Stránka 1 z 2
Dotaz
Napsal: 16 zář 2009, 16:53
od luke....
Ahoj, mám motor 1Z 66kW TDI. Jak je to s těma pístama, když mám VIN xxxxxxxxxxx116123??? Je to už motor, který má lepší písty a nemusím se o ně bát??? Díky za radu...
Napsal: 16 zář 2009, 17:03
od Tomas.cz
zjisti číslo motoru
Napsal: 16 zář 2009, 18:14
od Marek77
Žádný motor 1Z nemá lepší písty, to jsou motory AHU.
Napsal: 16 zář 2009, 18:37
od Thopr
Udělejte s tím už někdo něco a přestaňte se o 1Z bavit jak o nějakém MAX propadáku... Fajn, nějaký případ o utaveném pístu je (boďa, možná ještě jeden další), ale s takovým případem se potýkají i jiné motory, AUY,AJM atd... Pokud nepůjdeš z obtoku na VGT, to znamená že budeš max na cca 135 ps ( trysky 764 a softík) - víc nemá cenu právě kvůli turbu, tak pokud není motor před smrtí, i tento výkon při normálním zacházení 1Z by měl vydržet... Je to hodně i o zacházení, dá se zničit i série třeba ALH,ASV a třeba i ASZ/ARL... Být Tebou, hodil bych tam 764 a nějaký čas budeš spokojený...

Napsal: 16 zář 2009, 22:35
od Slavkov
Přesně jak píše Thorp, bajky a pověsti alá Bóďův extrém

Ono je třeba si uvědomit, kolik tlačil a jak dlouho držel plná pět

... než ho utavil...
Prostě pár koní navíc je v pohodě

... v případě extrémů je pak cena lepšího holého motoru ve srovnání s jinými komponenty pakatel

Napsal: 17 zář 2009, 06:37
od Marek77
Já netvrdím, že 1Z má špatné písty. Tvrdím, že nemá ty lepší, které mají seriově motory AFN (a některé další).
Napsal: 17 zář 2009, 07:15
od Forest
Myslim si, ze prevence je to nejlepsi, co muze pro svuj motor udelat. Jinak srovnavat pisty z 1Z s PDckovymi z AJM mi prijde naivni a zcestne, protoze kdo zustane na 130konich, kdyz muze mit podstatne vice?

Napsal: 17 zář 2009, 08:39
od Marek77
Forest píše: kdo zustane na 130konich, kdyz muze mit podstatne vice?

Já jsem zůstal na sto deseti a nemám problém

.
Napsal: 17 zář 2009, 10:46
od luke....
a ještě se chci zeptat, bude mi stačit na novej nerez výfuk roura o průměru 5cm a tlouštce stěny 1,5mm???
Napsal: 17 zář 2009, 11:25
od Marek77
Pro 66kW ano. Pokud plánuješ nějaké úpravy, dimenzuj ho víc - aspoň 60 mm.
Napsal: 17 zář 2009, 11:42
od luke....
Marek77 píše:Pro 66kW ano. Pokud plánuješ nějaké úpravy, dimenzuj ho víc - aspoň 60 mm.
No úpravy ještě nevím...líbili by se mi trysky a nějakejch 110hp plus minus...takže větší teda
Napsal: 17 zář 2009, 11:44
od Marek77
Sharan 115PS má padesátku rouru, takže Ti to bude stačit v klidu.
Napsal: 17 zář 2009, 11:56
od luke....
Marek77 píše:Sharan 115PS má padesátku rouru, takže Ti to bude stačit v klidu.
dobře dobře...a trysky jaký???
Napsal: 17 zář 2009, 12:36
od Marek77
To nemám zdání, v tom se tolik neorientuju. Nejsem příznivcem amatérských úprav motorů.
Napsal: 17 zář 2009, 15:39
od luke....
Marek77 píše:To nemám zdání, v tom se tolik neorientuju. Nejsem příznivcem amatérských úprav motorů.
Tou amatérskou úpravou myslíš co?
