Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

mám kdyžtak 1*podložky k prodeji zustali mi po prodeji auta.vice přes SZ :
Prapes
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 pro 2015, 18:29

Příspěvek od Prapes »

Děkuji panu Humlovi a všem diskutujícím! 2 roky (aniž bych to věděl) jsem jezdil se zaneseným turbem a zarezlou baňkou na turbu. Motor měl výkon,ale ve 140 km/h padal do nouzáku.(mám ALH a trysky z 81kW) A nikdy jsem nepozoroval že by turbo bylo slyšet (žádné hvízdání)
Jelikož teď většinu km najezdím po dálnici,začal jsem to řešit,koupil novou baňku, turbo vyčistil, dal podložky 0,1mm a dnes po 3 měsících a 6000 km motor stále táhne lépe než předtím,nepadá do nouzáku a díky funkční regulaci krásně hvízdá v nízkém spektru otáček :)

Díky Logům z vagu jsem pak asi na 8x nastavoval táhlo na baňce :)
hvízdání turba vzniká ve výfukové části, tak proč je v podvědomí lidí i mnoha automechaniků zažité že hvízdání značí začátek konce?
stefs
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 říj 2016, 07:45

Příspěvek od stefs »

Také jsem vyřešil padání do nouzáku podložkama 0,1mm na 81kw verzi, turbo hvízdalo již předtím a hvízdá i poté, po vypodložkování je všechno super tlačí jak má nepadá do nouzu tak rovnou chip 109kw, najezdil jsem už asi 15tis jenomže co jsem pomalu začal zjišťovat je to, že mi začalo turbo brát oleja to dost, za těch 15 tisíc jsem dolejval 2x po 1litru oleje (vždy zahlásila kontrolka tak jsem dolil) navíc mi turbo bleje olej egr ventilem ven, teď mám obavy aby se olej nenasál do motoru = mohlo by dojít k zadření či něčemu jinému... Takže mám v plánu nějaký repásek a chtěl bych se obrátit na nějakou dobrou zkušenost ... Díky za rady.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Taky mi tekl olej z tech direk na egru,tak jsem tam vyrezal zavity M7 a zalepil tam na tmel sroubky.EGR mam jinak zaslepeny.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
petulák
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 črc 2017, 07:46

Příspěvek od petulák »

ahoj.
Mám Passata 1,9 85kw PD AJM 1999 najeto cca 221000.
nenašel by se někdo kdo by mi očistil turbo. nejlépe i s vyndáním z auta.
Praha.
Cermi
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 dub 2013, 22:57

Příspěvek od Cermi »

cin píše:Taky si myslim ze to upinani je vorisek, ale asi to jde, spis by mne zajimalo, jestli to neni tajemstvi, jak zaaretujes ty lopatky, aby se pri brouseni nehejbaly :? :o (crazy)
Ahoj,

je možné ještě od tebe sehnat válečky?
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Cus, dva roky po cisteni a vypodlozeni 0,1mm. Je mozny, ze to zaclo padat do nouze ? Ze zase ven a vycistit ? Nebo neco jinyho. Dneska cesta 80km, neco dalnice a 4x padlo (wallbash)

edit: dal jsem novy n75, westgate na turbu jsem pokropil wdeckem, rucne rozhejbal, vymenil nejaky ty hadice a pak ve finale jsem nasel skriplou a prosoupanou hadicku pod harmonikou co vede od filterboxu do turba, hadicka byla namirena kolmo primo do harmoniky...
Naposledy upravil(a) PeITeeR dne 04 zář 2018, 07:56, celkem upraveno 1 x.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

trysky KO, nedavno som daval seriove trysky (280.000) zoradit oba tlaky a potom na prietokovu skusacku a rozdiel v prietoku paliva medzi naslabsim a najsilnejsimbol 12% aj po zoradeni!!!
Alebo mas napicu soft.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ucouraný nebo zarezlá baňka,bordel v hadičkách a tím i v N75. Nic v tom není.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj chlapi, mám problém s turbem potrebuju poradit...
Dával jsem turbo po repasu najel jsem max 300km připravují na čip atd... Nakonec došlo na úpravy kvůli kterým nestačilo a zjistil jsem že hybrid je malej, tak sem ho poslal předělat na větší. Dnes mi volali ze už se to dělá, ale že ho musí vyčistit, že je zaneseny a že ložiska jsou před smrtí.
Jak je to možný nenajelo to nic. Vanu sem měl dole, sítko bylo čistý, turbo jsem při montáži zalil olejem, oleje si motor vezme cca 1l na 7000 km.
Na co se zaměřit? Že by olejový čerpadlo málo tlacilo? To by měla svítit kontrolka ne?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Asi nebyla dodržená čistota při montáži, nebo ucpaný odpad oleje, špatně provedený repas, vojebaný repas, nebo si při montáži použil silikonovej tmel.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Právě že ne, dával jsem všude nový těsnění, přívodní trubku oleje jsem zkoumal ta byla v pohodě, i když do ní nikdo nevidí v dylce jakou má.... výstup na oleji taky v pohodě... Vůbec mi to nejde do hlavy. :x
Ještě že na to chlapi přišli a že sem ho posílal znova na předělání jinak sem turbo dodělal.

Jeden chlapík mi ještě rikal ať kouknu na klikovku jestli nejni chycena že by tudy moch utíkat tlak oleje a u turba by bylo pak málo. Když sem turbo vydával tak na mě olej vytek.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To by musela bejt fest chycená.Každopádně se podivej.Jinak mne nic nenapadá.Snad jen ten nízkej tlak oleje.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Asi to bude čerpadlem, klika i vacka nesou známky opotřebení, ale že by byly nějak extra podrapany to ne.... Za to olejový, čerpadlo má vrypy na zubech a kolo je opotřebeny k jedny straně.
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

mám tu olejový čerpadlo z mojeho auta, najeto 700km, opakovala se závada, tak jsem myslel,že je to tím novým čerpadlem, tak jsem dal jiný, al závada se projevovala furt, tudíž mu 100% nic není. Nechám za 500, ať mi tu neleží, kdyžtak SZ.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“