Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
gajdacdaniel
U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 bře 2015, 18:57
Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za infočoud píše:gajdacdaniel
U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info[/quote]
Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat
Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Hod si to do tyhle sekce http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=23 , treba se nekdo ozveoctavie81 píše:nechci zakládat další téma,tak se jen zeptám,udělal by mě to vypodložení někdo v okolí Olomouce?Mám oct98ahf,160tis najeto,už jednou se to čistilo v 90tis,ale už to zase někdy spadne...Jezdí se s tím jen po městě...
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 bře 2015, 18:57
Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat [/quote]cin píše:Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info
Dakujem velmi pekne za upresnenie a vysvetlenie. Diky pekne aj za ponuku, ale mam moznost si tie podlozky vyrobit na CNC sustruhu z nerezu takze si to skusim vybavit vo vlastnej osi. V pripade ze sa mi to nepodari urcite sa ozvem. Este raz diky moc.
JHBullit píše:ja zas davam vzdycky na magnetku ten spodni krouzek pod lopatkama a turba zatim vsechny behaj bez problemu
To nejak nechapu, sice zabrousis tu plochu, ale pak das zpet origo valecky a ty delaji prece vuli ty regulace
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
No tak to je pravda,turba co jsem zatim tak rozebral, tak ta podlozka byla vzdy podrena od lopatek, ale krom jednoho VA ktery asi nekdo nechladil a ta podlozka byla opravdu prohnuta, mi zatim stacilo tu podlozku vzit , dat na sklo, nebo neco rovnyho a zalapovat smirglem, zacnu treba 300 a koncim 1000 a je to pekne hladky. A dle mne ta podlozka a jeji hladky povrch maji jednoznacne priznivy vliv na chod regulace, i kdyz ji pro jistotu vypodkladam
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Blbě ale jde to uděláš dvě tři a máš to v ruce!!dudu píše:jak se upiná na magnetku ta regulacePasat TDI PD 96 kw píše:lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!