TDI AHU nechce jet

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

TDI AHU nechce jet

Příspěvek od lukaslb »

Zdarec,ma takovy mensi problem mam seata klasika 1,9TDI 66KV motor je AHU kdyz snim jedu tak normalne zrychluje alejakmile prekrocim 130-140km/h tak to lechce skubne mam furt stejne seslapnuty plyn klesne to na nejakych +-120km/h a uz se t nehne jjakmile spomalim a znovu pridam plyn tak auto nechce vubec jet de jenom do otacek ale nema vubec tach ale jakmile zastavim vypnu motor a znovu nastartuju tak jede normalne dokud zas neprekrocim tu rychlost,tak jestli nahodou nekdo nevito co to muze bit?jo a jeste mam jeden problem strasne dlouho to startuje za tepla i za studena a zhavicky i predvstrik je dobry
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

vypadá to na nouzový režim, chtělo by to na vag
lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od lukaslb »

na wagu jsem byl nenapsalo to nic
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

Je divne ze to na vagu nenapsalo regulacni odchylku v sacim potrubi. Videl bych to na to ze ti turbo pretlaci a hodi do nouzaku nebo n75 kdyztak udelej log :)
go go go diesel :)
lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od lukaslb »

[quote="vinek"]Je divne ze to na vagu nenapsalo regulacni odchylku v sacim potrubi. Videl bych to na to ze ti turbo pretlaci a hodi do nouzaku nebo n75 kdyztak udelej log :)[/quote


a co se stim da udelat?nebo co bych mel udelat ja
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

udělej log ve vag-com a dej ho nekam na net pak sem dej adresu
go go go diesel :)
lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od lukaslb »

ja bohuzel vag-com nemam me to delaly v autoservise,a zadna jina moznost neni?
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...

mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od lukaslb »

Tunerko píše:skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...

mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
Dik zitra to skusim a uvydim,a nevis cim by mohlo byt to spatne startovani,spatne to startuje jak za tepla i za studena a zhavicky jsou dobre i predvstrik je v poradku
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

dobry skusil by som ten ventil popriade pozriet ventil spetneho spalovania vyfukovych plynov jeho vičistenie ventil ktori zapina turbo sa dsa skontrolovat na vag popripade by som skontroloval podtlakovu misku na turbe stava sa že prehrdzavie (noteeth)
lukaslb
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od lukaslb »

tak byl to ten ventil toho ovladani toho turba,ale porad to neni ono to auto nema porad tach v nizkych otackach to celkem jelo ale pak jsem tu rychlost honil jenom otackama,jelo to jenom neco malo pres 160 a uz si stim fakt nevim rady
Jozef HORVATH
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jozef HORVATH »

lukaslb píše:tak byl to ten ventil toho ovladani toho turba,ale porad to neni ono to auto nema porad tach v nizkych otackach to celkem jelo ale pak jsem tu rychlost honil jenom otackama,jelo to jenom neco malo pres 160 a uz si stim fakt nevim rady
Zasraný EGR ventil + regulacia lopatiek turba + vaha vzduchu / jedno z tých troch alebo všetko súvisí spolu / mal som to tiež ako ty a práve pracujem na čistení EGR + sacieho zvodu + turbo je tam strašný bordel - veď uvidíš ak to rozoberieš.KOLKO máš nabehané?
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

log z vagu by pomohl... ale zkus mrknout i na nejaky hadicky podtlakovy, co ti vedou k N75. Pak to EGR. ja mam nabehano uz cca 310tis kmObrázek

regulaci lopatek turba asi na ahu nenajde :roll:
vaha by to taky mohla byt, ale zase by pomohl vag a nebo si vahu od nekoho pujcit.
Jinak ja tam mam pres tech 300tis km a v sani zadny olej, nejhorsi bylo to EGR, ale na to co to ma za sebou vypadalo jeset slusne, delal jsem daleko horsi i po 100tis km. zalezi spis kde to auto jezdi, tohle je jen na dalnice, takze tomu to svedci:-)
ale dalsi vec muze byt nedostatek paliva, pokud nemas serizeny cerpadlo, spatnej filtr apod...
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Lucinka píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Současně 3,4,11
More Power by me TDi Power
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“