcom tak som to uudrzal
a to cerpadlo bolo 2 krat na stolici a furt tvrdi ze je dobre nastavene ale mne sa to nevidi ci ho aj dobre poskladall[
skusal som to aj so startovacm sprejom ale motor vobec nechytal aninato spreji nevies poradit s tym]