Stránka 1 z 2

Nový výfuk

Napsal: 20 kvě 2009, 10:22
od Zajic
Budu dávat dva poslední díly výfuku, mám 2 otázky víkendového automechanika amatéra:
1) Díly jen nasucho sesadit a stáhnout těma šrobovacíma svorkama, nebo tam dát nějaký těsnění, tmel nebo co?
2) KAT se zdá ještě v pohodě, ale přemýšlím, když už pod tím budu, jestli ho nějak nevyčistit (220tkm najeto). Má to cenu? Jak?

Poraďte někdo LAMĚ (noteeth). Dík

Napsal: 20 kvě 2009, 11:43
od colorconceptGT
dat tam tmel...
kat nechat vytrepat...necistit...

Napsal: 20 kvě 2009, 13:39
od TDI-Power
Lepsi je misto tmelu měděnka... Kdyz pak budes delat vyfuk, tak jde krasne rozebat. Vyklepat KAT? Vzdyt to ma 220tis. najeto, to ho pak muze rovnou zahodit, kdyz vyklepe i desky. Kat je vyfoukej vzduchem

Napsal: 21 kvě 2009, 13:46
od Zajic
Dík. O víkendu na to vlítnu, dám tam jen tu měděnku a na KAT se vybodnu.

Napsal: 21 kvě 2009, 14:01
od malim9am
Nekde jsem cetl, ze se da kat nejak vymocit ve vode nebo co .. nema s tim nekdo zkusenosti..?? :)

Napsal: 21 kvě 2009, 21:01
od TDI-Power
Vymocit ve vode? Tak to je asi nejaka novinka... Nevim, nikdy jsem neslysel :?

Napsal: 22 kvě 2009, 08:18
od Seidl
Co se divíte?Na školení nových motorů pro škodovku nám borci od Bosche říkali,že pokud nejde udělat regeneraci filtru DPF tak ho máme vyprat vapkou.

Napsal: 22 kvě 2009, 08:48
od colorconceptGT
jasne ze som nemyslel ho vytriast ale vymlatit dosky narvat dnu trubku...atd...ale to nic...

na FAP u PSA pokial to hlasi vymenu a doplnenie tak klasika postup v PSA je vybrat vystriekat horucou vapkou {ekologicky postup} doplnit aditivum, reset intervalu a beha dalej...zackavas 500eury za novy a hotovo...

Napsal: 22 kvě 2009, 20:28
od turbo kamna power
kat nečistit, to je blbost... katu jen vymlátit vnitřek, aby byl průchozí !!!

Napsal: 06 lis 2009, 19:33
od ufis
čau klucí,chtěl bych se zeptat a předem se omlouvám že lezu sem k vám do Vw ale v asijatech bych asi čekal dlouho na odpověď.Mám 323f Ditd bj a dostal jsem dneska od kamaráda laděný výfuk z benzínu2.5gti,tak jsem ho tam dnes dal a auto se asi nedusí protože to podle mého stejně akceleruje,zvuk-žádný bublák ani rachot jen silné fičení...Ale je tu jeden problém,po prvním svezení,a to jsem mazdičce dával za uši,mírně sčervenala píšťala ve výfuku,když jsem jí pak vzal po chvylce znovu u krku tak už nic,je to normální??Nemohl být třeba olej ve výfuku? Dík Honza

Napsal: 07 lis 2009, 10:06
od ufis
čau klucí,chtěl bych se zeptat a předem se omlouvám že lezu sem k vám do Vw ale v asijatech bych asi čekal dlouho na odpověď.Mám 323f Ditd bj a dostal jsem od kamaráda laděný výfuk z benzínu2.5gti,tak jsem ho tam dal a auto se asi nedusí protože to podle mého stejně akceleruje,zvuk-žádný bublák ani rachot jen silné fičení...Ale je tu jeden problém,po prvním svezení,a to jsem mazdičce dával za uši,mírně sčervenala píšťala ve výfuku,když jsem jí pak vzal po chvylce znovu u krku tak už nic,je to normální??Nemohl být třeba olej ve výfuku? Dík Honza

Napsal: 07 lis 2009, 10:52
od ufis
A má vůbec cenu kuchat katalizator?

Napsal: 07 lis 2009, 18:01
od ufis
Fakt se stím nikdo nesetkal?já jen aby třeba něco neodešlo.

Napsal: 08 lis 2009, 23:38
od ufis
tak nakonec si my zda ze pri vysich rychlostních stupních se motor nedokáže tolik vytočit...co myslíte,pomůže to vykuchání kaťáku??

Napsal: 09 lis 2009, 19:31
od chipmann
turbo kamna power píše:kat nečistit, to je blbost... katu jen vymlátit vnitřek, aby byl průchozí !!!
Než vykuchat tak ho odstranit a nahradit trubkou když ho jen vykuchá budou se tam ty plyny mlátit a bude to dělat rotiku :(