Stránka 1 z 1
fabia 1.2 htp
Napsal: 12 čer 2009, 15:51
od pozotr
zdravim
mam problem s jednou fabiou 1,2 HTP kod motora BMD.
su tam zapisane chyby:
16804 - Ucinnost systemu katalyzatoru je pod minimalni urovni rada valcou 1
16556 - System davkovania paliva - rada valcou 1 - smes je prilis bohata
Robil som test lamba sond a katalizatou a vse ukazalo OK.
Ked som chybi zmazal tak som mal chvilku pokoj ale po najakych KM su chybi opat tie iste.
Viet mi niekto poradit co by to mohlo byt?
Dakujem
Napsal: 12 čer 2009, 19:00
od Okura
že by chyba softu ?
Napsal: 12 čer 2009, 19:28
od dodiak
kolko to ma najazdene?nemenil si filter paliva?aky je to rok vyroby?
Napsal: 13 čer 2009, 16:50
od Lacom
Máš podpálené ventily.

Napsal: 13 čer 2009, 19:32
od Mireck
No tie chyby mala minule u mna jedna HTPka a plus k tomu vynechavanie 1 valca. Motor siel jednoznacne na 2 valce na nizkych otackach. Tlaky boli na 1 valci iba 4 bar a ostatne valce 12 bar .
Napsal: 20 črc 2009, 21:51
od Breeoom
minulej tejden mi opet vykradli moji octavu

a uplne zkriplene pojebali dvere

. tak sem ji dal do servisu a pucil si od svagra jeho HTP fabii 1,2 47kw. Pred prahou ppo cca150km mi ale zacla svitit kontrolka asr mebo esp?? ten smyk

a blikala kontrolka vyfukovych spalin. Tak sem si rekl bezva to dojedu. za chvili to prestalo uplne jet, jelo to jen do 2000ot. vypl a zapl jsem klicek, ale to pomohlo jen na chvilku. nepomohla ani kratka pauza na parkovisti s chciplym motorem. nicmene sem se dosral domu. Rano to dam do servisu a tam mi rekli ze tam byla jen sporadicky zavada zapalovani na 1. valci. a ze s autem nic neni. Tak dneska jezdim po praze a dobry ale co az se mi to zase stane?? nemuze to byt predzvest nejaky vaznejsi poruchy?? dik moc za rady...
Napsal: 02 srp 2009, 20:03
od jirka1.9
taky sem o tom slyšel že ty slabší 1.2 htp sou na to náchylný,. jak se tomu prej šlape na krk tak dou ventyly do kytek,. v jedný dílně se takovejch hlav válelo,. a chlap se ptal,. z čeho to máš? to je z fabií, lidi si to koupěji, a vono to moc nejede,tak to berou u držky a pak to takhle dopadá

HTP že by- Hovno To Pojede???

Napsal: 16 srp 2009, 06:45
od Raven1
Ahoj
Podívej se na zobrazované hodnoty na kanále 15 v ř.j motoru.
Snejvětší pravděpodobností tam budeš mít vynechání zapalování,pak zkus přehodit svíčku a cívku která vynechává na jiný válec a pokud se vynechání přesune,tak je to cívka.
Pokud ne,vytáhni vstřikovač,natáhni si k němu náhradní kabely s tlačítkem k baterce ,natáhni si ještě pomocný kabel k pojistce čerpadla a odměř množství paliva za 30 vteřin.U BMD motoru by mělo být asi 80-86 ml za 30 sekund,pokud je větší sháněj nový vstřikovač,pokud odpovídá,tak změř kompresní tlak,a pak ještě nastav píst do uvratě a zkus fouknout tlakový vzduch proti pístu,abas zjistil,který ventil šel do kytek.S těma hlavama je to půl na půl v půlce to dělají vstřiky a výrobce o tom ví a bez řečí je v garanci mění,a vpůlce případů to je hlava a pltí stejný postup.HTP motory nesmí mít žádnou netěsnost na ventilech,jinak jdou okamžitě do .....
Napsal: 26 srp 2009, 18:33
od Breeoom
ja uz to vyresil. vratil jsem ji svagrovi

ale byl tam deravej vejfuk. sice jen trochu ale od vymeny toho deravyho dilu to zatim neudelalo... ale kazdopadne s tim jezdil jako prase a ze by mel neco s ventilama bych se vubec nedivil... kazdopadne dik za rady a pomoc... at vam jezdi
Napsal: 26 srp 2009, 19:46
od sarkafarka