Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Natavení rozvodů u PD pomocí VAG
A nevite jak to ma bejt u rotacky?? Diky za odpovedHuml píše:jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony
a u PD je TDI graf k nicemu predpokladam. Vcera jsem si (ackoli jsem chtel zas rotazcku) privezl PD 85kW, nejede to tak jak by melo, ale v PD jsem se nikdy nestroural, jediny co jsem udelal, tak jsem zkusil TDI graf, protoze jsem si nemohl vzpomenout na kanal co sem tak pekne pan Huml napsal.
Tak jsem si otevrel VIS a tam v domeni, ze by u 74kW mohlo byt neco uzitecneho napsano mrknul na kanal 000 a pak i zkusil TDI graf, kde byl uplne mimo.
Takze screen, ktere jsem sem dal nerika nic o spatne nastavenycho rozvodech? Jinak auto jede az od 2000ot. a to jeste ne nejak zavratne. Spotreba taky nic moc, ale vubec to nekouri. Jeste se zeptam, jak bych poznal spatnvy vstrikovace?
Tak jsem si otevrel VIS a tam v domeni, ze by u 74kW mohlo byt neco uzitecneho napsano mrknul na kanal 000 a pak i zkusil TDI graf, kde byl uplne mimo.
Takze screen, ktere jsem sem dal nerika nic o spatne nastavenycho rozvodech? Jinak auto jede az od 2000ot. a to jeste ne nejak zavratne. Spotreba taky nic moc, ale vubec to nekouri. Jeste se zeptam, jak bych poznal spatnvy vstrikovace?
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Chcel by som sa aj ja spýtať pozeral som kanál 4 a mne to skáče v závislosti otáčok na volnobeh je to 1,0 pri okolo 1800 je to 0,5 a pri vyšších ako 2500 je to 1,5 motor by mal mať 97 000 km.
Môže mi to niekto zhodnotiť či to je ok keď sa rozvody majú meniť pri 120 000 km potom by to malo byť ok keď sa remeň opotrebovava ako som tu čítal sa naťahuje a ide do + hodnôt.
Môže mi to niekto zhodnotiť či to je ok keď sa rozvody majú meniť pri 120 000 km potom by to malo byť ok keď sa remeň opotrebovava ako som tu čítal sa naťahuje a ide do + hodnôt.