štartovanie 1.9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
qwerty
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 led 2006, 10:14

štartovanie 1.9TDI

Příspěvek od qwerty »

dobrý den
Prosím neviete poradiť kde hladať poruchu ktorá sa vyskytuje občas ale stale častejšie.pri štartovaní mi niečo cvakne ale štarter sa netočí.čím to može byť nejaký kontakt relé alebo silový kontakt v štartéry.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Re: štartovanie 1.9TDI

Příspěvek od travel242fx »

qwerty píše:dobrý den
Prosím neviete poradiť kde hladať poruchu ktorá sa vyskytuje občas ale stale častejšie.pri štartovaní mi niečo cvakne ale štarter sa netočí.čím to može byť nejaký kontakt relé alebo silový kontakt v štartéry.
to cvaknutie je indukcna civka vysunie sa pastorek ...ale ked ti netoci starter mas asi zodrate uhliky
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Luke

Příspěvek od Luke »

Kamarád toto měl kdysi na škodovce, startér jen cvakl ale neotočil. Tak vzal kladivo, trochu do něj bouchl a nastartoval. Jakmile to chcípl, tak musel znovu do něj klepnout. Potom vyměnil uhlíky a bylo po starostech. Určitě to bude ono.
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

Myslím že to jsou uhlíky na 99,999999%.
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

V9tek píše:Myslím že to jsou uhlíky na 99,999999%.
Ještě mně napadlo že by mohly bejt vopálený silový kontakty který jsou schovaný v přitlačovací cívce, ale spíš jsou to ty uhlíky.Rozeber starter a uvidíš.S tim kladivem to neni špatnej nápad.poklepáním uhlíky ještě trochu povilezou, dotknou se a uš to startuje.Skus to a uvidíš.Když to bude startovat tak je to jasný. (LOL)
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Me zase zajima co ovlivnuje kultivovanost startu? me se zda ze co mame v praci oktavky tak oproti me startujou proste mekcej, me vzdycky ten motor pri staru dava vetsi razy nez ty sluzebni auta, muze ¨to byt silentblok na motoru? :?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

no s kladivem to je jen otázka času - je lepší to udělat hned, ne ž ti to někde nechá ;) jestli jsou to uhlíky poznáš hned - propoj silové kontakty na cívce a jestli se neroztočí tak jsou uhlíky krátké, jestli se startér roztočí (rotor) tak jsou opálené silové kontakty v cívce, jesti budeš startér generálkovat tak vyměn futra a promaž ho, pak na startér můžeš "jezdit" :)
Učený z nebe nespad
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Spíš bych to typnul na tu cívku, protože když jsou v háji uhlíky tak to většinou nedělá vůbec nic(cívka se totiž kostří přes kotvu), ale možný je úplně všechno. Mohl by to být i přechoďák na hlavním přívodu.
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

přesně tak, cívka nesepne jestly jsou vháji mínusové uhlíky, ale .... ale můžou být právě pryč ty plusové a je to ..... prostě startér ven a měřit a prohlížet :D
Učený z nebe nespad
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pánové, co to názvosloví? Indukční cívka, vytlačovací cívka, Co takhle vysouvací, nebyla by lepší?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“