Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

tantor-bn píše:Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
ked si to vedel tak preco si to nenapisal? na chladenie to nesluzi, ziadny rozdiel by si nepoznal
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ladas píše:zlatý hladký kotouče...
Přesně tak ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vrtaný ještě budiž jak je třeba Zimmermann ale žádný drážkovaný už nechci,měl jsem kdysi na e46 vrtaný a drážkovaný EBC se žlutýma deskama, jako brzdnej účinek super a nevadly, ale hučí to jak když brzdí Liazka, fakt tak na závody kde se to neřeší, na normální provoz NE
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tantor-bn píše:Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
Mas rozhodne pravdu: ma to asi takovy vliv jako maji dlouhe vlasy na spotrebu pri jizde na motorce.

A jinak souhlas s ostatnimi: na silnici rozhodne drazky (natoz diry) nebrat!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mám Brembo Max a nemůžu si na žádný hluk stěžovat. Jediný co je slyšet je lehké hučení/syčení při dlouhém prudkém brždění, což je jen odvod plynů od desek přes kotouč.
Starý hladký kotouče v tuto chvíli začali vždy prudce vadnout a začali vibrovat a mlátit s autem.
U těchto brzd mohu klidně brzdit dál a ještě klidně víc přišlápnout pedál a stále nemají tendenci k vadnutí.
Pravda že dříve jsem jezdil hladké kotuče a s některými kombinacemi se dalo intezivně brzdit také a nevadly, ale najít dnes fungují kombinaci desek a kotoučů je skoro malý zázrak, protože to co loni fungovalo v pohodě, letos už nestojí za nic.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Brembo Max nemuzes s timto porovnavat,to ma par drazek,ty sportovni to maji snad po dvou cm a mezi tim jeste vrtani...
Maxy nebo Power disc od Ate neslysis,to je OK...
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

lupo predok 280mm, zadok kotuc naboj g3 strmen octavia Obrázek
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39

Příspěvek od ivanrs »

:?
Naposledy upravil(a) ivanrs dne 09 čer 2016, 21:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

A jazdil tu niekto tarox F200 a platne Corsa track 114 ?
Cupra TDI
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39

Příspěvek od ivanrs »

co poviete na kotuce zimmerman obyc plne a dosky predok ferodo ds2500 a zadok asi ds2000?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

ivanrs píše:co poviete na kotuce zimmerman obyc plne a dosky predok ferodo ds2500 a zadok asi ds2000?
Souhlas, mel jsem (ikdyz vrtane) a fungovalo velice dobre.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Jo urcite to bude dobre. Ja mam teraz ds 1.11 (podobne) a origo seat kotuce a je to dost v pohode :-)
Cupra TDI
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Bydliště: Topolčany

octa 2

Příspěvek od ribiska »

ako sa dajú poriešit zadne brzdy na octe2. vpredu mam 340 z cupra. Dakujem
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Re: octa 2

Příspěvek od PetrSs »

ribiska píše:ako sa dajú poriešit zadne brzdy na octe2. vpredu mam 340 z cupra. Dakujem
Audi S3 310mm pak už to většinou všechno bude bez ručky,kterou bys musel řešit, z S3 je to Plug and Play..
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“