Stránka 1 z 2

Nová válcová zkušebna výkonu v DIESELPOWER s.r.o.

Napsal: 12 kvě 2009, 12:09
od Dukes
Nová válcová zkušebna výkonu Obrázek

Ahoj,

Po dlouhém čekání nyní uvádíme do zkušebního provozu novou 4x4 válcovou zkušebnu výkonu.
Ostrý provoz plánujeme na začátek června 2009.

Obrázek

Obrázek

Technické parametry:

Rozvor 225-325 cm
Pohon kol vozu: přední, zadní i 4x4 (FWD/RWD/AWD)

Počet válců: 8
2 x elektromagnetický retardér s vířivými proudy
2 x příprava pro retardér

max. změřitelný výkon:
statická zkouška 700hp (v budoucnu až 1400hp)
dynamická zkouška - neomezeno

Ceny měření:

vůz s pohonem jedné nápravy...1.300,- Kč
vůz 4x4... 1.900,- Kč
pronájem zkušebny k vlastním účelům... 3.700,- Kč / hodina

uvedené ceny jsou bez 19% DPH


Brzdu naleznete v naší nové provozovně na adrese:

DIESELPOWER s.r.o.
Pod Březencem 279
Jirkov
okr. Chomutov


Upozorňuji, že před návštěvou je potřeba se objednat a to buď přes náš formulář nebo telefonicky.

Napsal: 12 kvě 2009, 15:48
od Lusťa
hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa

A ted se začnou dít věci........... 8)

Napsal: 12 kvě 2009, 19:32
od Ladas
Jen jestli to vymalování na bílo nemělo bejt omyvatelný (LOL) jinak pěknej počin ;)

Napsal: 12 kvě 2009, 19:35
od misoVW
sak maju vysavace na vyfuky :-D Chyba mi uz iba pohon 4x4 a tych 1400koni :D

Napsal: 12 kvě 2009, 19:54
od Tomas.cz
Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?

Napsal: 12 kvě 2009, 20:56
od reesha
Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.

Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž

Napsal: 12 kvě 2009, 21:02
od Tomas.cz
Dík za vysvětlení ;) pak už chápu proč na dynamický zkoušce vlastne není omezen výkon vozu.

Napsal: 12 kvě 2009, 21:14
od toby66kw
reesha píše:
Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.

Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž

Statická zkouška -retardéry = vpodstatě MAHA :roll:

Napsal: 12 kvě 2009, 23:19
od Forest
Lusťa píše:hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa

A ted se začnou dít věci........... 8)
Hele mladej, zaradej se do fronty a nepredbihaj :P

Napsal: 13 kvě 2009, 13:14
od Lusťa
:lol2: :fakac: :fuck: :havaj:

Napsal: 18 srp 2009, 07:03
od lordmystic
Měl bych technický dotaz:

Na některých grafech z brzdy u různých válcových zkušeben je vidět i změřená hodnota výkonu na kolech, případně další výkony. Docela by mě zajímalo jak je to přesné a co to odráží za měřenou hodnotu. Vím že např. Quattro co mám v autě mi sežere obrovskou část výkonu, také vlastní hmotnost vozu. Proto by mě zajímalo, dá-li se určit jak velké ztráty výkonu mám na autě - to co dá motor a to co se v reálu přenáší z kol na vozovku.

PS - ptám se proto, že na mém Audi A4 2,0TFSI se 147kW quattro mi kámoš s Passatem 125kW TDI po zařazení trojky ujel! Jsem byl rychlejší tak z 0-100 díky lepší trakci, pak jel jako hrom. Myslím si že zde hrálo roli quattro (větší odpory) a větší hmotnost (cca. o 300kg jsem byl těžší s audi). Také prý sériové TDI motory mají vyšší výkon z továrny než mají psáno v papírech...

Napsal: 05 zář 2009, 17:18
od TDIPOWER
Hmotnost auta ani odpor vzduchu na brzdě nezměříš. To se dopočítává z průmětu čelní plochy do svislé roviny a podobné blbosti.
Ztrátový výkon změřený na brzdě je odpor rotačních hmot od převodovky (včetně) dále. Samozřejmě 4x4 má více rotačních hmot (kardan, diferák, poloosy) a navíc větší ztráty v převodech. Ale jak říkáš, zase na startu větší trakce. Myslím že není problém ani na motocomu vyjet ztrátový výkon a výkon na kolech. Výkon motoru je pak součtem absolutních hodnot těchto dvou změřených výkonů.
Jo, a pro přesnost....brzda měří kroutící moment v závislosti na otáčkách. Výkon je pak jen prostý matematický dopočet.

Napsal: 14 zář 2009, 13:51
od midnight_man
odspodu ma diesel lepsi tah, potiahne ta aj turbo a jedno s druhým, dežto benzin je troška lenivý....no ale iba dočasu, na dlhsiu vzdialenost s prehladom prvý benzín

Napsal: 14 zář 2009, 13:55
od lordmystic
s přehledem bych to netvrdil, viz. video - http://vimeo.com/6527807

Napsal: 14 zář 2009, 14:05
od midnight_man
som nedocital ze je to benzin s turbom. to je o inom.