zatím dávám jenom ATE a zatím spokojenost, a to dávám brzdám taky docela zabrat. Nedávno sem dával nové ATE 312 z hanzaautodíly tak uvidím jak na tom budou. Jinak tady se neřeší značka.....byl sem na to už taky upozorněnoctaviask píše:Chlapi pocujte....ake mate skusenosti z ATE?
Vsimol som si ze chodi viac krabicových verzii ATE, na VW passat 1.8T mi prišla krabica bez "lesku" s biednou tlačou...(farebne chyby). Kotuce vydrzali mesiac...uz trasu.
na BMW E91 320d prišla pekna leskla krabica s profi tlačou, zabalena vo folii original. kotucom davam zabrat kazdy den a držia.
Brembo som prestal pouzivat lebo...triasli skoro vsetky. zacal som ATE...no ...
kua co kupujete vy?
Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Už neuvažuju, mám nahozeno 345mm a jsem s nima nadmíru spokojenej zadek chci ale taky řešit, ideálně z S3.. Je to znát když je zadek slabšíPetrSs píše:Min. 18 kolo a to musí mít dobré et jinak podložka.Tyhle jsou bez podložek místo tam je pokud o nějakých takových brzdách uvažuješ napiš sz dají se pořídit za rozum i nové 6 - ti písty brembo s 350mm kotoučem.A jinak zadek zatím série uvažuju,že pořídím 310mm
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Přidám jednu osobní zkušenost.. Kombinace kotouče a desek značky TEXTAR po zhruba 3tis km zkrouceno v rozměru 280mm na G4 nafta A i po zajetí zhruba 1000km kdy to ještě nekopalo tak brzdnej účinek o dost slabší oproti kombinaci Brembo Max a desek TRW.. Dávám už konečně 288mm brzdy, dál už experimentovat s 280mm brzdama je ztráta času a peněz
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Dam aj ja, audi s4 400 ponikov... Komplet ate - brzdilo to dobre, ale vela to nevydrzalo.
Potom komplet ebc platnicky yelow stuff a to veru znieslo ine torture testy... 250kmh na nulu a podobne.. Brzdi to neskutocne...
Cize vela robi rozmer brzd ale aj vela vyrobca brzd platniciek/kotucov 😃
Potom komplet ebc platnicky yelow stuff a to veru znieslo ine torture testy... 250kmh na nulu a podobne.. Brzdi to neskutocne...
Cize vela robi rozmer brzd ale aj vela vyrobca brzd platniciek/kotucov 😃
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
http://img23.rajce.idnes.cz/d2303/13/13 ... .jpg?ver=0
Kotuče: tarox f2000
Platničky: ferodo ds3000
Strmene: seatsport (apracing)
Kotuče: tarox f2000
Platničky: ferodo ds3000
Strmene: seatsport (apracing)
Cupra TDI
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Kodujete při změně z 280 na 312 vpředu a zadek z 232 na 280 s ABS brzdy? Případně který kanál ABS.
Děkuji.
Děkuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené