Není to idealni :(
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Není to idealni :(
Kdyz jezdim na olej, zda se mi ze motor je hlucnejsi vic klepe. Kdyz treba zastavim jen na 5 min a pak zas startuji tak to musim dele tocit a po nastartovani motor skube. Spotreba si myslim, ze se take zvedla driv jsem jezdil kolem 6l/100km a ted to mam 7.1l/100km. Poradite nekdo?
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
Tys tedkom presel na ventily vid ? tak mrkni na utesneni spoju a na pruchodnost filtru. Mozna ze ti to nekde saje vzduch. Meris teplotu oleje pred vstupem do cerpadla ? muze to byt i "studenym" olejem.
Naposledy upravil(a) Radim205D dne 28 kvě 2009, 22:06, celkem upraveno 2 x.
tak tak, kolísá volnoběh (což mě trošku znervózňuje), ale jinak rozdíl žádnej vidět neni, dokonce bych i řek, že to je na volej tišší a měkčí chod, ale pač se to nedá měřit, tak je to možná fakt jenom dojem.
Spotřeba se taky měří dost těžko, pač tam vdycky něco naleju z konve a nevim kolik, ale nemam pocit, že bych musel víc šlapat na plyn....
Spotřeba se taky měří dost těžko, pač tam vdycky něco naleju z konve a nevim kolik, ale nemam pocit, že bych musel víc šlapat na plyn....
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 čer 2006, 09:06
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Není to idealni :(
Mas nejaku upravu? Ja jazdim bez upravy a po 8.000Km som mal rovnaky problem. Este horsi. Ja som kedykolvek na volnobehu mal problemy. O studenych startoch ani nehovorim. Dal som jednu nadrz s naftou. Predtym som este precistil nadrz tym, ze som sice natankoval len naftu, ale na spodku urcite bol este olej. No a potom do cistej nafty som namiesal STP injector cleaner. Keby som to na vlastnej kozi nezazil, neuverim. to auto zacalo slapat ako, ked som ho kupil. Tak som znova zacal jazdit na olej. Ale teraz uz na repkovy (32,-Sk/liter). Zatial to slape v pohode, ale dnes rano som mal pocit, ze to nechytilo ako ked som mal cistu naftu s STP. Cize radim vyskusat to ako som to spravil ja. Potom napis, ci to pomohlo.Tkevlar píše:Kdyz jezdim na olej, zda se mi ze motor je hlucnejsi vic klepe. Kdyz treba zastavim jen na 5 min a pak zas startuji tak to musim dele tocit a po nastartovani motor skube. Spotreba si myslim, ze se take zvedla driv jsem jezdil kolem 6l/100km a ted to mam 7.1l/100km. Poradite nekdo?
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Chce to mít nastavený vstřikovače na dobrej tlak a hlavně musej všechny otevírat při stejnym tlaku. Olej - i předehřátej - je přecejen hustší vždycky o něco než nafta a rozprašování se tak s klesajicim otevíracim tlakem vstřikovačů rapidně zhoršuje. A když je navíc nastavenej každej na jinej otevírací tlak, pak dávkuje každej válec jinak a zejména na volnoběhu, kde jsou objemy čerpanýho paliva fakt miniaturní, se to pozná.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Není to idealni :(
JJ mám upravu, Predehrev oleje a dvounadrzovy system.PeterG píše:Mas nejaku upravu? Ja jazdim bez upravy a po 8.000Km som mal rovnaky problem. Este horsi. Ja som kedykolvek na volnobehu mal problemy. O studenych startoch ani nehovorim. Dal som jednu nadrz s naftou. Predtym som este precistil nadrz tym, ze som sice natankoval len naftu, ale na spodku urcite bol este olej. No a potom do cistej nafty som namiesal STP injector cleaner. Keby som to na vlastnej kozi nezazil, neuverim. to auto zacalo slapat ako, ked som ho kupil. Tak som znova zacal jazdit na olej. Ale teraz uz na repkovy (32,-Sk/liter). Zatial to slape v pohode, ale dnes rano som mal pocit, ze to nechytilo ako ked som mal cistu naftu s STP. Cize radim vyskusat to ako som to spravil ja. Potom napis, ci to pomohlo.Tkevlar píše:Kdyz jezdim na olej, zda se mi ze motor je hlucnejsi vic klepe. Kdyz treba zastavim jen na 5 min a pak zas startuji tak to musim dele tocit a po nastartovani motor skube. Spotreba si myslim, ze se take zvedla driv jsem jezdil kolem 6l/100km a ted to mam 7.1l/100km. Poradite nekdo?
Jinak mozna nalezen problem, trochu to prisavalo vzduch u jednoho spoje, Vymenil jsem hadicovou sponu a zitra uvidim zda to pomohlo.
Jak pise Kuba obavam se, ze chyba bude ve vstrikach pac uz budou mit moc nalitano, ani bych se nedivil kdyby byla kazda z jineho motoru.
Na naftu to jde na volnobech "dobre". Spotreba aktualne nevim.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
také špatný volnoběh
taky mám problém s volnoběhem. Míchal jsem to s naftou a volnoběh byl dobrej i motor se tak nechvěl ale ted jsem to dotankoval jen cistym olejem do nadrze kde byla jen rezerva a otacky klesly skoro o 100 ot za min a motor se celej klepe a rozhoupe to i cely auto. na semaforu je to docela nepříjemný když nevíš jestli to chcípá a nebo to je ok (.
To Kuba:
myslíš že u komůrkáče je třeba taky zvýšit tlaky na vstřikovačích?? nemám měřák tak bych to hodil od oka???? nějakou tenčí podložkou. Celkem mi to totiž klepe. Ale tak nějak že to je už asi dost nalítanej motor
To Kuba:
myslíš že u komůrkáče je třeba taky zvýšit tlaky na vstřikovačích?? nemám měřák tak bych to hodil od oka???? nějakou tenčí podložkou. Celkem mi to totiž klepe. Ale tak nějak že to je už asi dost nalítanej motor
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem asi přišel na uplnou chybu, mam moc maly prutok vody pres vymenik. Ted kdyz je chladneji a ja zapnu topeni, tak se zaboha v aute neohreju Coz bude podobne i u vymeniku na olej. Mam to zapojene--- vyvod z hlavy na teplou vodu tam je T-kus a jedna hadice jde do vymeniku a druha hadice jde do topeni, Potom se jen hadice z vymeniku vraci za topeni zas T-kus. nenapada vas jak to zapojit, aby me bylo teplo a oleji taky? Fiat Tipo 1.7D
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D