Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Taky si myslim ze to upinani je vorisek, ale asi to jde, spis by mne zajimalo, jestli to neni tajemstvi, jak zaaretujes ty lopatky, aby se pri brouseni nehejbaly :? :o (crazy)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

cin píše:Taky si myslim ze to upinani je vorisek, ale asi to jde, spis by mne zajimalo, jestli to neni tajemstvi, jak zaaretujes ty lopatky, aby se pri brouseni nehejbaly :? :o (crazy)


Mám na to udělanej takovej furichtung do kterého to nasadím stáhnu šroubama a už to tam jede!! (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Kdyby někdo potřeboval z Východočeského kraje s zatuhlou regulací
a rozebíráním a vypodkládáním turba pomoct tak se můžete obrátit.
Uživatelský avatar
pasik68
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 úno 2009, 18:01
Bydliště: litoměřicko

Příspěvek od pasik68 »

Ahoj.
nevíte o někom z Ústecka (severní Čechy), kdo by opravil zatuhlou regulaci turba? Samo, že někoho prověřeného uživateli tohoto fóra. Škoda, že Huml a Indi jsou pro mě trochu z ruky.

Díky za pomoc.
Romcis
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 27 pro 2012, 14:37
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Romcis »

pasik68 píše:Ahoj.
nevíte o někom z Ústecka (severní Čechy), kdo by opravil zatuhlou regulaci turba? Samo, že někoho prověřeného uživateli tohoto fóra. Škoda, že Huml a Indi jsou pro mě trochu z ruky.

Díky za pomoc.
Za mě doporučuji uživatele "mirabarkas" - Míra Bartoš, dílnu má v Děčíně, to máš z LTM kousek, jezdím k němu z ČL, regulaci mi čistil a vypodložil o 0,1mm, je to tak měsíc na GT1749V a naprostá pohoda, spokojenost, žádný nouzák, s tím že náběh zůstal stejný.
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT
brb
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30 bře 2015, 07:28

Příspěvek od brb »

Zdravím,
hledám schopného kdo by mě opravil nejspíš zatuhlou regulaci. Zatím jsem nebyl na diagnostice, ale podle přečtení topicu si myslím, že to bude i můj problém. Auto neustále padá do nouzáku, takže hlédám někoho z jižní moravy nejlépe Hodonín, Kyjov nebo Uherské Hradiště. Kdo mě tam dá podložky nebo bych koupil třeba i ty válečky, jak zde někdo nabízel. Případně bych možna zrovna nechal zaslepit EGR po dohodě. Díky
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkus jestli bude mít náladu Miloš ze Strážnice...
http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... ile&u=6839
Oct asv 2000, DieselPower
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Uživatel Huml, Brno.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Chlapi nevali se prosim vas nekomu doma origo valecky do 9 lopatkoveho turba. Predem diky
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Raz a navzdy. Nieje potrebne podkladat valceky. Sadze a zanasanie turba sa tvori kvoli tomu ze vam umiera palivovy system=trysky, alebo cerpadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

toefuk píše:Raz a navzdy. Nieje potrebne podkladat valceky. Sadze a zanasanie turba sa tvori kvoli tomu ze vam umiera palivovy system=trysky, alebo cerpadlo.
Jj a z vlastních zkušeností zanesení regulace turba taky přispívá zaslepený egr ventil. Sazí a bordelu do tura mě lítalo z motoru nejvíc při studeném startu. Zaslepený Egr jsem znovu zprovoznil a kouřivost studeného motoru se snížila o 80%. při zaslepeném egru ohřívání motoru na provozní teplotu nic moc a studený motor produkuje nejvíc mastných sazí a ty když se navšechno nalepí v turbu a pak se vypálí dlouhou jízdou tak tam zatvrdnou a je vymalováno.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

čoud píše:
toefuk píše:Raz a navzdy. Nieje potrebne podkladat valceky. Sadze a zanasanie turba sa tvori kvoli tomu ze vam umiera palivovy system=trysky, alebo cerpadlo.
Jj a z vlastních zkušeností zanesení regulace turba taky přispívá zaslepený egr ventil. Sazí a bordelu do tura mě lítalo z motoru nejvíc při studeném startu. Zaslepený Egr jsem znovu zprovoznil a kouřivost studeného motoru se snížila o 80%. při zaslepeném egru ohřívání motoru na provozní teplotu nic moc a studený motor produkuje nejvíc mastných sazí a ty když se navšechno nalepí v turbu a pak se vypálí dlouhou jízdou tak tam zatvrdnou a je vymalováno.
a preto ked niekto chce egr off, tak to treba urobit korektne v ECU, aj sa motor skor ohreje, aj spotreba klesne, a tak isto dymyvost klesne.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Šíny
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 lis 2010, 18:31
Bydliště: Příbram

Dotaz podložky

Příspěvek od Šíny »

Zdravim. Je tu někdo kdo ty podložky umí udělat?
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Dotaz podložky

Příspěvek od čoud »

Šíny píše:Zdravim. Je tu někdo kdo ty podložky umí udělat?
kontaktuj uživatele CIN
Pokud potřebujete tak vlastním diagnostiku VAG
Uživatelský avatar
masfeild
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 25 lis 2014, 19:22
Bydliště: Benecko

Příspěvek od masfeild »

Pokud máte zájem o podložky, stačí napsat sz :)
Podložky do turba (66/81 kW) pro vymezení vůle kvůli zanášení z kalený oceli v různých tloušťkách. Cena za sadu 100,-. Pište na mail masfeild@seznam.cz nebo tel. 732 11 84 11
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“