jaky motor TDI v Golfu IV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

jaky motor TDI v Golfu IV

Příspěvek od jack91 »

Ahoj VWnaci

premyslim o koupi VW golf TDI
nevim jeste presne s jakym motorem

Nejvic se mi libi PD 85kw.
Vim ze u PD odchazi (vymlati) se vstrikovace, turba, vahy, ale je to jen o tom jak se k motoru ten clovek chova, podlaha za studena je jasna smrt.
Mam znameho ve VW a rika ze motory jsou dobre ale lidi je chipujou, nakladaji tomu za studena a to je ten problem.

Jakou mate s 85PD zkusenosti, jakou spotrtebu, golf ma okolo 1200 kg, tak by mela byt spotreba kolem 5,5l, ne

Dikys za jake koliv rady
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: jaky motor TDI v Golfu IV

Příspěvek od váha »

jack91 píše:Ahoj VWnaci

premyslim o koupi VW golf TDI
nevim jeste presne s jakym motorem

Nejvic se mi libi PD 85kw.
Vim ze u PD odchazi (vymlati) se vstrikovace, turba, vahy, ale je to jen o tom jak se k motoru ten clovek chova, podlaha za studena je jasna smrt.
Mam znameho ve VW a rika ze motory jsou dobre ale lidi je chipujou, nakladaji tomu za studena a to je ten problem.

Jakou mate s 85PD zkusenosti, jakou spotrtebu, golf ma okolo 1200 kg, tak by mela byt spotreba kolem 5,5l, ne

Dikys za jake koliv rady
Ty mě připomínáš jednoho mého bývalého kamaráda...Spotřeba podle toho jak stim budeš jezdit,co se ti vysere a co ne,to je ve hvězdách (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jasne ze jak s tim budu jezdit, mam ted 406 1,9 TD a jezdim za 6l:)
ale hlavne jde o to zda klasiku cerpadlo ci PD
a co ma jakou vyhodu

Dikys
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

ahoj, ja som mal uz aj 66kw, 81kw, 85kw PD, 66kw aj 85kw som mal nachipovane, jazdim s tym za 6,4-6,7 l, a to jazdim velmi svizne, stale som prvy :-D a je to obute na 225/45/17, teraz ale riesim turbo, konkretne odisla ta plechovka na nom, zatial jedina zavada, a v servise povedali ze to je normalne na PDckach, takze chip tomu asi nevadi, celkovo je to o tom jak jazdis...
Mercedes e 270cdi
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jasne to bude regulace turba:)
a s jakym motorem jsi byl nejvice spokojenej?
Kde sis nechal delat chip?

dikys
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

regulacia turba je ta "plechovka" co je pod nim? to mam zle... najviac spokojny som s tym PDckom, poskytuje najlepsiu dynamiku, nehovoriac o tom ked ides na 6tke po dialnici tak ani nevies ze ides, ma asi o liter vacsiu spotrebu od obycajneho tdi
Mercedes e 270cdi
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

o 1l vyssi spotrebu?
neni to tim ze je to vice svezi a tim to jede lip a zere vic= kdyby se s tim jezdilo stejne jako s cerpadlep, spotreba stejna:)

ok, beru PD:)
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

zdar,mam Boru AJM 85kw,jede docela dobře,ale turbo jsem už taky dělal,
na PD si zatim nemůžu stěžovat,spotřeba 5,3 až 6,0
Bora TDi PD 85kw 6-st.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jj pro to turbo je nejhorsi, kdys se to zene, je to poradne zahraty a pak se to bez vydejchani chcipne, je nej to nechat bezet na volnobeh a pak az chcipnout.
Ale to turbo je u VW asi dosti meni:)
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

moze byt koli tomu vacsia spotreba ako hovoris, jazdievam na tom celkom rychlo, a este to je na tych 17"
Mercedes e 270cdi
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Jasne, urcite tam mas i nejake 205 siroke gumy, vetsi odpor= vetsi spotreba a jestli na to slapes tak je to v normalu:)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jack91 píše:jasne ze jak s tim budu jezdit, mam ted 406 1,9 TD a jezdim za 6l:)
ale hlavne jde o to zda klasiku cerpadlo ci PD
a co ma jakou vyhodu

Dikys
pd ma urcite vetsi spotrebu a trochu drazsi udrzbu / npr. rozvody /
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

a taky olej je dražši :P
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

pneu tam mam 225/45, olej je drahsi ale netreba kupovat v obchode ale su aj internetove obchody=lepsie ceny, a tie rozvody niesu narocnejsie, menia sa castejsie ale je to aj lacnejsie, a este k tomu turbu, ja viem ako sa s tym jazdi, ja to auto aj setrim ale nemam problem s turbom ale s regulaciou tlaku /plechovka/, normalnemu vodicovi vydrzi turbo 300.000km a viac, par aut uz som takych videl :o
Mercedes e 270cdi
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

o kolik to ma vetsi spotrebu?
je to ale tim ze to auto je sviznejsi a proste jde okamzite za pedalem, coz u cerpadla trva trochu dele, proto cerpadlo ma prumer 5,5 a PD 6l.

olej se tam nemusi lit longlife, ale klidne 5W40, a po 15tis ho menit, mechanici rikaji ze to neublizi.

Tak jasne ze cerpadlo je na ubrzbu pohodovejsi:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“