Netěsnost čerpadla
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Netěsnost čerpadla
Ahoj všem.Jakou máte zkušenost s těsností.Už druhej Bosh mně začal téct.Pár kapek by nevadilo, ale teď už je to dost, hlavně na naftu.Co myslíte, může se to úplně po*rat, ještě bych s tím potřeboval tak 14 dní jezdit.Pak ho vymontuji a nechám přetěsnit.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
příjde na to kudy ti teče. Nahoře jak je táhlo na přidávání plynu tam by mělo být nějaký pouzdro a gumička. To se dá opravit na motoru. Sundat horní výko a vyměnit. Pak to může téct v místě kde je napasovanázadní část čerpadla ( ocelová ) do hliníkového těla. To se musí čerpadlo vymontovat a vyměnit to nastojato. Jsou vevnitř 4 pružinky. Pokud bys to rozebíral sám a celej vnitřek vyndal opatrně na uložení vnitřní osyčky. Má tam čep a pokud se ti to vysype jsou 2 možnosti jak to poskládat a to by se ti pak změnilo časování vstřiků o polovinu otáčky na čerpdle. Jinak není třeba to rozebírat celý. Jan na tý ocelový části myslím, že je to ta vysokotlaká část to co se zadře ( ) je jen gumovej kroužek, kterej stačí vyměnit. mám nějaký čerpadla rozebraný pokud se do toho chceš pustit sám můžu hodit nějaký foto.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
to dvorky1
Díky ale už jsem se o to jednou pokoušel, a pak jsem to dal v pytlíku do servisu .Stálo mně to 400. Tento už je elektricky ovládanej, nemá táhlo od plynu, vedou do něj jen dráty.Nejhorší je to vydělat, ale snad mně to příští týden vyjde.
Díky ale už jsem se o to jednou pokoušel, a pak jsem to dal v pytlíku do servisu .Stálo mně to 400. Tento už je elektricky ovládanej, nemá táhlo od plynu, vedou do něj jen dráty.Nejhorší je to vydělat, ale snad mně to příští týden vyjde.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Mě stálo přetěsnění čerpadla asi 700,-- Kč, což je dobrá cena. Čerpadlo jsem vyndal a odvez - dělal mi to jeden specialista na čerpadla v Praze 5 - Slivenci. Teklo to zprvu trošku, pak to byla hrůza - spotřeba se mi zvedla o 3 litry a byla za mnou čára nafty. Že se čerpadlo zavzdušňuje při odstátym vozidle může zapříčinit taky nějáká netěsnost. Většinou to dělá netěsnej radiální těsnící kroužek u hnací hřídelky ( Simmerring ). Za chodu to neteče, ale při vypnutym motoru se tam dostává trochu vzduch, když je čerpadlo bez tlaku. Samozřejmě je to jen jedna z možnejch příčin, ale co jsem četl, ta nejpravděpodobnější.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
mrkni se kudy je fakt ze jsi nejsem jistej u tehle elektronicky ovladanejch bazmeku ale u normalniho cerpadla mi to zaclo chcat u toho sroubu co je zezadu mezi vystupama do vstriku je to takovej sroub v jeste jednom tak sem ho povolil vyndal vycistil utah zpatky a od te doby tuky tuky klid mozna se to zalepilo prachm smichnim z repkou ale moc potom radsi nebadam
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
zručnej mechanik to zvládne bez problémů. Jen pokud budeš oddělovat zadní ( ocelovou část ) měj to na stojáka. Jsou uvnitř 4 pružinky aby ti nevyskočily. Potom uvnitř jak je spojení na hřídelku je otvor s drážkou a spojením který pokud by se ti vysypalo tak máš dvě možnosti jak to nasadit potom by se ti ale změnilo časování kdy ti vstřikuje palivo o 180 stupňů. Tak pozor a než to rozpojíš buď si označ podle klínku na řemenici jakej vstřik maká ( výstup z čerpadla ) a nebo až to rozebereš zaměř se v jaký poloze je ta drážka na osyčce vůči čepu.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw