Zvyseni TDI 150PS na víc ???? Má někdo zkušenosti ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10 úno 2006, 11:57
- Bydliště: www.vwmaniac-club.cz
- Kontaktovat uživatele:
Zvyseni TDI 150PS na víc ???? Má někdo zkušenosti ????
Mám GIV GTI TDI 150PS a chtěl bych nechat vyměnit třeba trysky a až potom nachipovat , má někdo zkušenosti s tímto motorem ????
So sériovým turbom a vstrekovačmi sa dá ísť tak na 190-200k, okolo 450Nm - ale problém bude určite spojka. Ja to mám na niečo okolo 145kW, viac mi to chipom nejde. Ak chceš viac, treba lepší hardware. Je to GIV ARL-110kW 4motion. Ladené a merané na brzde. Oproti sérii samozrejme značný rozdiel, ale - kým to pri pridaní nejde odtrhnúť hlavu, nie je to ono.
Tým chcem povedať, že na každú úpravu si časom zvykneš a bude sa ti to zdať, že to nie je až taký zázrak.

Niečo robiť s tryskami a turbom je pri tomto motore drahé - ak ti stačí dobrý chip, kašli na to. Obávam sa, že s väčšími úpravami budú pribúdať rôzne problémy- keď budeš povedzme na 230k. Určite sa to dá, ale bohvie ako dlhodobá prevádzka atď. Neviem, či aj tieto motory majú percentuálne také výkonové rezervy, ako napr TDI 110k. Kultúra chodu motora ide tiež potom dole vodou. Skrátka, je to malý motor (1,9) a väčšine ľudí stačí chip a veselých cca 190- až niekedy max. 200 koníkov. Ale ak to chceš mať naozaj čo najdokonalejšie, kúp si väčšie vstrekovače a možno aj turbo, a urob len mierny chip - dostaneš sa tiež na podobné hodnoty okolo 200k ale bude to oveľa šetrnejšie k motoru, menej dymiť, atď. Lenže keď už to budeš mať, nevydržíš to a budeš chcieť viac a viac. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10 úno 2006, 11:57
- Bydliště: www.vwmaniac-club.cz
- Kontaktovat uživatele:
180k je možno zdravé maximum z hľadiska maximálnej životnosti motora a všetkých komponentov okolo, ale s tým dymením musím nesúhlasiť - to moje naozaj nedymí a má zaručene cez 190k. Určite záleží od softwaru. Viem, že v tom mojom je natlačené veľmi veľa vzduchu- mám dojem že turbo trpí viac, ako je zdravé. Ale môj ladič má rád ECO-softy, nechce aby to dymilo.
Ked tam mas 190PS,tak hod sem vypis z brzdy nech sa pokochameAlex píše:180k je možno zdravé maximum z hľadiska maximálnej životnosti motora a všetkých komponentov okolo, ale s tým dymením musím nesúhlasiť - to moje naozaj nedymí a má zaručene cez 190k. Určite záleží od softwaru. Viem, že v tom mojom je natlačené veľmi veľa vzduchu- mám dojem že turbo trpí viac, ako je zdravé. Ale môj ladič má rád ECO-softy, nechce aby to dymilo.
Grafy som dal ku ostatným: "Grafy z brzdy - posílejte"
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16 úno 2006, 15:33
- Bydliště: Praha
me taky trapi to huleni,jsem na 198,5 ps podle brzdy z jarova a pouzivam to jen na sprinty,musim zaklepat ale spojka drzi perfektne. Na normalni jezdni pouzivam soft od gx,cca 175ps. s tim hulenim bych ale potreboval neco udelat. je tu nekdo kdo by to za rozumny penize malicko poladil,uz jsem se do chipovani nasral moc penez.
Seat Leon cupra TDi 4motion
Mne to bez BOXu nedymí. No, tak v lete v horúčave keď tomu utnem na nízky prevodový stupeň, tak možno nejaký decentný obláčik... Ale nič strašné. To platilo aj pre ten starý software, ktorý je odbrzdený, aj pre tento novší-trošku silnejší, zatiaľ neodbrzdený. Spojka mi bohužiaľ šmýka dosť zle... Nie vždy, ale keď začne blbnúť tak poriadne. Pri 2000 dám plný a otáčky vyletia na 3000
a až potom auto zrýchľuje.. ako automat... a spojka sa aj trochu chytí, otáčky klesajú a auto zrýchľuje.
Ak ju ale poriadne "vypálim", alebo pojazdím chvíľu ako dôchodca, spraví sa to a je to zase na chvíľu OK... Budem niekedy v budúcnosti dávať lepšiu lamelu, tak uvidím čo z toho bude.


zkušenost s čipem Cupra 4 TDI PD 150 PS
Zdravím, v současné době mám Cupru 4 TDI s úpravama - někde sem si "k sakru odložil"
recykl, kat a poslední tlumič výfuku "a né a né to najít"
.
A nedávno jsem to dal známýmu co má taky tu samou Cupru(soft tuning) čipnout a musím říct, že to byl nářez
Zkoušel jsem s tím jezdit zhruba 3 týdny a poznatky:
- ani náznak větší kouřivosti
- spojka (na autě nyní 92tis) úplně v pohodě a to nejezdím do kostela

- problém z brzdama - s tímto výkonem je potřeba lepší destičky - originály ten výkon hůře zvládaj

A když to zkoušel ten co to čipoval (cupra-soft tuning) tak musel prohlásit, že to jede o poznání
líp než ta jeho
.
Jinak už ji nabízím k prodeji - dnes si jedu pro nový autíčko, ale to nepatří do této sekce.




A nedávno jsem to dal známýmu co má taky tu samou Cupru(soft tuning) čipnout a musím říct, že to byl nářez



Zkoušel jsem s tím jezdit zhruba 3 týdny a poznatky:
- ani náznak větší kouřivosti

- spojka (na autě nyní 92tis) úplně v pohodě a to nejezdím do kostela

- problém z brzdama - s tímto výkonem je potřeba lepší destičky - originály ten výkon hůře zvládaj



A když to zkoušel ten co to čipoval (cupra-soft tuning) tak musel prohlásit, že to jede o poznání


Jinak už ji nabízím k prodeji - dnes si jedu pro nový autíčko, ale to nepatří do této sekce.