FELICIA 1,9 Diesel
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
FELICIA 1,9 Diesel
Ahojte! Som tu uplny novacik, zhruba som presiel cele forum, no nenasiel som info, ci moja "talička" spapa bez problemov "olej coctail". V skutocnosti do nej davam 50/50 nafta + Lando olej (u nas stoji 24,90 SKK). Startuje a ide celkom dobre, akurat neviem, ci jej tymto moc neublizujem. Viem akurat precita napis na naft. cerpadle. Je to "LUCAS". Vie mi niekto k tomuto povedat 100% info? Auto totiz nie je nijako upravene.
Felicia 1,9 D PICK-UP , r.v. 10/2000, bez prestavby, 50 na 50 olej s naftou
podívej se sem
http://www.bioauto.sk./teoria.html
Čerpadlo LUCAS není moc vhodné na olej, podle toho co píšou
http://www.bioauto.sk./teoria.html
Čerpadlo LUCAS není moc vhodné na olej, podle toho co píšou
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
no já jsem jezdil s Escortem co měl Lucase, ale Zdařel se. Povedlo se mi to celkem 3 x. 2 Lucase a jednoho Bosche . No ale už mám aspoň dost zkušeností s jejich výměnou ). Obyč čerpadlo od Bosche se dá sehnat do 1 000,- Kč a pak pokud jsi trochu zručnější výměnu zvládneš sám . Pokud to chceš ale zkusit na doraz co Lucas vydrží tak doporučuji mít stále Bosche v kufru, nebo na korbě a nejezdit pro jistotu moc daleko od domova ))
Musím ale podotknout, že jsem měl Lucase z 1,8 TD a ten si vedl skvělě i na vyjetej olej a to dost dlouho, ale nějak se tam rozbil ten LDA obohacovač a začalo mi to přisávat olej z čerpadla rovnou do turba a následně do sání a to jste měli vidět co to dokáže za čoro když dáš přímej vstřik oleje rovnou do sání. No skoro mi vyletěli písty . Umnět to tak mi motor nakope prdel ))) za to co jsem mu provedl )
Takže pokusu zdar
Musím ale podotknout, že jsem měl Lucase z 1,8 TD a ten si vedl skvělě i na vyjetej olej a to dost dlouho, ale nějak se tam rozbil ten LDA obohacovač a začalo mi to přisávat olej z čerpadla rovnou do turba a následně do sání a to jste měli vidět co to dokáže za čoro když dáš přímej vstřik oleje rovnou do sání. No skoro mi vyletěli písty . Umnět to tak mi motor nakope prdel ))) za to co jsem mu provedl )
Takže pokusu zdar
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Je to skoda ze lidi se malo sverujou se svymi poznatky, znam par lidi co jezdi na olej delsi dobu nez ja a donedavna o nejake olejarske diskuzi na Dieselpoweru ani nevedeli a nebo internet resp. PC ani neovladaji. Klidne sem piste sve poznatky i nazory, vyhoda teto diskuze je ze se uzce specializuje provozem na RO a nepanuje zde takova nepratelska atmosfera jako na jinych serverech napr. viz forum www.mercedes-classic.cz kde se na olejare pohlizi jako na ten nejhorsi povl.bobyd píše:nikdo nevi preference bosch ale i tak jak se i zde muzes docisty v jednom aute funguje co v druhem jen napul bohuzel to co je nedostatek i tohoto fora je absence praktickych poznatku u ruznych motoru ve vetsi mire
Jazdím na Ford Mondeo 1,8TD s Lucasom asi 7000km zatiaľ nie sú problémy(musím zaklopať), tiež som nový na tomto fóre. Možno musím podotknúť že ak ho dostatočne neprepláchnem naftou tak je ráno dlhší štart. Pri behu vyššou rýchlosťou niekedy cukne(zatiaľ neviem čo to spôsobuje, možno sa to dočítam niekde, možno prídavné čerpadlo či si niekde nepotiahne vzduch, zatiaľ neviem) a čo ma štve tak na prepade mi vytláča olej aj naftu, mám dvojnádržový systém a skrátený prepad cez oventrop ohrievanie cez výmenníka 2 3cest ventily.
pokud mas sratlou zpatecku tak nepotrebujes preci 2 3 cestne ventily. Stačí ti pak jen jeden. Zpatky do nadrze se uz nic nevraci diky tomu Overtopu. Jen si to saje z nadrze a vsechno to spotřebuje az pak si to trošku přicucne z nadrže jen to co potřebuje
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw