Stránka 1 z 5

Zdravá vůle dvouhmoty

Napsal: 11 zář 2009, 17:57
od Jaroušek
čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Napsal: 11 zář 2009, 19:09
od slovacek.milos
[quote="Jaroušek"]čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm[/

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Napsal: 11 zář 2009, 19:12
od slovacek.milos
Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu :) miloš

Napsal: 11 zář 2009, 19:19
od tom133
ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Napsal: 11 zář 2009, 20:41
od Jaroušek
slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu :) miloš
jj, jako když otáčíš volantem.jde o to, že to nic nedělalo tak se to tam šoupne z 5 s novou lamelou a přítlakem a bude.já jen zjištoval, kolik má vůli new setrvák.a víš jak to je, 8 litrů za setrvák dát nikdo nechce :)

Napsal: 11 zář 2009, 20:42
od Jaroušek
tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
díky, to jsem chtěl slyšet

Napsal: 13 zář 2009, 21:11
od skoda
Zdarec na volnobeh a za jizdy je sliset cinkave klepani je mozny ze je to setrvak.Mel jsem sundanej mikroremen takze tam to neni.A pri pridani to dela vic.

Napsal: 15 zář 2009, 20:37
od Zdeněk M
skoda píše:Zdarec na volnobeh a za jizdy je sliset cinkave klepani je mozny ze je to setrvak.Mel jsem sundanej mikroremen takze tam to neni.A pri pridani to dela vic.
A necinka ti v motoru? Taky sem to řesil, a s cinkaní bylo mírne klepaní a bylo to zdvihatko. 8)

Napsal: 16 zář 2009, 18:23
od skoda
Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.

Napsal: 16 zář 2009, 21:05
od Zdeněk M
skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.

Napsal: 16 zář 2009, 21:05
od alfik
tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.

Napsal: 16 zář 2009, 21:09
od Zdeněk M
alfik píše:
tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.
Nový,nebo zdravý dvouhmotak ma vuli,uvnitr když zatocis tou plochou jak montujes pritlacak, tak ma max. vykyv rukou k dorazu na pero, vykyv zoubek dva na setrvaku, to je tak ani ne 1cm, výc je už ko.

Napsal: 16 zář 2009, 21:18
od Fantik
Ta vule se určuje těžko, taky zaleží jestli je to LUK nebo SACHS, měl jsem možnost porovnavat i nové a ty LUK mi přišli mnohem volnější a to ve všech směrech :(
U staršího setrváku to nedokážu odhadnout jestli je to 100% OK, kolikrát mají velkou vůli a v autě makají bez problémů.

Napsal: 16 zář 2009, 21:39
od disKoC4
ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD

ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda

Napsal: 16 zář 2009, 22:46
od alfik
disKoC4 píše:ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD

ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
No ja davam Valeo. Tak som zvedavy. Ale ten stary mi pri pridani a ubrani trha s autom jak svina. Potom napisem kolko mal volu ten stary.