Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

davidecek11 píše:to že ventil provádí i regulaci to mě vůbec nenapadlo. S tou žárovkou je dobrej nápad. Beru to že s měřákem určitě nezměřím všechno, ale určitý pokles a nárůst voltů jsem zaznamenal ( 7,5V až 8,9V) popřípadně i při rychlém sešlápnutí pedálu i cvakání tohoto ventilu - to vše se dělo u octávky se stejným motorem. Ale u mýho pašíka zde bylo konstantních 5,5V ať se dělo, co se dělo. A to si myslím, že nejni v pořádku, co? (hm)
pokud s tim mas stale problemy a jsi z dasic u Pce, tak mi napis SZ a muzu ti udelat log. jsme od sebe cca 25km.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21

Příspěvek od Lucinka »

Regulace jde zlehka, uz jsem na ni koukal, ale zamotaly mi hlavu ty ventily.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

je zkus prohodit,chvilu jsem jezdil na N75 z EGR ventilu a jelo to ok.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21

Příspěvek od Lucinka »

Tak jo, za to nic nedám, pak dám info jak to dopadlo :-)
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
C.U.K.R.
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 bře 2010, 12:01
Bydliště: Osek

Příspěvek od C.U.K.R. »

Zdar Malikus (Lucinka) koukam že už to tady řešíš na plne obratky tak se nebudu vnucovat protože tomu stejne abs. nerozumim.
Jo a kluci nestrašte s nějakym čištěním TURBA atd. toho se bojim(nebo spíš ty ceny)!! (wallbash) :?
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21

Příspěvek od Lucinka »

Tak jsem ještě jednou koukl na tu reg.turba, ta šla v pohodě, N75 a ten bílý na EGR jsem koupil nové. Projel jsem to a pořád to padalo. Nakonec jsem vyměnil podtlakové hadičky a jede bez nouze :-)
Jinak díky všem co jste mi dali nějakou radu.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Re: Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"

Příspěvek od benchi »

davidecek11 píše:Čau lidi, nevíte kolik voltů má jít na ten ventil N75? Pašík mi pořád padá do nouzáku a v servise mi řekli, když ho napíchli na Vag, že ten ventil je KO. Tak jsem si ho koupil a vyměnil je to stále to same. Když jsem to měřil, tak jsem tam měl cca 5,5 V, což si myslím, že je to pěkná chujovina. Porovnával jsem to s octávkou a tý tam protýká voltů daleko víc. Proměřoval jsem i kabel je OK, tak málo voltů už jde z řídící jednotky (že by mi tam něco umřelo?).Help!! Mám 1.9 TDi, 66kw (LOL) (LOL)
mrkni na to: http://leteckaposta.cz/228299647
Paja077
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 črc 2022, 18:31

Re: Ventil N75 a můj věčný kámoš "nouzák"

Příspěvek od Paja077 »

Zdravím,tobě jde na ventil n75 5,5v no a mě jen 3,2v a ani se to nehne kabely ,pojistky kostry vše ok
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“