Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

gajdacdaniel

U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
gajdacdaniel
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 bře 2015, 18:57

Příspěvek od gajdacdaniel »

čoud píše:gajdacdaniel

U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info[/quote]

Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ;) ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

octavie81 píše:nechci zakládat další téma,tak se jen zeptám,udělal by mě to vypodložení někdo v okolí Olomouce?Mám oct98ahf,160tis najeto,už jednou se to čistilo v 90tis,ale už to zase někdy spadne...Jezdí se s tím jen po městě...
Hod si to do tyhle sekce http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=23 , treba se nekdo ozve :-)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak taky reseni, ale zas mene lidi ma moznost magnetky, ty valecky tam vrazis plug&play a jedes dal, kdyz mas je uz dopredu hotovy, tak se nemusis nicim zdrzovat.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

Pasat TDI PD 96 kw píše:lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
jak se upiná na magnetku ta regulace :? (hm)
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Uživatelský avatar
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

ja zas davam vzdycky na magnetku ten spodni krouzek pod lopatkama a turba zatim vsechny behaj bez problemu :)
gajdacdaniel
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 bře 2015, 18:57

Příspěvek od gajdacdaniel »

cin píše:Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info
Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ;) ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat :P[/quote]

Dakujem velmi pekne za upresnenie a vysvetlenie. Diky pekne aj za ponuku, ale mam moznost si tie podlozky vyrobit na CNC sustruhu z nerezu takze si to skusim vybavit vo vlastnej osi. V pripade ze sa mi to nepodari urcite sa ozvem. Este raz diky moc.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

JHBullit píše:ja zas davam vzdycky na magnetku ten spodni krouzek pod lopatkama a turba zatim vsechny behaj bez problemu :)

To nejak nechapu, sice zabrousis tu plochu, ale pak das zpet origo valecky a ty delaji prece vuli ty regulace :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Tak sme dvaja (noteeth)
Tdi
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Některá víčka (podložky) jsou zkroucená pak je větší pravděpodobnost že dojde brzy k drhnutí lopatek regulace.
Uživatelský avatar
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

ano vuli nezvetsuji ale zatim vsechny turba co jsem delal mela lehce vydreny povrch od lopatek a nebo byly malinko zkroucene(okem to videt nebylo) takze kdyz se to slizlo byl povrch krasne hladkej a lopatky po tom krasne klouzaly a jak rikam zatim vsechna turba drzej :)
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

No tak to je pravda,turba co jsem zatim tak rozebral, tak ta podlozka byla vzdy podrena od lopatek, ale krom jednoho VA ktery asi nekdo nechladil a ta podlozka byla opravdu prohnuta, mi zatim stacilo tu podlozku vzit , dat na sklo, nebo neco rovnyho a zalapovat smirglem, zacnu treba 300 a koncim 1000 a je to pekne hladky. A dle mne ta podlozka a jeji hladky povrch maji jednoznacne priznivy vliv na chod regulace, i kdyz ji pro jistotu vypodkladam
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

dudu píše:
Pasat TDI PD 96 kw píše:lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
jak se upiná na magnetku ta regulace :? (hm)
Blbě ale jde to uděláš dvě tři a máš to v ruce!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“