Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

Příspěvek od romco123 »

tak som to dnes dal v tom 4/4 skupine na 0 a mne sa ta spotreba zdvihla na volnobechu z 0,9 na 1 tak neviem či to vratit na tych +1 nevie niekdo čim to može byť.dakujem
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Taky mám 0 a spotřebu 0,9-1,1. Jede super, dlouhodobá spotřeba do 6L. Neřeším, jezdím. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34

Re: Natavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Elvis »

Huml píše:jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ ;)
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
A nevite jak to ma bejt u rotacky?? Diky za odpoved
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u rotačky přes TDIgraf
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

a u PD je TDI graf k nicemu predpokladam. Vcera jsem si (ackoli jsem chtel zas rotazcku) privezl PD 85kW, nejede to tak jak by melo, ale v PD jsem se nikdy nestroural, jediny co jsem udelal, tak jsem zkusil TDI graf, protoze jsem si nemohl vzpomenout na kanal co sem tak pekne pan Huml napsal.
Tak jsem si otevrel VIS a tam v domeni, ze by u 74kW mohlo byt neco uzitecneho napsano mrknul na kanal 000 a pak i zkusil TDI graf, kde byl uplne mimo.
Takze screen, ktere jsem sem dal nerika nic o spatne nastavenycho rozvodech? Jinak auto jede az od 2000ot. a to jeste ne nejak zavratne. Spotreba taky nic moc, ale vubec to nekouri. Jeste se zeptam, jak bych poznal spatnvy vstrikovace?
Obrázek
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako tu uz bolo 1000x pisane, na PD rozvody kanal 4 pole 4. Odchylky davok vstrekovacov pozri v kanale 13.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

misoVW: diky, od vcerejska projizdim cele forum a uz mi z toho jde hlava kolem. Kouknu na to co jsi psal.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

Je normalni, ze mam v tom poli -1,5 (najeto podle servisky 90 000) protoze co tady ctu, tak by to melo byt v plusu? Jde mi o to, jestli se takhle da zjistit, jestli uz byly delany rozvody (+stoceny km) diky
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

tak se koukni pod kryt na značku řemene...
každopádně do toho už někdo šťoural od výroby je tam 0 a natáhnutím rozvodu jdou hodnoty do plusu...

90 000km-to je zbožné přání zpousty kupců.... (rofl)
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

Tak nevim, km mam overeny a na rozvody se nesahalo. Hold to nebylo z vyroby presne na nulu nebo nevim....
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mozno davali dole hlavu :?
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Bydliště: Zlin

Příspěvek od paulmoto »

DIKY MOC ZA RYCHLOU ODPOVED :-)
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Uživatelský avatar
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 22 bře 2010, 19:38

Příspěvek od Eric_ »

Chcel by som sa aj ja spýtať pozeral som kanál 4 a mne to skáče v závislosti otáčok na volnobeh je to 1,0 pri okolo 1800 je to 0,5 a pri vyšších ako 2500 je to 1,5 motor by mal mať 97 000 km.
Môže mi to niekto zhodnotiť či to je ok keď sa rozvody majú meniť pri 120 000 km potom by to malo byť ok keď sa remeň opotrebovava ako som tu čítal sa naťahuje a ide do + hodnôt.
kafo
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 dub 2009, 21:46

Příspěvek od kafo »

caves
chcem sa len opytat ked budem nastavovat rozvody tak tie tri srovby treba vymenit za nove (podla dielenskej by sa mali menit) alebo netreba ked to len povolim a dotiahnem
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nemenit.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“