Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
golfmanncl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 pro 2014, 18:46

rozvody na pd 74kw

Příspěvek od golfmanncl »

Zdravim mam, golf 4 1,9 TDI PD (ATD) 4motion.

Caka ma vymena rozvodu na tomto motore. Budem mat oba pripravky na kluku a vacku takze dufam ze to nezoram. Vag pise synchronizaciu teraz -1,7°kW az -1,1°kW. Spotreba na palubaku je 0,7-0,8L/h a VAG pise 0,6L. Na 100km mi to pise 6,5 - 6,7 L real je 6,1L/100km.

Pytam sa teda ci nastavit rozvody na 0,0. Ak ano upravi sa tym aj spotreba realna, + PCspotreba na 100km + pc spotreba na hod?
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
Uživatelský avatar
riki1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 18 kvě 2013, 08:35

Příspěvek od riki1 »

Moja skusenost s mojim 1.9 TDI PD 74 kW vo Fabii combi 2004 je takato :

Uplynul rok a pol od vymeny mojej rozvodovej sady.

Povodna hodnota synchronizacie 0,0 (po vymene remena) (4. hodnota v skupine 004) sa mi nezdala (zdala sa mi mierne vyssia spotreba a kusok horsi tah od spodu) a tak som chcel prestavit na tolko, co som mal predtym (+0,6). Podarilo sa mi na +1,7 a nechcelo sa mi s tym dalej babrat, tak som si ppovedal, ze to tak vyskusam.

Jazdil som tak asi rok a bol som spokojny, spotreba bola opat tak ako povodne (ked som mal stary remen a +0,6).

Ale mi to nedalo a neveril som, ze by taka mala zmena synchronizacie mohla nieco ovplyvnit. Tak som sa zase rozhodol, nastavit na 0,0 a jazdit tak dlhsie obdobie, aby sa spotreba dala overit presnejsie. Nastavit sa mi to podarilo celkom lahko asi na druhy krat (mal som stastie) a tak som jazdil asi pol roka. Som presvedceny , ze spotreba stupla asi o 0.3 - 0.4 l / 100 km. Nebolo to ovplyvnene teplotou vzduchu ani zimnymi/letnymi pneu , na to som si dal pozor, jednoducho je to tak.

Takze si prestavim opat na +0,6 ako som mal uplne povodne este so starym remenom.
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

poľa palubáku bol rozdiel,ale skúsil si aj naplnú nádrž podľa tankovania?
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
riki1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 18 kvě 2013, 08:35

Příspěvek od riki1 »

Nevidim dovod, preco by rozdiel podla "palubaku" nebol aj skutocny rozdiel.

Ina vec je absolutna spotreba podla palubaku a absolutna skutocna spotreba podla cerpani.

Ked som toto auto kupoval, tak som skutocnu spotrebu, so spotrebou na palubaku porovnaval a ak sa dobre pamatam sedelo to, ale to uz bolo davno. Tak ci tak , ale rozdiel v spotrebe, je nieco ine, ako absolutna hodnota spotreby. Myslim dokonca, ze niekde v RJ sa ja da nastavit, o kolko ma palubak ukazat ine ako skutocnost, tusim je tam nastavitelne percento, ale uz neviem kde.

Este k tomuto , spotreba na volnobeh bola u mna pri obidvoch nastaveniach synchro rovnaka, na pristrojovke ukazuje 0,5 l/hod a VAG vzdy ukazoval 0,4 l/hod.
golfmanncl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 pro 2014, 18:46

Příspěvek od golfmanncl »

neviem ci to poskusam aj ja tak isto... nemam teraz zlu spotrebu a este ked je to 4x4 ale mozno ak by som mal rozvod do+ tak by to este kleslo. Tankujem vzdy plnu takze spotrebu viem.

Aa teraz som pretesnoval vstrekovace lebo som mal velmi tazke starty za studena a velku hromadu bieleho dymu aspon 1min, a po vymene starty OK, fukne kus na bielo a po 5sek je klud, spotreba na hod. po starte za studena je 1,4L a pomaly klesa. Za minutku klesne na 0,9L..
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
rusta
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 črc 2016, 20:28

Příspěvek od rusta »

Cau, jen tak pro zajimavost jsem zkontroloval nastaveni rozvodu (motor 1.9 tdi, 96 kW). Vysledek viz foto. V soucasnosti spotreba na volnobeh pri zahratem motoru (zaply xenony, bez klimy) 0.6-0.7. Dlouhodoba spotreba 5,6-5,9. 90% cesty podalnici pri rychlosti 120 km/h. Mam je zkusit prenastavit na 0 nebo ne? Motor startuje bez problemu, akorat mi prijde ze pri zrychleni od cca 1600 do 2000 otacek motor vydava divny zvuk, kdyby byl hodne pretizeny nebo ja nevim. JInak kdyz porovnam zrychleni s audinou co jsem mel (stejny motor, ale 5q) tak alhambra je o dost linejsi :..:(
Ostatni hodnoty nevim jestli jsou dobre, ani nevim skoro co znamenaji :DObrázek
Uživatelský avatar
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

Kluci synchronizace na nule ale ta spotřeba na volnoběch ? passat 96kw.

Obrázek
Octavia 2 TDi 77kW
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Kontrola korekce přes vag je sice fajn,ale pokud je klika na přípravek a vačka taky tak to musí být OK.Moje OII BXE po výměně rozvodů minulý týden přesně na.přípravky v poli 4 má -3,4°.Spotřeba na volnoběh 0,5l.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 02 dub 2006, 21:33

Příspěvek od mattock »

da sa skontolovat VAGOM aj na motore CR CBAB ?
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Příspěvek od majokx »

ano da najdes to v meranych hodnotach
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 02 dub 2006, 21:33

Příspěvek od mattock »

na ktorom kanali to je ? ja som to nenasiel mozno som nieco prehliadol. diky
Kaaja
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 bře 2013, 12:50
Bydliště: Písek

Příspěvek od Kaaja »

Tak jsem pročetl celé tohle téma o nastavení vačky přes vag. Mám 1,9 BXE 2008. Najeto skutečných 55tis. Před asi 2 měsíci jsem dělal základní nastavení vstřikovačů který byly nastaveny +- na 90stupńů. Takže jsem to nastavil podle díl. příručky na 225st. Na vagu mi to ukazuje -1.5. Teď ještě než do toho šáhnu jsem hledal po netu a myslím že na škoda home fóru se na tohle taky píše s tím že záleží na řídící jednotce: EDC 15 nastavit na 0 přes vag, EDC 16 na přípravky. Takže jak je to? Jinak jsem se ptal servisáka a v servisu pouze na přípravky a hotovo. Nic se přes počítač nedolaďuje.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kazde rozvody idu v 1. rade na pripravky ;) 1.5 je v pohode
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
deeper
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 18 lis 2014, 12:36

Příspěvek od deeper »

Mam Alhambru a v pozicii 004 na volnobeh mam -2,2 po -1.7. Po rozvodoch 30tis km a pri starovani aj s novou baterkou kopne.pomoze to nastavenie na 0 pri startovani??? Dik
lukbe
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 led 2011, 00:36

Příspěvek od lukbe »

Najde se tady někdo z českých budějovic, kdo by mi zkontroloval nastavení rozvodů ? Popř provedl přenastavení ?
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“