Stránka 1 z 2
O1 špatné řazení, po výměně jednohmoty za dvojhmotu
Napsal: 29 dub 2009, 17:58
od zdenouch
Po výměně jednohmoty za dvojhmotu mám problém s řazením. Všechny rychlosti jdou ztuha. Při vypnutém motoru se řadí lehce, ale při jízdě ztuha. Před výměnou šlo řazení dobře. Mám O1 1.9 TDI r.v.00 motor AGR. Důvod výměny setrvák . Lamela síla 8.3 mm. Prosím o pomoc.

Napsal: 29 dub 2009, 18:07
od Tomas.cz
Soudím že řazení máš seřízený když ti jde při vypnutém motoru lehce.
Spojka zabírá odspodu nebo jak?
Napsal: 29 dub 2009, 18:26
od Huml
a zkoušel tu lamelu ten co to montoval jak chodí na hřídeli? nezkoušeli jste odvzdušnit spojku, někdy se stane, když je míň kapaliny v nádobce, že po vymontování spojkovýho válečku si to nasaje vzduch, ale to je cítit v pedálu, má delší mrtvej krok
Napsal: 29 dub 2009, 19:21
od zdenouch
Huml píše:a zkoušel tu lamelu ten co to montoval jak chodí na hřídeli? nezkoušeli jste odvzdušnit spojku, někdy se stane, když je míň kapaliny v nádobce, že po vymontování spojkovýho válečku si to nasaje vzduch, ale to je cítit v pedálu, má delší mrtvej krok
Spojka zabírá u podlahy. Pedál musím sešlápnout až k podlaze abych zařadil. Zítra bych odvzdučnil spojku pokud to pomůže. Jak se spojka odvzdušnuje?
Napsal: 29 dub 2009, 19:57
od Tomas.cz
Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Napsal: 29 dub 2009, 20:26
od zdenouch
Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Napsal: 29 dub 2009, 20:44
od norok86
zdenouch píše:Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

Napsal: 29 dub 2009, 20:48
od zdenouch
norok86 píše:zdenouch píše:Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

Šlapeš brzdový pedál a povoluješ a utahuješ jen odvzdušnovák na kole a na spojce necháš povolenej?
Napsal: 29 dub 2009, 20:52
od papouch22
norok86 píše:zdenouch píše:Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

krajni reseni

ja to delam injekcni strikackou abych nelez do brzd. povol odvzdusnovak na spojce a za chvili by to melo z neho tect. a pak slapnes a kolega povoli a utahne. a zase slapnes dokud nebere nahore

Napsal: 29 dub 2009, 20:54
od Patrik Tile
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

[/quote]
Ty jo to je fikaný

Napsal: 29 dub 2009, 21:01
od zdenouch
Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

Ty jo to je fikaný

[/quote]
Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční.

Napsal: 29 dub 2009, 21:24
od norok86
zdenouch píše:Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

Ty jo to je fikaný

Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční.

[/quote]
Je to vyzkouseny

a radi to dilenska prirucka

špatné řarení- spojka
Napsal: 30 dub 2009, 16:19
od zdenouch
norok86 píše:zdenouch píše:Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu

Ty jo to je fikaný

Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční.

Je to vyzkouseny

a radi to dilenska prirucka

[/quote]
Dnes jsem odvzdušnil spojku. Spojka ale stále zabírá asi 5 cm od podlahy. Při řazení ji musím vyšlápnout až nadoraz abych zařadil. Nemá žádnej mrtvej bod a jde pěkně ztuha ale rabíra hrozně dole? Kde je problém? Lamela má jak jsem psal 8,3 mm! Pokud chci nechat jednohmotu kde je asi problém? Vyměnit lamelu? Prosím o pomoc

Napsal: 30 dub 2009, 16:31
od Tomas.cz
Standartní lamela má tloušťku 8.5mm, podle toho co popisuješ bych řekl že máš ko přítlačák.
Napsal: 30 dub 2009, 16:53
od zdenouch
Tomas.cz píše:Standartní lamela má tloušťku 8.5mm, podle toho co popisuješ bych řekl že máš ko přítlačák.
Jak píši nahoře měnil jsem spojku a mám tam ted komplet jednohmotu. Kde ti zabírá spojka? Kolik cm od pohlahy? Připadá mi, že 5 cm je hodně nízko? Možná to je v pořádku. Jezdil jsem dlouho na dvojhmotě s doslužujícím setrvákem. Spojku mám z Fábie TDI PD . Měnil jsem ji komplet i s vysouvací pákou co drží ložisko z Fabie. Není rozdíl ve vysouvacích pákách? Pokud jste to někdo měnil použil jste páku z O1 nebo F?