Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomikam
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 lis 2015, 09:16
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Tomikam »

Ešte dotaz, keď som posúval vačku a hodnoty synch. Mi na vcds pekne šli viac a viac do mínusu tak môžem vylúčiť vadný snímač uhlu natočenia vačky?
Prikladám ešte foto z VCDS :
Obrázek
VW Golf 1.9 TDI BLS,Chip, DPF Off, EGR Off
giro193
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 úno 2019, 20:10
Bydliště: Senica

Příspěvek od giro193 »

Zdravim majstri vedeli by ste mi poradit ci sú hodnoty dobre alebo zlé? Dakujem velmi pekne



Obrázek
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Hoj, dnes jsem delal rozvody na svoji OII, 1.9 77kw, na PD jsem delal poprvé, a divil jsem se že jsem trefil synchronizaci přesně na 0,0°... Předtím byla hodnota dost v mínusu.
Ale mám otázku, je normální že se hodnota synchronizace při nastartovanem motoru ani nehne, je tam pořád 0,0?
A další otázka, předtím byla spotřeba na volnobeh 0,5-0,6l/h a teď po rozvodech ukazuje 0,7-0,8 l/h. Čím to může být?

Staré rozvody
Obrázek

Nové rozvody
Obrázek
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5947
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Seš mimo proto ukazuje 0 netrefil si se.
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Aha, musim teda "zkouset" kam posunout? Když jinak značky sedí?
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U těhle motorů pokud se dělá na přípravky bývá synchronizace kousek v mínusu, cca -2,5 +-.
Teď jsi na 0, ale podle snímačů, což by bylo ok u starší řady motorů PD kde je snímač na klice napevno a nikoli lisovaný ( proto ty odchylky ) jako zde.
Nastav tam cca -2,5 -2,8 tedy s vačkou ťuk doleva a vyzkoušej.
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Díky, nastavil jsem přesně - 2,5.. Spotřeba je teď 0,5l/h. Mám to nechat nebo posunout ještě víc k nule?
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkus třeba -2,9 ale klidně bych to už nechal.

Soudě podle bloku měřených hodnot 13 - korekce to bude nevylítané auto, tak přeju mnoho dalších kilometrů :)
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Zatím jsem nechal těch - 2,5 pojezdim, a kdyztak to ještě posunu. Každopádně dekuju, auto má najeto 270tis.
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Asi bych to nechal tím pádem.
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

Zdravim. Chtel bych poradit s rozvodama u AUY. Pred vymenou synchornizace skakala na volnobeh i o 2 stupne a hlasilo vadne cidlo vacky, tak se koupilo nove a rovnou jsem udelal rozvody, ale hodnoty skacou porad. Nastavene na - 0.6 a nekdy to skoci az na - 2.8 a zase vrati. Nechapu kde je problem. Rozvody jsou naple. Pred vymenou obcas blbe startovalo
lukynvw
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 lis 2012, 10:21
Bydliště: Hrob u Teplic

Příspěvek od lukynvw »

Ahoj všem!, synchronizaci mám čerstvě po rozvodech +2.2 hlava byla dole a brousila se má to na to vliv? Jede normálně spotřeba na volnoběh 0.7l před rozvodama byla sychronizace -0.6 mechanik stejnej dává to na přípravek... Starty mam v pohodě na drc mám do toho šťourat a dávat na těch -0.6 nebo to nechat být ? díky :)

Edit: Dnes upraveno na hodnotu -0.6 a občas skočí na 0.0 spotřeba na volnoběh na palubáku šla o desetinku dolů na 0.6l/h...dle Vagu 0.4l/h tak to tak necham... :)
Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB :)
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

Co je za problém když tam je hodnota-64,5 KW ,sem tam skočí kolem cca -49KW.Auto normálně startuje,spotřeba 0,6.Díky.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

může být snímač vačky vadnej
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

Auto startuje na drnc,studene i teplé. Motor bez závad.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“