Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
najprv som skušal odpajat tiahlo s regulacie na aute podarilo sa mi ale seegerka sa rozletela , varibilita beha aj na fuknutie vánku uplne lahko. Tak aj tak som to vybral lepšie to vymenit pod nosom ako tam sa načahovat s jamy a nadavat ešte si dohladam ako nastavit novu banku niečo som tu začetl rozmeryo kolko predšponovat jemne a tak sa uvidi,,a máš pravdu je to take hobby praca,poviem si lepšie ako sedet hospode
Když budeš dávat novou baňku, tak ji nastav na předpětí kolem 1 mm. To znamená, že jak ji budeš připevňovat k držáku baňky, tak by baňka neměla dosednout až na držák, ale měla by se zastavit asi 1mm před držákem a k držáku by měla být dotažena přes odpor pružiny v baňce. Pak by bylo samozřejmě vhodné udělat log skupin 1,3,11, jak už tady bylo nejméně stokrát napsáno. Když ale píšeš, že "logování" neumíš, tak jen připomenu, že uděláš akceleraci na plný plyn od asi 1500 ot. do 3500 otáček. Nejlépe na rovině na čtyřku, aby bylo možno zjistit, zda je akcelerace odpovídající.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Sundáš kolínko hadici sání k EGRu a vidíš na ní. Segrovku dolů,dvě matky. Špatně vidíš? Sundat sání-1x spona u filtru,druhá na turbu + 2x M6 šroubek trubky sání + odvětrání oleje. To nezvládneš? V servisu by jsis nevidělal.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Právě za peníze by měla růst profesionalita a zručnost..Protože to často člověk dělá častěji než amatéři , ale já když slyším tyhle různé rekordy, tak si říkám, mít několik takových mechánů v dílně, tak budu mít zlatou kartu a koncen bude prosit o to, abychom byli jeho servisem number 1..Ale to co se povede jednou, podruhé nemusí vyjít. Když kolikrát čtu, za 2. hodiny nemám co dělat, říkám si, hergot, to jsem ale pitomec..ale stačí, utržený nebo ometený šroub, popřípadě jiný problém a za celé dopoledne se to neopraví.. A že jsou často "amatéři" šikovnější než mnozí profíci s nápisem věhlasné firmy na prsou je prostě pravda..Pája 19 píše:Seš borec. Věci, který se mi dělaj blbě, i když na ně vidím, ty děláš poslepu a za pár vteřin. Na tenhle styl já nejsem. Asi taky proto, že auta jsem nikdy nedělal za peníze.
P.S. to co jsem napsal, není osobní..ale častá realita..
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Kdyby na půl dne.
Tu baňku turba mám nacvičenou u sebe na ASV,třeba u ASZ to kvůli trubce serva tak nejde. A nepoužívám koncernový spony na hadice.
Tu baňku turba mám nacvičenou u sebe na ASV,třeba u ASZ to kvůli trubce serva tak nejde. A nepoužívám koncernový spony na hadice.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Přijdeš normálně do prodejny náhradních dílů a řekneš co potřebuješ a na jaký motor. Oni to vyhledají a prodají. Nebo chceš "segerovku" objednat na některém internetovém obchodu a necháš si ji dovézt DPDčkem ?RAPIDmen píše:Vedel by mi niekto dat OE číslo segergy co istý tiahlo nikde ju nemozem dohľadať vdaka
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
segerku som našiel v garaži čo najpodobnejšiu. Regulaciu- banku som dal na prepatie zhruba o ten 1-1,5mm ...Nabeh turba sa mi zda nie taky razovy je to take rozloženejšie ale bere sa, len vtedy bolo citit vačši narast niekde pri 1800ot teraz sa mi zda že to taha viacej do vyšich ot. live data odporučany je povedzme 1500mbar a aktualni prefukuje ten je cca 1650mbar,,vždy aktualni je vačšia hodnota cca o 100-150mbar.Do tiahleho kopca začina "vrchol" krutaku ako ručička Otč. prejde 2K Rpm