Kódování vstřikovačů
Moderátor: Moderátoři
Kódování vstřikovačů
Mám dotaz. Musej se kódovat vstřikovače u motoru Opel Corsa-C 1.3CDTI ? Je to common rail. Ecu Magnetti mareli. Popřípadě čím ?
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Je to tak. První generace se nekodovali skoro žádný u dalších generací prakticky všechny. Pokud se nenakodují, jednotka si je časem doladí ale stejně to nikdy nebude běžet na 100 procent. pozná se to podle vstřikovače. Na tom je ten kod napsanej pokud ho to má. (myslim vstřikovače Bosch) Siemens si myslim až do těch 1.6 a novejch motorů nekodoval a u Delphi je tam 16 místný číslo a to se musí zapsat do jednotky.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
je hodně důležitý,si ty vstřiky nechat testnout na dávky a na přepady. házet to do motoru, kterej jede nejede je podle mě ztráta času.Xonik píše:Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?