Kódování vstřikovačů

Před přispíváním si projděte tuto kategorii!!
Diskuze o tech. problémech fóra, problémech s uživateli, oznámení atd.. Není o autech.

Moderátor: Moderátoři

gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Kódování vstřikovačů

Příspěvek od gyba »

Mám dotaz. Musej se kódovat vstřikovače u motoru Opel Corsa-C 1.3CDTI ? Je to common rail. Ecu Magnetti mareli. Popřípadě čím ?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

kazdy rail vstrik se musi kodovat (hm) ale je mozny ze motor pobezi i bez toho ale ne moc valne
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

papouch22 píše:kazdy rail vstrik se musi kodovat (hm) ale je mozny ze motor pobezi i bez toho ale ne moc valne
nemas pravdu Jaromire ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

tak u ktery znacky se vstriky nenahravaj. (hm)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

budes se divit, ale i u nekterych TDCI v Mondeu, 1,9 DCi Renault, japonci atd...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

A co teda ten Opel ? :?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

co vim tak cislo navstrikach udava vyrobni toleranci vstriku a po zadani do RJ jednotka umi davkovat palivo.. motor sice jde i bez toho ale nic moc... nechci se hadat zadny spesl skoleni na comance nemam znam to z praxe jak se to dela. kolega z prace skoleni ma tak se optam.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

optej, z praxe vim, ze se koduji 1,5 DCi, TDCi, ale ne vsechny, jinak MB, Peugeot, Citroen, Renault krom zminenyho, Toyota, Honda, tady se nekoduji, bude jich vic, ale to uz by nebylo z moji praxe
Nissan Primera SW 1,9 DCi
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

v podstatě se kodují všechny nebo většina systému delphi.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

ono tomtaky je dano rokem vyroby respektive pouzitou jednotkou HDI edc15 se nekoduji edc16 ano u DCI je to stejne
Drag Power
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06

Příspěvek od martilulin »

No,z vlastni zkusenosti vim,ze pokud tolerance nezadate a motor naskoci,tak si to postupne upravi sama jednotka.Pokud motor nenastartujete co je velmi caste u TDCI...proste Delphi,tak se musi nakodovat.
BMW 320d E46,2002
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12

Příspěvek od Sonic »

Je to tak. První generace se nekodovali skoro žádný u dalších generací prakticky všechny. Pokud se nenakodují, jednotka si je časem doladí ale stejně to nikdy nebude běžet na 100 procent. pozná se to podle vstřikovače. Na tom je ten kod napsanej pokud ho to má. (myslim vstřikovače Bosch) Siemens si myslim až do těch 1.6 a novejch motorů nekodoval a u Delphi je tam 16 místný číslo a to se musí zapsat do jednotky.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
Xonik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 07 srp 2007, 10:48

Příspěvek od Xonik »

Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12

Příspěvek od Sonic »

Lze ledacos ale já bych toto nepokoušel. Co naladění to jiná tryska.... Dokonce i stejný motor jenom jiná emisní norma a jsou tam jiné trysky tak že za mě. Povídačky typu Karel říkal že je to stejný bych nevěřil...
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

Xonik píše:Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
je hodně důležitý,si ty vstřiky nechat testnout na dávky a na přepady. házet to do motoru, kterej jede nejede je podle mě ztráta času. :-)
Odpovědět

Zpět na „Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy“