Stránka 1 z 5
KN filtry a TDI
Napsal: 02 kvě 2009, 18:33
od Bigduck
Zdravím,
máte někdo reálné zkušenosti s KN filtry na TDI? (ideálně konkrétně 81kW ASV)
má to smysl?
Napsal: 02 kvě 2009, 18:42
od Marty.mc
Urcite to nema smysl na 8v a tdi...pres vacku uz tam vic vzduchu nenatlacis...jedine s vetsi turbinou...a pak sundej papirovej filtr a podivej jakej je tam bordel...vubec to neres...
Napsal: 02 kvě 2009, 18:48
od tuner
Přída asi 1kW

Napsal: 02 kvě 2009, 19:03
od Bigduck
ani mi snad nejde o kW, jako spíš o životnost dalších součástí (váha apod.), jestli to bude mít vlív jak KN tvrdí (díky vyšší čistotě vzduchu)
papírový měním v každém autě pravidelně, i když to výrobce nepředepisuje co 15 tis. km s olejem (prevence je prevence)
Napsal: 02 kvě 2009, 19:10
od Marty.mc
tim chci rict,ze papir zachyti mnohem vice nez KN filtr...a nema to vubec zadny smysl... Jina pro BMW m3 tam uz ten Vortex ma jine vysledky...
Napsal: 04 kvě 2009, 08:42
od Holo
Ja mam KN filter...do toho origi boxu a som s tym spokojny...auto zacalo pekne dychat,hned ako som ho tam dal bolo to pocut...a nikdy ho nemusis menit to je dalsia vyhoda
Napsal: 04 kvě 2009, 09:20
od SLIVATOR
nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
Napsal: 04 kvě 2009, 19:25
od fabiátor
SLIVATOR píše:nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
nejde ani tak o to co na KN filtru zustane, jako to co se dostane pres nej = aby mel vetsi propustnost vzduchu, musi mit jinou strukturu a vyssi poreznost = vic bordelu do turba = nizsi zivotnost ...... (u FUN car na zavody a sprinty je to asi jedno, ale u auta na bezny jezdeni ne, teda pokud nemas na novej motor na kazdou sezonu)
Napsal: 04 kvě 2009, 20:51
od SLIVATOR
proste neverim ze by to s tim bylo tak hrozny...to co pises je pravda ma urcite jinou strukturu a propustnost ale furt je to filtr kterej by mel zadrzet vetsinu bordelu a proste diky jiny technologii vyroby a pouzitych materiealu a propoustet vic vzduchu..
Napsal: 04 kvě 2009, 22:18
od Branislav Farkaš
fabiátor píše:SLIVATOR píše:nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
nejde ani tak o to co na KN filtru zustane, jako to co se dostane pres nej = aby mel vetsi propustnost vzduchu, musi mit jinou strukturu a vyssi poreznost = vic bordelu do turba = nizsi zivotnost ...... (u FUN car na zavody a sprinty je to asi jedno, ale u auta na bezny jezdeni ne, teda pokud nemas na novej motor na kazdou sezonu)
Mám KN rok v aute a dva roky v motorke, nevidel by som to tak tragicky, je to jedna z najlepších značiek športových filtrov.
Napsal: 05 kvě 2009, 07:47
od Holo
tiez si myslim ze to neni take hrozne ako hovorite...mam ho asi rok a zatial nemam ziadny problem...som s nim uplne spokojny a odporucam
Napsal: 05 kvě 2009, 11:05
od brankar30
ja mam k&n do airboxu vo svojom golfe uz tri roky a vsetko ok.odporucam...

Napsal: 05 kvě 2009, 11:49
od lt.kubosh
Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
Napsal: 05 kvě 2009, 12:29
od fabiátor
kolik let mate filtr v aute je naprosto nepodstatny, dulezity je km probeh
Napsal: 05 kvě 2009, 13:14
od subz3ro_tdi
lt.kubosh píše:Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
mozem vediet na zaklade coho si to myslis (merania, cisla, porovnanie, ...)?
