Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
Naposledy upravil(a) Huml dne 19 zář 2009, 18:36, celkem upraveno 1 x.
Ja by som chcel este doplnit ze som si ho nastavil na 2tdi 16V BKD.Kedze su tam dve vacky nastavil som to podla toho ako napisal pan Huml cize vackou co je na sacie kanaly ci ze je to ta co je blizsie ku saciemu zvodu (SANIE) Mal som -1 a ked som stym kusok pohol tak zase +1 cize sa stym musi opatrne na druhy pokus som uz mal 0.Ked to budete nastavovat tak si jednu z tych troch sroubov co sa povoluju pred povolenim jemne obkreslite na tom mieste akom je dotiahnuta pred povolenim cize nastavenim rysovacov ihlou pomoze to pri nastaveni tak ze vidite o kolko ste posunuli vacku voci povodnym sroubom ked boli dotiahnute predtym. Tak novy poznatok a odskusane ci uz 77 kw alebo 103 sa aspon mne zda pokial je motor nastaveny na -1.5 , -1.0 je auto zivsie ostrejsie a ma trosku hrubsi zvuk pri plnom plyne palubak sice ukazuje o 0.2 deci viacej ale iba pri niektorych pripadoch.Priklad Touran 1.9L 77 kw pripravky na -4 po doladeni na -1.5 si pan pochvaloval ze je auto zivsie a na volnobeh 0.4 - 0.5l vraj aj starty s lepsie...
Naposledy upravil(a) Misík dne 25 lis 2011, 19:10, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Cpt._hunter
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26 srp 2009, 19:48
- Bydliště: Ostrava
požad.hodnotu doby dodávky paliva ... furt řikam, že ty labely by mohly bejt propracovanější ... až si na to najdu chvilku, tak snad začnu s těma svejma, jen by to možná chtělo vědět něco víc o omezení počtu znaků,ap. ... chtělo by to open-source diagnostiku a hned by se k tomu člověk víc mělMiki40 píše:Me by zajimalo, co vyjadruje ta hodnota v poli 3?
Tak stačí aby jezdil město a je to normální! s manuálem mám po městě 9L a mimo město i 5-6L
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.