ked si to vedel tak preco si to nenapisal? na chladenie to nesluzi, ziadny rozdiel by si nepoznaltantor-bn píše:Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mas rozhodne pravdu: ma to asi takovy vliv jako maji dlouhe vlasy na spotrebu pri jizde na motorce.tantor-bn píše:Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
A jinak souhlas s ostatnimi: na silnici rozhodne drazky (natoz diry) nebrat!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mám Brembo Max a nemůžu si na žádný hluk stěžovat. Jediný co je slyšet je lehké hučení/syčení při dlouhém prudkém brždění, což je jen odvod plynů od desek přes kotouč.
Starý hladký kotouče v tuto chvíli začali vždy prudce vadnout a začali vibrovat a mlátit s autem.
U těchto brzd mohu klidně brzdit dál a ještě klidně víc přišlápnout pedál a stále nemají tendenci k vadnutí.
Pravda že dříve jsem jezdil hladké kotuče a s některými kombinacemi se dalo intezivně brzdit také a nevadly, ale najít dnes fungují kombinaci desek a kotoučů je skoro malý zázrak, protože to co loni fungovalo v pohodě, letos už nestojí za nic.
Starý hladký kotouče v tuto chvíli začali vždy prudce vadnout a začali vibrovat a mlátit s autem.
U těchto brzd mohu klidně brzdit dál a ještě klidně víc přišlápnout pedál a stále nemají tendenci k vadnutí.
Pravda že dříve jsem jezdil hladké kotuče a s některými kombinacemi se dalo intezivně brzdit také a nevadly, ale najít dnes fungují kombinaci desek a kotoučů je skoro malý zázrak, protože to co loni fungovalo v pohodě, letos už nestojí za nic.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlas, mel jsem (ikdyz vrtane) a fungovalo velice dobre.ivanrs píše:co poviete na kotuce zimmerman obyc plne a dosky predok ferodo ds2500 a zadok asi ds2000?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: octa 2
Audi S3 310mm pak už to většinou všechno bude bez ručky,kterou bys musel řešit, z S3 je to Plug and Play..ribiska píše:ako sa dajú poriešit zadne brzdy na octe2. vpredu mam 340 z cupra. Dakujem
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR