Přispůsobení klíčů Passat B5, nejde

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Přispůsobení klíčů Passat B5, nejde

Příspěvek od Kornout »

Tak dnes jsem dělal známému nové klíče do Passata B5 rv.99, klasika stará jednotka a immo2.
No a ejhle, nepodařilo se absolutně sladit ani jeden transpordér a to jsem jich zkoušel několik. PIN OK, ale přispůsobit to nejde. Postup, vymazání chyb, LOGIN, přispůsobení, kanál jedna uložit, dál kanál 21, číst, počet klíčů a uložit, kontrolka zůstane svítit a pak se znovu rozbliká, tak nevím, co s tím, zkoušel jsem to asi 20x.
Chyba špatné program. kíčů nejde vymazat a občas vyskočí chyby, slabý signál od klíče a ještě cívka imobilizeru. Cívky jsem zkoušel 3 a psalo to u všech, ale né pokaždý. Auto před 14ti dny normálně jezdilo, pak ztratil klíč, no a do té doby stojí.
Ještě zkusím proměřit vedení cívka - budíky.
Nevíte co ještě zkusit?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

nejsou budíky Motometer ?
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Vaša píše:nejsou budíky Motometer ?
Měly by to být VDO, nebo alespoň tak jsem vyčítal to PINko.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no a klíče máš správný??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

zkoušel jsem čipy jak immo2, tak pro sichr i 3, nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Troska mimo tema, ale podla coho zistim, ake immo tam ma, ci 2, alebo 3... Dik.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

zkus ještě jiné budíky
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
GolfinoIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 23 úno 2008, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: ZA

Příspěvek od GolfinoIV »

dodi911 píše:Troska mimo tema, ale podla coho zistim, ake immo tam ma, ci 2, alebo 3... Dik.
ak si dobre pamatam tak podla posledneho cisla 5 - immo2, 6 - immo3

1J0 920 825 CX
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

čip je prázdný?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Čipy nové a i kdyby nebyly, tak immo2 jdou přehrávat,jednotka je tam ještě stará, né EDC 15, takže tam immo3 určitě není. Už jsem nevěděl co by to mohlo dělat, tak jsem zkoušel i immo3 chipy, ale nic. Passat pitomej :x
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Orion
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 22 říj 2006, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Orion »

Ja sem před časem řešil podobnej problem,ale chyba nebyla v autě ani v klíčích.Přeinstaloval sem vag a šlo to na poprvní jak má.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Orion píše:Ja sem před časem řešil podobnej problem,ale chyba nebyla v autě ani v klíčích.Přeinstaloval sem vag a šlo to na poprvní jak má.
Já to zkoušel i VAG tachem a taky nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Než jsi se do toho pouštěl, tak nebyl žádnej původní klíč na kterej to jelo?
Nebo byl a immo neodblokoval?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

chosepm píše:Než jsi se do toho pouštěl, tak nebyl žádnej původní klíč na kterej to jelo?
Nebo byl a immo neodblokoval?
Klíč majitel ztratil, jinej nemá, do té doby to normálně jezdilo. Jo to auto má origo alarm, ten samozřejmě houkal do doby, než se odpojila baterka, pak už ne. Když jsem to přispůsoboval, tak už byl zticha a komfortka nepsala nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

a dělal jsi to přesně podle VIS? Jsou tam nějaký čekačky než se to dá vyzkoušet...
jinak jestli je immo2 přepisovatelnej tak zkus nový klíče v jiným autě, nebo naopak z jiný B5 v tý haprující...
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“