FELICIA 1,9 Diesel

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

pk_abc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 12 zář 2006, 21:49
Kontaktovat uživatele:

FELICIA 1,9 Diesel

Příspěvek od pk_abc »

Ahojte! Som tu uplny novacik, zhruba som presiel cele forum, no nenasiel som info, ci moja "talička" spapa bez problemov "olej coctail". V skutocnosti do nej davam 50/50 nafta + Lando olej (u nas stoji 24,90 SKK). Startuje a ide celkom dobre, akurat neviem, ci jej tymto moc neublizujem. Viem akurat precita napis na naft. cerpadle. Je to "LUCAS". Vie mi niekto k tomuto povedat 100% info? Auto totiz nie je nijako upravene.
Felicia 1,9 D PICK-UP , r.v. 10/2000, bez prestavby, 50 na 50 olej s naftou
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

podívej se sem

http://www.bioauto.sk./teoria.html

Čerpadlo LUCAS není moc vhodné na olej, podle toho co píšou
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
pk_abc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 12 zář 2006, 21:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pk_abc »

To som cital. Ale pisu tam aj , ze nejaky FORD s "LUCAS"-om funguje spolahliho. Hladam niekoho, kto ma prave F 1,9 D (ved nie je az taka zriedkava) a pouziva, alebo pouzival olej.

..inak dik za link..
Felicia 1,9 D PICK-UP , r.v. 10/2000, bez prestavby, 50 na 50 olej s naftou
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

no já jsem jezdil s Escortem co měl Lucase, ale Zdařel se. Povedlo se mi to celkem 3 x. 2 Lucase a jednoho Bosche (wallbash) . No ale už mám aspoň dost zkušeností s jejich výměnou :-)). Obyč čerpadlo od Bosche se dá sehnat do 1 000,- Kč a pak pokud jsi trochu zručnější výměnu zvládneš sám :D. Pokud to chceš ale zkusit na doraz co Lucas vydrží tak doporučuji mít stále Bosche v kufru, nebo na korbě a nejezdit pro jistotu moc daleko od domova :-)))
Musím ale podotknout, že jsem měl Lucase z 1,8 TD a ten si vedl skvělě i na vyjetej olej a to dost dlouho, ale nějak se tam rozbil ten LDA obohacovač a začalo mi to přisávat olej z čerpadla rovnou do turba a následně do sání a to jste měli vidět co to dokáže za čoro když dáš přímej vstřik oleje rovnou do sání. No skoro mi vyletěli písty (LOL) . Umnět to tak mi motor nakope prdel :-)))) za to co jsem mu provedl :-))

Takže pokusu zdar (hm)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

ja taky lucas odesel cca za 2000 km jezdil jsem na smes se kterou se topi ve vlacich a s Boschem no problem protoze je jednodussi a neni tam toliko co by se zadrelo ale auto mi jelo v poho akorad prestalo startovat stejne jako Dvorkymu
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

nikdo nevi preference bosch ale i tak jak se i zde muzes docisty v jednom aute funguje co v druhem jen napul bohuzel to co je nedostatek i tohoto fora je absence praktickych poznatku u ruznych motoru ve vetsi mire
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bobyd píše:nikdo nevi preference bosch ale i tak jak se i zde muzes docisty v jednom aute funguje co v druhem jen napul bohuzel to co je nedostatek i tohoto fora je absence praktickych poznatku u ruznych motoru ve vetsi mire
Je to skoda ze lidi se malo sverujou se svymi poznatky, znam par lidi co jezdi na olej delsi dobu nez ja a donedavna o nejake olejarske diskuzi na Dieselpoweru ani nevedeli a nebo internet resp. PC ani neovladaji. Klidne sem piste sve poznatky i nazory, vyhoda teto diskuze je ze se uzce specializuje provozem na RO a nepanuje zde takova nepratelska atmosfera jako na jinych serverech napr. viz forum www.mercedes-classic.cz kde se na olejare pohlizi jako na ten nejhorsi povl.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(rofl)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:50, celkem upraveno 1 x.
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

furt lepsi bejt povl nez zasirat zivotni prostredi (noteeth)
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(noteeth)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:50, celkem upraveno 1 x.
medman
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 zář 2006, 20:45
Bydliště: Zilina(Svk)

Příspěvek od medman »

no ja myslim,ze nic dobreho :-)....ale tema bola felicia 1,9 diesel
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

to jo ale ta je odepsana pokud nema bosch a to nema (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11

Příspěvek od silver »

Jazdím na Ford Mondeo 1,8TD s Lucasom asi 7000km zatiaľ nie sú problémy(musím zaklopať), tiež som nový na tomto fóre. Možno musím podotknúť že ak ho dostatočne neprepláchnem naftou tak je ráno dlhší štart. Pri behu vyššou rýchlosťou niekedy cukne(zatiaľ neviem čo to spôsobuje, možno sa to dočítam niekde, možno prídavné čerpadlo či si niekde nepotiahne vzduch, zatiaľ neviem) a čo ma štve tak na prepade mi vytláča olej aj naftu, mám dvojnádržový systém a skrátený prepad cez oventrop ohrievanie cez výmenníka 2 3cest ventily.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

pokud mas sratlou zpatecku tak nepotrebujes preci 2 3 cestne ventily. Stačí ti pak jen jeden. Zpatky do nadrze se uz nic nevraci diky tomu Overtopu. Jen si to saje z nadrze a vsechno to spotřebuje az pak si to trošku přicucne z nadrže jen to co potřebuje
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11

Příspěvek od silver »

Tak je , ale ten druhý má slúžiť v zime na ohriatie časti oleja v nádrži, ten zatiaľ nemám ešte zapojený, malo sa to ovládať elektronicky v nejakých cykloch, dufam že sa mi to podarí do zimy poriešiť
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“