TDI AHU nechce jet
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDI AHU nechce jet
Zdarec,ma takovy mensi problem mam seata klasika 1,9TDI 66KV motor je AHU kdyz snim jedu tak normalne zrychluje alejakmile prekrocim 130-140km/h tak to lechce skubne mam furt stejne seslapnuty plyn klesne to na nejakych +-120km/h a uz se t nehne jjakmile spomalim a znovu pridam plyn tak auto nechce vubec jet de jenom do otacek ale nema vubec tach ale jakmile zastavim vypnu motor a znovu nastartuju tak jede normalne dokud zas neprekrocim tu rychlost,tak jestli nahodou nekdo nevito co to muze bit?jo a jeste mam jeden problem strasne dlouho to startuje za tepla i za studena a zhavicky i predvstrik je dobry
skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...
mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Dik zitra to skusim a uvydim,a nevis cim by mohlo byt to spatne startovani,spatne to startuje jak za tepla i za studena a zhavicky jsou dobre i predvstrik je v poradkuTunerko píše:skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...
mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Zasraný EGR ventil + regulacia lopatiek turba + vaha vzduchu / jedno z tých troch alebo všetko súvisí spolu / mal som to tiež ako ty a práve pracujem na čistení EGR + sacieho zvodu + turbo je tam strašný bordel - veď uvidíš ak to rozoberieš.KOLKO máš nabehané?lukaslb píše:tak byl to ten ventil toho ovladani toho turba,ale porad to neni ono to auto nema porad tach v nizkych otackach to celkem jelo ale pak jsem tu rychlost honil jenom otackama,jelo to jenom neco malo pres 160 a uz si stim fakt nevim rady
log z vagu by pomohl... ale zkus mrknout i na nejaky hadicky podtlakovy, co ti vedou k N75. Pak to EGR. ja mam nabehano uz cca 310tis km
regulaci lopatek turba asi na ahu nenajde
vaha by to taky mohla byt, ale zase by pomohl vag a nebo si vahu od nekoho pujcit.
Jinak ja tam mam pres tech 300tis km a v sani zadny olej, nejhorsi bylo to EGR, ale na to co to ma za sebou vypadalo jeset slusne, delal jsem daleko horsi i po 100tis km. zalezi spis kde to auto jezdi, tohle je jen na dalnice, takze tomu to svedci:-)
ale dalsi vec muze byt nedostatek paliva, pokud nemas serizeny cerpadlo, spatnej filtr apod...

regulaci lopatek turba asi na ahu nenajde

vaha by to taky mohla byt, ale zase by pomohl vag a nebo si vahu od nekoho pujcit.
Jinak ja tam mam pres tech 300tis km a v sani zadny olej, nejhorsi bylo to EGR, ale na to co to ma za sebou vypadalo jeset slusne, delal jsem daleko horsi i po 100tis km. zalezi spis kde to auto jezdi, tohle je jen na dalnice, takze tomu to svedci:-)
ale dalsi vec muze byt nedostatek paliva, pokud nemas serizeny cerpadlo, spatnej filtr apod...
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Současně 3,4,11Lucinka píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
More Power by me TDi Power