Nurburgring 24h závod - 24.5.2009 - průběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a jak jste dopadli?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Auto fungovalo od začátku skvěle po celé odpoledne. Mám mnoho obrazového materiálu i z vozu, počítám že bude brzy opět video.
Přijel nás podpořit i JasteR, Michal, Láďa Krejčík z Turnova a Forest.
Vše šlo velmi dobře, dokonce jsme se začali zdokonalovat při zastávkách.
V noci, cca v 1h, jsme bohužel měli nehodu. Utrhlo se levé přední kolo, a nebylo možné auto odtáhnout do boxu na opravu. Stalo se to na druhé straně trati, cca 12km od boxů. Museli jsme auto nechat na místě, z bezpečnostních důvodů, až do nedělního odpoledne do skončení závodu.
Utrhl se náboj kola s maticí a koncem poloosy, ulomil se brzdič, a kolo se zbytky skončilo někde v lese. Již jsme to nenašli.
Autu se nic moc nestalo, řidič je vpořádku.
Škoda není velká, oprava by se v průběhu závodu pravděpodobně zdařila, ale nedostali jsme povolení auto odtáhnout do boxu.
Tak musím bohužel konstatovat, že se nám cíl - dokončit závod - nepodařil. Nicméně jsme s tím počítali. Tak, pokud budou finance, snad někdy příště se zadaří.
Tady máte několik fotek našeho vozu
Přijel nás podpořit i JasteR, Michal, Láďa Krejčík z Turnova a Forest.
Vše šlo velmi dobře, dokonce jsme se začali zdokonalovat při zastávkách.
V noci, cca v 1h, jsme bohužel měli nehodu. Utrhlo se levé přední kolo, a nebylo možné auto odtáhnout do boxu na opravu. Stalo se to na druhé straně trati, cca 12km od boxů. Museli jsme auto nechat na místě, z bezpečnostních důvodů, až do nedělního odpoledne do skončení závodu.
Utrhl se náboj kola s maticí a koncem poloosy, ulomil se brzdič, a kolo se zbytky skončilo někde v lese. Již jsme to nenašli.
Autu se nic moc nestalo, řidič je vpořádku.
Škoda není velká, oprava by se v průběhu závodu pravděpodobně zdařila, ale nedostali jsme povolení auto odtáhnout do boxu.
Tak musím bohužel konstatovat, že se nám cíl - dokončit závod - nepodařil. Nicméně jsme s tím počítali. Tak, pokud budou finance, snad někdy příště se zadaří.
Tady máte několik fotek našeho vozu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10 úno 2006, 11:57
- Bydliště: www.vwmaniac-club.cz
- Kontaktovat uživatele:
Tezko rict, kazdopadne auta tam dostavaji extremne zabrat, snad kazdy tym byl v boxech s nakou opravou..Kornout píše:Kdo je nezapomenutelnej? Atmosféra, nebo ta na tý fotce?????
Pěkný fotos, ten náboj se urval parádně, to teda čumím, to bylo přejetím přes obrubník, nebo materiálem?
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
fotky pěkný pani pěkný skoda jen že nebylo víc štěstí... každopádně velká zkušenost a neboj ono to jednou vyjde
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jj, hoši, vím co to je, vytrvalostní závody, na 12hod. závodech většinou 9 hodina rozhodne aspoň u nás, jinak jsem koukal co tam bylo lidí, jak na F1 , příště se zadaří, jinak gratulaceJasteR píše:Tezko rict, kazdopadne auta tam dostavaji extremne zabrat, snad kazdy tym byl v boxech s nakou opravou..Kornout píše:Kdo je nezapomenutelnej? Atmosféra, nebo ta na tý fotce?????
Pěkný fotos, ten náboj se urval parádně, to teda čumím, to bylo přejetím přes obrubník, nebo materiálem?
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jen bych rad doplnil, ze Golf byl pred prvni vymenou (Lloyda) na 5. z 12 celkem nominovanych. Dovolil bych si to pricist vice, nezli preciznimu naladeni, diky kteremu se auto vyvarovalo zbytecnym (u valne vetsiny konkurentu castym) zastavkam v boxech.
Pozdejsi "propad" bych pricital skutecnosti, ze dva ze ctyr ridicu nemeli moc moznost se s autem "zzit", takze to pro ne byla do jiste miry premiera. Ostatne tuto skutecnost lze obhajit faktem, ze v noci, kdy ostatni zajizdeli casy kolem 11:30+ dokazal Lloyd nadhernych 11:05
Zaroven nelze jinak, nezli vyjadrit nazor, jak moc to byla pro me neuveritelna zkusenost. Objem lidi, struktura vozu prezentovanych at uz na trati, na vystavisti nebo jen projizdejici arealem nenechaval "bezneho ceskeho clovicka" v klidu
Pozdejsi "propad" bych pricital skutecnosti, ze dva ze ctyr ridicu nemeli moc moznost se s autem "zzit", takze to pro ne byla do jiste miry premiera. Ostatne tuto skutecnost lze obhajit faktem, ze v noci, kdy ostatni zajizdeli casy kolem 11:30+ dokazal Lloyd nadhernych 11:05
Zaroven nelze jinak, nezli vyjadrit nazor, jak moc to byla pro me neuveritelna zkusenost. Objem lidi, struktura vozu prezentovanych at uz na trati, na vystavisti nebo jen projizdejici arealem nenechaval "bezneho ceskeho clovicka" v klidu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
http://www.youtube.com/watch?v=YOvidky8FPw
4:14 - 4:18 Lloyd projíždí u Audiny, na tenhle záběr si tam ještě pamatuju
4:14 - 4:18 Lloyd projíždí u Audiny, na tenhle záběr si tam ještě pamatuju