Naprava GIII do GII?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Naprava GIII do GII?

Příspěvek od bary-movie »

Muzete mi poradit,mam napravu z GolfIII TDi a budu ji davat do GOLF II a nevim z zeho tam dat tlumice s perama?Dik za kazdou radu ;)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Koukám, že to mám v SZ, promiň. ;)
Já si nemůžu vzpomenout na ten fígl. Na trojkových tlumičích se musí propilovat díry kvůli odklonu?
Kdopak to ví? :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám nápravnici z G III a ramena z G II a no problem. :D

Tlumiče a péra můžeš nechat, tedy záleží jakej motor tam příjde. :D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jenže když tam necháš delší ramena, můžou tam zůstat ty pořádný poloosy. :D A taky se to slušně rozšíří. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
bary-movie
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 23 led 2006, 20:33
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od bary-movie »

Jo prave ty poloosy bych potreboval nechat z tdi a rozsireni bude jenom k dobru.To pilovani, do toho se mi moc nechce :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Toho se neboj. To se normálně používá k nastavení odklonu kola. Teď to máš na autě taky. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

JO, přesně jak píše Bóďa, propiluj ty díry dole v tlumiči a no problem.
Jinak se připrav na ůpravu blatníků, trochu to bude drhnout. Dále ti tam nepůjdou ty zadní šrouby M8, co jsou za uložením stabilizátoru. Nedávno jsme to s kámošem dělaly.
Když jsi u náprav, nechceš dozadu kotouče, nebo stabilizátor na předek, tuším pr. 22mm?
Jinak rozdíl v rozchodu je 25mm na každé straně. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jinak takhle to pak vypadá, předek i zadek nápravy z GIII, kola ET 35 a snižený podvozek o cca 30-40mm. De facto v tom autě je skoro vše z GIII.
Obrázek
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Vypadá to supr! :) Já jsem z blatníkama nic nedělal, ale měl jsem kola s ET 45. Tak možná proto.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Vypadlo! Teda doufám že ještě bude, někomu se znelíbilo a teď je na Policejní expertíze!!! :(
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“