pokud s tim mas stale problemy a jsi z dasic u Pce, tak mi napis SZ a muzu ti udelat log. jsme od sebe cca 25km.davidecek11 píše:to že ventil provádí i regulaci to mě vůbec nenapadlo. S tou žárovkou je dobrej nápad. Beru to že s měřákem určitě nezměřím všechno, ale určitý pokles a nárůst voltů jsem zaznamenal ( 7,5V až 8,9V) popřípadně i při rychlém sešlápnutí pedálu i cvakání tohoto ventilu - to vše se dělo u octávky se stejným motorem. Ale u mýho pašíka zde bylo konstantních 5,5V ať se dělo, co se dělo. A to si myslím, že nejni v pořádku, co?
Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Tak jsem ještě jednou koukl na tu reg.turba, ta šla v pohodě, N75 a ten bílý na EGR jsem koupil nové. Projel jsem to a pořád to padalo. Nakonec jsem vyměnil podtlakové hadičky a jede bez nouze
Jinak díky všem co jste mi dali nějakou radu.
Jinak díky všem co jste mi dali nějakou radu.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Re: Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"
mrkni na to: http://leteckaposta.cz/228299647davidecek11 píše:Čau lidi, nevíte kolik voltů má jít na ten ventil N75? Pašík mi pořád padá do nouzáku a v servise mi řekli, když ho napíchli na Vag, že ten ventil je KO. Tak jsem si ho koupil a vyměnil je to stále to same. Když jsem to měřil, tak jsem tam měl cca 5,5 V, což si myslím, že je to pěkná chujovina. Porovnával jsem to s octávkou a tý tam protýká voltů daleko víc. Proměřoval jsem i kabel je OK, tak málo voltů už jde z řídící jednotky (že by mi tam něco umřelo?).Help!! Mám 1.9 TDi, 66kw
Re: Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"
Zdravím,tobě jde na ventil n75 5,5v no a mě jen 3,2v a ani se to nehne kabely ,pojistky kostry vše ok