Stránka 1 z 2
Kódování vstřikovačů
Napsal: 12 kvě 2009, 20:08
od gyba
Mám dotaz. Musej se kódovat vstřikovače u motoru Opel Corsa-C 1.3CDTI ? Je to common rail. Ecu Magnetti mareli. Popřípadě čím ?
Napsal: 12 kvě 2009, 20:42
od papouch22
kazdy rail vstrik se musi kodovat

ale je mozny ze motor pobezi i bez toho ale ne moc valne
Napsal: 12 kvě 2009, 21:24
od Peete
papouch22 píše:kazdy rail vstrik se musi kodovat

ale je mozny ze motor pobezi i bez toho ale ne moc valne
nemas pravdu Jaromire

Napsal: 12 kvě 2009, 21:30
od papouch22
tak u ktery znacky se vstriky nenahravaj.

Napsal: 12 kvě 2009, 21:37
od Peete
budes se divit, ale i u nekterych TDCI v Mondeu, 1,9 DCi Renault, japonci atd...
Napsal: 12 kvě 2009, 21:40
od gyba
A co teda ten Opel ?

Napsal: 12 kvě 2009, 21:45
od papouch22
co vim tak cislo navstrikach udava vyrobni toleranci vstriku a po zadani do RJ jednotka umi davkovat palivo.. motor sice jde i bez toho ale nic moc... nechci se hadat zadny spesl skoleni na comance nemam znam to z praxe jak se to dela. kolega z prace skoleni ma tak se optam.
Napsal: 12 kvě 2009, 21:58
od Peete
optej, z praxe vim, ze se koduji 1,5 DCi, TDCi, ale ne vsechny, jinak MB, Peugeot, Citroen, Renault krom zminenyho, Toyota, Honda, tady se nekoduji, bude jich vic, ale to uz by nebylo z moji praxe
Napsal: 12 kvě 2009, 23:00
od go.vojta
v podstatě se kodují všechny nebo většina systému delphi.
Napsal: 13 kvě 2009, 17:30
od chiptuning
ono tomtaky je dano rokem vyroby respektive pouzitou jednotkou HDI edc15 se nekoduji edc16 ano u DCI je to stejne
Napsal: 13 kvě 2009, 19:45
od martilulin
No,z vlastni zkusenosti vim,ze pokud tolerance nezadate a motor naskoci,tak si to postupne upravi sama jednotka.Pokud motor nenastartujete co je velmi caste u TDCI...proste Delphi,tak se musi nakodovat.
Napsal: 18 kvě 2009, 18:04
od Sonic
Je to tak. První generace se nekodovali skoro žádný u dalších generací prakticky všechny. Pokud se nenakodují, jednotka si je časem doladí ale stejně to nikdy nebude běžet na 100 procent. pozná se to podle vstřikovače. Na tom je ten kod napsanej pokud ho to má. (myslim vstřikovače Bosch) Siemens si myslim až do těch 1.6 a novejch motorů nekodoval a u Delphi je tam 16 místný číslo a to se musí zapsat do jednotky.
Napsal: 13 čer 2013, 04:19
od Xonik
Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
Napsal: 16 čer 2013, 20:43
od Sonic
Lze ledacos ale já bych toto nepokoušel. Co naladění to jiná tryska.... Dokonce i stejný motor jenom jiná emisní norma a jsou tam jiné trysky tak že za mě. Povídačky typu Karel říkal že je to stejný bych nevěřil...
Napsal: 03 lis 2013, 11:43
od skeletor
Xonik píše:Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.
Jen taková technická otázka, na to vrakáči mi tvrdil že když jsou to vstřiky ze setejného obsahu, ale výkonově 60 kW, tak že do slabšího je dát můžu. Ale nemůžu je dát do silnějšího motoru. Myslíte že je to pravda ?
je hodně důležitý,si ty vstřiky nechat testnout na dávky a na přepady. házet to do motoru, kterej jede nejede je podle mě ztráta času.
