Stránka 1 z 2
Nová válcová zkušebna výkonu v DIESELPOWER s.r.o.
Napsal: 12 kvě 2009, 12:09
od Dukes
Nová válcová zkušebna výkonu
Ahoj,
Po dlouhém čekání nyní uvádíme do zkušebního provozu novou 4x4 válcovou zkušebnu výkonu.
Ostrý provoz plánujeme na
začátek června 2009.
Technické parametry:
Rozvor 225-325 cm
Pohon kol vozu: přední, zadní i 4x4 (FWD/RWD/AWD)
Počet válců: 8
2 x elektromagnetický retardér s vířivými proudy
2 x příprava pro retardér
max. změřitelný výkon:
statická zkouška 700hp (v budoucnu až 1400hp)
dynamická zkouška - neomezeno
Ceny měření:
vůz s pohonem jedné nápravy...
1.300,- Kč
vůz 4x4...
1.900,- Kč
pronájem zkušebny k vlastním účelům...
3.700,- Kč / hodina
uvedené ceny jsou bez 19% DPH
Brzdu naleznete v naší nové provozovně na adrese:
DIESELPOWER s.r.o.
Pod Březencem 279
Jirkov
okr. Chomutov
Upozorňuji, že před návštěvou je potřeba se objednat a to buď přes náš formulář nebo telefonicky.
Napsal: 12 kvě 2009, 15:48
od Lusťa
hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa
A ted se začnou dít věci...........

Napsal: 12 kvě 2009, 19:32
od Ladas
Jen jestli to vymalování na bílo nemělo bejt omyvatelný

jinak pěknej počin

Napsal: 12 kvě 2009, 19:35
od misoVW
sak maju vysavace na vyfuky

Chyba mi uz iba pohon 4x4 a tych 1400koni

Napsal: 12 kvě 2009, 19:54
od Tomas.cz
Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Napsal: 12 kvě 2009, 20:56
od reesha
Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.
Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž
Napsal: 12 kvě 2009, 21:02
od Tomas.cz
Dík za vysvětlení

pak už chápu proč na dynamický zkoušce vlastne není omezen výkon vozu.
Napsal: 12 kvě 2009, 21:14
od toby66kw
reesha píše:Tomas.cz píše:Zeptám se jako lajk jakej je rozdíl mezi statickou zkouškou a dynamickou zkouškou?
Statická zkouška - zastavíš auto pomocí retardérů v požadovaných otáčkách a ladíš.
Dynamická - změříš auto v celém rozsahu otáček, roztáčíš nastavenou zátěž
Statická zkouška -retardéry = vpodstatě MAHA

Napsal: 12 kvě 2009, 23:19
od Forest
Lusťa píše:hip hip, huraaaaaaaa, hip hip, huraaaaaaaa
A ted se začnou dít věci...........

Hele mladej, zaradej se do fronty a nepredbihaj

Napsal: 13 kvě 2009, 13:14
od Lusťa
Napsal: 18 srp 2009, 07:03
od lordmystic
Měl bych technický dotaz:
Na některých grafech z brzdy u různých válcových zkušeben je vidět i změřená hodnota výkonu na kolech, případně další výkony. Docela by mě zajímalo jak je to přesné a co to odráží za měřenou hodnotu. Vím že např. Quattro co mám v autě mi sežere obrovskou část výkonu, také vlastní hmotnost vozu. Proto by mě zajímalo, dá-li se určit jak velké ztráty výkonu mám na autě - to co dá motor a to co se v reálu přenáší z kol na vozovku.
PS - ptám se proto, že na mém Audi A4 2,0TFSI se 147kW quattro mi kámoš s Passatem 125kW TDI po zařazení trojky ujel! Jsem byl rychlejší tak z 0-100 díky lepší trakci, pak jel jako hrom. Myslím si že zde hrálo roli quattro (větší odpory) a větší hmotnost (cca. o 300kg jsem byl těžší s audi). Také prý sériové TDI motory mají vyšší výkon z továrny než mají psáno v papírech...
Napsal: 05 zář 2009, 17:18
od TDIPOWER
Hmotnost auta ani odpor vzduchu na brzdě nezměříš. To se dopočítává z průmětu čelní plochy do svislé roviny a podobné blbosti.
Ztrátový výkon změřený na brzdě je odpor rotačních hmot od převodovky (včetně) dále. Samozřejmě 4x4 má více rotačních hmot (kardan, diferák, poloosy) a navíc větší ztráty v převodech. Ale jak říkáš, zase na startu větší trakce. Myslím že není problém ani na motocomu vyjet ztrátový výkon a výkon na kolech. Výkon motoru je pak součtem absolutních hodnot těchto dvou změřených výkonů.
Jo, a pro přesnost....brzda měří kroutící moment v závislosti na otáčkách. Výkon je pak jen prostý matematický dopočet.
Napsal: 14 zář 2009, 13:51
od midnight_man
odspodu ma diesel lepsi tah, potiahne ta aj turbo a jedno s druhým, dežto benzin je troška lenivý....no ale iba dočasu, na dlhsiu vzdialenost s prehladom prvý benzín
Napsal: 14 zář 2009, 13:55
od lordmystic
s přehledem bych to netvrdil, viz. video -
http://vimeo.com/6527807
Napsal: 14 zář 2009, 14:05
od midnight_man
som nedocital ze je to benzin s turbom. to je o inom.