Problém 3 cestne ventily nefunguji
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Problém 3 cestne ventily nefunguji
Zdravím. Už mám vše hotový celý natěšený sednu do auta s tím že to projedu na olej, a ha nejde. Za prvé jeden ventil vubec nefunguje. Po sundani a strceni prstu do pistku aby se odlepil, fungoval namontuju zpet do auta a zas nejde. (takze reklamace). To bych nejak prezil.
Ted to horsi druhy funguje, ale po prepnuti motor nechcipne a ani nenasava olej, proste porad brumla dal (sice vynechava), ale brumla. Takze ventil nedokaze radne utesnit
Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo).
Díky
Ted to horsi druhy funguje, ale po prepnuti motor nechcipne a ani nenasava olej, proste porad brumla dal (sice vynechava), ale brumla. Takze ventil nedokaze radne utesnit
Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo).
Díky
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
,,...Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo)..."
Mě fungují bezvadně, tos měl asi nějakou smůlu. Máš je správně zapojené?
Mě fungují bezvadně, tos měl asi nějakou smůlu. Máš je správně zapojené?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
motor ti nechcípne? Za jízdy, nebo na volnoběh? Z vlastní zkušenosti vim, že i když zavřeš vstupní ventil, tak to trvá na volnoběh dost dlouho, než to zdechne, myslim, že přes minutu klidně.
Jinak to neotvírání - přeměř si přímo na ventilu napětí - jestli je tam 12V a nemaká, je to chyba ventilu. Může ale bejt, že to máš někde blbě napojený (Studenyho spoj nebo Waklyho kotakt = pod zátěží velkej úbytek napětí ) a ventil to neotevře, přitom na sundaným drátku naprázdno to těch 12V má...
3 kontakty = jeden směr, druhej směr, kostra, ne? Já bych řek, že bys měl použít všechny, ale tenhle ventil nemam, tak možná kecam blbosti...
Jinak to neotvírání - přeměř si přímo na ventilu napětí - jestli je tam 12V a nemaká, je to chyba ventilu. Může ale bejt, že to máš někde blbě napojený (Studenyho spoj nebo Waklyho kotakt = pod zátěží velkej úbytek napětí ) a ventil to neotevře, přitom na sundaným drátku naprázdno to těch 12V má...
3 kontakty = jeden směr, druhej směr, kostra, ne? Já bych řek, že bys měl použít všechny, ale tenhle ventil nemam, tak možná kecam blbosti...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak, jsem natahl nove kabely, a byl problem v dodavce proudu. Mel jsem to pripojeny na kabel co jde k vstrik cerpadlu a ten to neutahnul, kdyz to dam na baterku tak to jde. Ale bohužel, mi to nekde prisava vzduch takze to vubec nenatahne olej, ani trochu Musim na to nejak prijit kde mi to prisava.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
radim 205 u 205ky uz nepredpokladam ze to bude jinak servo nepomuze rad se do motoru podivam a prepinam vseho vsudy jednou denne takze me to zas tak moc nezatezuje je to experimentalni vozitko dalsi auto uz bude mit peveko 20 deskovi ohrivac atd ale tady to nema cenu
tkevlar doporucuju pruhledne hadice krasne je videt kde este jo a kde uz ne
tkevlar doporucuju pruhledne hadice krasne je videt kde este jo a kde uz ne
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD