Stránka 1 z 3

Ztrata vykonu 1.9 TDi

Napsal: 09 úno 2006, 17:37
od kucera-jan
Mam Audi A4 1.9 TDi 66kW. Auto pri vyssich otackach ztrati vykon cca nad 2800 otacek. kdyz uberu a opet pridam tak to jede dal. Diagnostika hlasi chybu- NIZKY TLAK V SACIM POTRUBI. podle diagnostiky je turbo v poradku-tlaci dost, kontroloval jsem uplne vse a nic nevykazuje chybu, vymenil jsem i vahu vzduchu-nepomohlo. dneska jsem vycistil podtlakovy ventil, ktery pousti vyfujove plyny do sani-byl totalne ucpany. Stejne se ale ten problem nezlepsil. poradi mi nekdo co s tim?

Napsal: 09 úno 2006, 19:50
od 12skvarka
a co čidlo tlaku??

Napsal: 09 úno 2006, 20:11
od kucera-jan
12skvarka píše:a co čidlo tlaku??
A to by diagnostika neukazala ze je cidlo tlaku vadny? To je to cidlo v te casti potrubi za motorem?

Napsal: 09 úno 2006, 21:05
od 12skvarka

Napsal: 09 úno 2006, 21:27
od kucera-jan
Ja to cidlo mel venku, cistil jsem ho pripravkem kterym se cisti vahy vzduchu. kdyz ho dam nove, myslis ze bude po problemu? co to muze stat?

Napsal: 09 úno 2006, 21:34
od Stoupa
jaké je na něm číslo? zjistím ti cenu v etosu, nebo rok výroby auta

Napsal: 09 úno 2006, 21:42
od kucera-jan
Stoupa píše:jaké je na něm číslo? zjistím ti cenu v etosu, nebo rok výroby auta
1995, 66kW, 1,9 TDi

Napsal: 09 úno 2006, 21:56
od Stoupa
tak mělo by stát něco kolen 900 Kč lepší je přečíst na něm číslo dílu

Napsal: 09 úno 2006, 22:21
od kucera-jan
Stoupa píše:tak mělo by stát něco kolen 900 Kč lepší je přečíst na něm číslo dílu
Diky, omrknu to cislo a zkusim to vymenit, snad to bude ono

Napsal: 09 úno 2006, 22:34
od Petr Nový
Doporučuji prověřit funkčnost ovládání obtokové klapky na turbu,tzn. "kovový"el.mag.ventil,hadičky a dózičku na turbu.

Napsal: 09 úno 2006, 22:51
od kucera-jan
Petr Nový píše:Doporučuji prověřit funkčnost ovládání obtokové klapky na turbu,tzn. "kovový"el.mag.ventil,hadičky a dózičku na turbu.
Obtokova klapka na turbu-nic mi to nerika, jak je to narocne proverit funkcnost?

Napsal: 10 úno 2006, 08:20
od 12skvarka
psal si ze ti to tlaci spravne.........kolik to teda je???

Napsal: 10 úno 2006, 08:36
od kucera-jan
12skvarka píše:psal si ze ti to tlaci spravne.........kolik to teda je???
Tak to ti nereknu, ale ten co mi delal diagnostiku to riakl ze turbo je v poradku. ta zavada se projevi hkavne v kopcich. delali jsme ten test jak na trojku jedes 1500 otacek a pridas. krivka turba jde nahoru a pak treba pri 2800 otackach spadne-prestane tlacit a auto uz neakceleruje, uberu, pridam, turbo zacne zase tlacit a treba pri 3200 otackach zase prestane a takhle porad dokola. turbo je menene cca pred 50000, bylo davane nove, ne repas. delal to jeste puvodni majitel.

Napsal: 13 úno 2006, 13:40
od LuckyLuke
Ahoj,
deje se mi to same u golfa 1.9TDI.Do kopce to nekdy netahne,a kdyz uberu a pridam tak to zase nejakou chvilku jede a pak zase bida.Deje se to taky zhruba u otacek po 2tis.Zajimalo jak si dopadl pomohlo Ti neco.Dik taky si nevim vubec rady.

Napsal: 14 úno 2006, 23:44
od kico
Bolo to tu riešené už veľa krát.Majú to vetšinou na svedomí dve zakladné chyby.Elektromagnetický ventil N75,alebo pneumatický ventil/plechovka/na turbe ktorý prepúšťa tlak pri vižších otáčkach z turba do výfuku.