Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
cin píše:Taky si myslim ze to upinani je vorisek, ale asi to jde, spis by mne zajimalo, jestli to neni tajemstvi, jak zaaretujes ty lopatky, aby se pri brouseni nehejbaly
Mám na to udělanej takovej furichtung do kterého to nasadím stáhnu šroubama a už to tam jede!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
Za mě doporučuji uživatele "mirabarkas" - Míra Bartoš, dílnu má v Děčíně, to máš z LTM kousek, jezdím k němu z ČL, regulaci mi čistil a vypodložil o 0,1mm, je to tak měsíc na GT1749V a naprostá pohoda, spokojenost, žádný nouzák, s tím že náběh zůstal stejný.pasik68 píše:Ahoj.
nevíte o někom z Ústecka (severní Čechy), kdo by opravil zatuhlou regulaci turba? Samo, že někoho prověřeného uživateli tohoto fóra. Škoda, že Huml a Indi jsou pro mě trochu z ruky.
Díky za pomoc.
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT
Zdravím,
hledám schopného kdo by mě opravil nejspíš zatuhlou regulaci. Zatím jsem nebyl na diagnostice, ale podle přečtení topicu si myslím, že to bude i můj problém. Auto neustále padá do nouzáku, takže hlédám někoho z jižní moravy nejlépe Hodonín, Kyjov nebo Uherské Hradiště. Kdo mě tam dá podložky nebo bych koupil třeba i ty válečky, jak zde někdo nabízel. Případně bych možna zrovna nechal zaslepit EGR po dohodě. Díky
hledám schopného kdo by mě opravil nejspíš zatuhlou regulaci. Zatím jsem nebyl na diagnostice, ale podle přečtení topicu si myslím, že to bude i můj problém. Auto neustále padá do nouzáku, takže hlédám někoho z jižní moravy nejlépe Hodonín, Kyjov nebo Uherské Hradiště. Kdo mě tam dá podložky nebo bych koupil třeba i ty válečky, jak zde někdo nabízel. Případně bych možna zrovna nechal zaslepit EGR po dohodě. Díky
Zkus jestli bude mít náladu Miloš ze Strážnice...
http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... ile&u=6839
http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... ile&u=6839
Oct asv 2000, DieselPower
Jj a z vlastních zkušeností zanesení regulace turba taky přispívá zaslepený egr ventil. Sazí a bordelu do tura mě lítalo z motoru nejvíc při studeném startu. Zaslepený Egr jsem znovu zprovoznil a kouřivost studeného motoru se snížila o 80%. při zaslepeném egru ohřívání motoru na provozní teplotu nic moc a studený motor produkuje nejvíc mastných sazí a ty když se navšechno nalepí v turbu a pak se vypálí dlouhou jízdou tak tam zatvrdnou a je vymalováno.toefuk píše:Raz a navzdy. Nieje potrebne podkladat valceky. Sadze a zanasanie turba sa tvori kvoli tomu ze vam umiera palivovy system=trysky, alebo cerpadlo.
a preto ked niekto chce egr off, tak to treba urobit korektne v ECU, aj sa motor skor ohreje, aj spotreba klesne, a tak isto dymyvost klesne.čoud píše:Jj a z vlastních zkušeností zanesení regulace turba taky přispívá zaslepený egr ventil. Sazí a bordelu do tura mě lítalo z motoru nejvíc při studeném startu. Zaslepený Egr jsem znovu zprovoznil a kouřivost studeného motoru se snížila o 80%. při zaslepeném egru ohřívání motoru na provozní teplotu nic moc a studený motor produkuje nejvíc mastných sazí a ty když se navšechno nalepí v turbu a pak se vypálí dlouhou jízdou tak tam zatvrdnou a je vymalováno.toefuk píše:Raz a navzdy. Nieje potrebne podkladat valceky. Sadze a zanasanie turba sa tvori kvoli tomu ze vam umiera palivovy system=trysky, alebo cerpadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Dotaz podložky
Zdravim. Je tu někdo kdo ty podložky umí udělat?
Re: Dotaz podložky
kontaktuj uživatele CINŠíny píše:Zdravim. Je tu někdo kdo ty podložky umí udělat?
Pokud potřebujete tak vlastním diagnostiku VAG
Pokud máte zájem o podložky, stačí napsat sz
Podložky do turba (66/81 kW) pro vymezení vůle kvůli zanášení z kalený oceli v různých tloušťkách. Cena za sadu 100,-. Pište na mail masfeild@seznam.cz nebo tel. 732 11 84 11