Poraďte mi prosim s TURBEM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Poraďte mi prosim s TURBEM

Příspěvek od TomasH »

Mám na stole turbo z Octavie GT1749V číslo 038 253 019C, můžete mi poradit, do kterých motorů se dává 81, 96kW? Je jiné než VNT15? Díky moc, opravdu to potřebuju vědět, nejsem si jistý, těch čísel je prostě moc, není mi jasné ani to C za 019, ty písmena bývají různé.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mrkni na http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384, řádek 5, to je ono, akorát na konci má C
Jé hele, nejsi to náhodou ty co jsi mi kvůli tomu psal? :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Jo jsem, ale tohle tu nechal kamoš a není kompletní. No a jaky je rozdil mezi A a C. Ty prodáváš A. Ja shanim turbo, ktere sedi na oct 81kW, ale dava se do 96kW. Potřebuju ho vyměnit. Pořád se mi zakarbonovava, tak chci zkusit jiné. Prej ty co jsou v 96kW jsou lepší. Jaké bys mi doporučil. Nechci jinak nic měnit, jen to turbo, žadné vstřiky.
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Je to oct rv2002, ASV, 81kW
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ty jsi mi psal mail vid?
To co máš na stole je ze 90/110/115PS, akorát mi je divný, že je to 019C a je to GT1749V, ty by měly být "N"ka.
Jinak tím 130PS turbem si na zanášení regulace nepomůžeš, regulace je na stejném principu a riziko zanešení je tam úplně stejné...
Ale pokud se ti to pořád zadrhává, tak je asi problém někde jinde.
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Jo jo, psal jsem Ti. V čem bývá nejčastejší příčina zanášení turba? Psal jsem i do fora Divný zvuk u ASV. Při deceleraci to jakoby zachrochtá, ale když se turbo vyčistilo, zvuk se nezměnil. N75kou to taky není, ani EGRkem. Tak nevím, snad už jen intercooler nebo hadice mezi. Nemůžeš mi poradit? To z té 96kW tam funguje normálně, nebo je nějaký problém? Díky moc.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Andre: Já měl taky na motoru z Oct 02 66kw toto GT1749V 038 253 019C. Bylo to orig. z výroby.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“