Problém 3 cestne ventily nefunguji

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Problém 3 cestne ventily nefunguji

Příspěvek od Tkevlar »

Zdravím. Už mám vše hotový celý natěšený sednu do auta s tím že to projedu na olej, a ha nejde. Za prvé jeden ventil vubec nefunguje. Po sundani a strceni prstu do pistku aby se odlepil, fungoval namontuju zpet do auta a zas nejde. (takze reklamace). To bych nejak prezil.
Ted to horsi druhy funguje, ale po prepnuti motor nechcipne a ani nenasava olej, proste porad brumla dal (sice vynechava), ale brumla. Takze ventil nedokaze radne utesnit :(
Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo).
Díky
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
paty
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 19:15
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paty »

bohužel ja stale otevíram kapotu při přepínaní
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS (LOL)
FIAT 850
AVIA 21N
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

tek tak koupil sem laboratorni pet stovek sic musim otevrit kapotu ale funguje 100% (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

,,...Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo)..."


Mě fungují bezvadně, tos měl asi nějakou smůlu. Máš je správně zapojené?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bobyd, paty vs. prepinani

obycejne dveřní serva z centralu by vam ulehcila praci :) ne ?

Kevlar: ja bych se taky mrknul na to zapojeni
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Zapojení by mělo být dobre. Jsou tam tři koncovky, Využívám jen 2 (ta na krajích). Jedine takto zapojené mi "fungovali". Mám to špatně?
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

motor ti nechcípne? Za jízdy, nebo na volnoběh? Z vlastní zkušenosti vim, že i když zavřeš vstupní ventil, tak to trvá na volnoběh dost dlouho, než to zdechne, myslim, že přes minutu klidně.
Jinak to neotvírání - přeměř si přímo na ventilu napětí - jestli je tam 12V a nemaká, je to chyba ventilu. Může ale bejt, že to máš někde blbě napojený (Studenyho spoj nebo Waklyho kotakt = pod zátěží velkej úbytek napětí (noteeth) ) a ventil to neotevře, přitom na sundaným drátku naprázdno to těch 12V má...
3 kontakty = jeden směr, druhej směr, kostra, ne? Já bych řek, že bys měl použít všechny, ale tenhle ventil nemam, tak možná kecam blbosti...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

(wallbash)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Tak, jsem natahl nove kabely, a byl problem v dodavce proudu. Mel jsem to pripojeny na kabel co jde k vstrik cerpadlu a ten to neutahnul, kdyz to dam na baterku tak to jde. Ale bohužel, mi to nekde prisava vzduch :( takze to vubec nenatahne olej, ani trochu :( Musim na to nejak prijit kde mi to prisava.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

radim 205 u 205ky uz nepredpokladam ze to bude jinak servo nepomuze rad se do motoru podivam a prepinam vseho vsudy jednou denne takze me to zas tak moc nezatezuje je to experimentalni vozitko dalsi auto uz bude mit peveko 20 deskovi ohrivac atd ale tady to nema cenu

tkevlar doporucuju pruhledne hadice krasne je videt kde este jo a kde uz ne
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bobyd: jasnacka !!! :) vsak ses kluk sikovnej a vim ze bys do budoucna u manualniho ovladani nezustal.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Pro ty z Ostravska co nechteji a nebo nemuzou tolik investovat do 3cestnych ventilu, u nas v Havirove v jednom zelezarstvi se vali kopa novych mechanicky ovladanych 3cestnych ventilu na hydrauliku. Vnitr. zavity jsou 3/8" ceny od 100,- viz. na obrazkuObrázek
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:00, celkem upraveno 1 x.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Mechanicky ovládaný ventil je asi jako šlapací auto :roll:
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Ne kazdy jako Pavel ma na Peveka nebo Sirae (noteeth)
E91 N52B30 :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“