Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Ten VIS je popleteny sam zo seba...u PD to piše zmena predvstriku otačanim remenice čerpadla...aby to niekoho nepoplietlo, je to kravina...rotačka TDi 66/81kW = TDI graf (01- motor, zakladne nastavenie, skupina 0, štart dole v rohu TDI graf) a motory PD bez rotačného čerpadla ako pisal huml merane hodnoty 4 skupina, posledná 4ta kolonka!!!
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Stepan904
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 kvě 2010, 08:59

Příspěvek od Stepan904 »

boobika píše:
Huml píše:jj, to je ok, ta poslední hodnota, -0,5
a to se tedy časem, resp. "únavou" řemenu posune blíž k nule?

díky ;)
Mam PD 85 kw, cerstve mi menili rovody, koukal jsem ale ze mam hodnotu v poli 4 -1,5 je to v poradku, nebo se mam pokusit natocit remenici ( pomuze to) ?
Hodnota se s otackama nemeni.
Diky za odpoved
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ak mas normalnu spotrebu tak to neries.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nohic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2009, 19:32

Příspěvek od nohic »

Mam PD 85 kw, cerstve mi menili rovody, koukal jsem ale ze mam hodnotu v poli 4 -1,5 je to v poradku, nebo se mam pokusit natocit remenici ( pomuze to) ?
Hodnota se s otackama nemeni.
Diky za odpoved
No urcite to pomuze. Ja to mel taky rozladene na svojem PD a jakmile mi to bylo spravne nastaveno, zlepsilo se startovani... ted i v zime startuju na prvni drnc, kdyz je venku -20 ;) Vseobecne se zlepsilo startovani a motor se mi trochu ztisil.

Ja bych mel taky otazecku. Meril jsem kolegovi hodnoty nastaveni rozvodu na Octavii PD 74kW. Pri neutralu mel hodnoty do +3 a za jizdy mu to behalo az na +4 ..a nebyla to stabilni hodnota, ale hodnota se menila. To asi neni OK, co? :)
PS: dost mu ten motor chlasta naftu...
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

to teda nie je ok, nastavit na 0.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nohic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2009, 19:32

Příspěvek od nohic »

spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.

dik za potvrzeni moji myslenky :)
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

0 je ideal, v skutocnosti to skace 0 az -0,5 ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Stepan904
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 kvě 2010, 08:59

Příspěvek od Stepan904 »

nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.

dik za potvrzeni moji myslenky :)
Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
nohic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2009, 19:32

Příspěvek od nohic »

Stepan904 píše:
nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.

dik za potvrzeni moji myslenky :)
Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
Hele, mechanicky nevim, na VAGu to vycist umim, ale rucne jsem to nenastavoval. Delal mi to jeden borec s TDIfun. Ale myslim, ze tvoje myslenka ma spravny smer..
PS: no a to samo, ze s ti to posune casem, to mozna jo, ale na 0 z -1,5.. to asi ne
TDi PD 4x4 - powered by TDIfun
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Stepan904 píše:
nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.

dik za potvrzeni moji myslenky :)
Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
Jo lehce povol 3xM8 na vačce a šroubem vačky si nekam pootoč, dotahni- star -vag a aznova než je 0
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Bydliště: Kopřivnicko

Příspěvek od lift »

U rotačky musí při měření VAGem být zahřátý motor,u PDečka taky?
(počitám,že ano) jen se chci ujistit.Díky za radu
nohic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2009, 19:32

Příspěvek od nohic »

Taky bych se chtel na neco zeptat. Kdyz merim nastaveni rozvodu pres VAG a na neutralu jsou hodnoty +2 az +3 a behem jizdy to lita az na +4,5 ..je neco spatne, co? Je normalni, ze za jizdy ta hodnota neni konstantni?
TDi PD 4x4 - powered by TDIfun
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

meří se to na volnoběh
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

A kdyz mi to v servisu pri vymene rozvodu nastavili na -1.0 a zvedla se mi spotreba, muzu to nejakym zpusobem reklamovat nebo me muzou odpalkovat s tim, ze to nastavili v "norme"?
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Podle dílenský příručky je to v toleranci, spíš než reklamaci bych se snažil domluvit. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“