Alternátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Alternátor

Příspěvek od galaher »

VW Passat B5 rv99
Při zapnutí zapalování se normálně zapnou kontrolky na budících.Po nastartování normálně zhasnou,ale zustane svítit dobíjení,které zhasne až při rozjezdu okolo 2000 otáček a začne normálně dobíjet.Altík není zas tak starý.Byl kompletně vyměněn 29.10.2008 za Starline AX 1055 90A.Na VW clubu kluci říkaly,že jde o regulátor napětí.Jenže na tento altík mi ho u nás v prodejně nejsou schopni objednat a ani neví jaký tam má bejt.Kamarád má altík z B4 origo bosch 120A,tak nevím zda tam bude pasovat.Neví někdo zda jo ?Ještě jedna otázka.Dle etky podle VIN čisla jsem zjistil že od výroby by tam měl bejt altík 120A...(mám motor 81kw,klimatronic atd..) a já tam mám 90A....nemůže to dělat právě ten rozdíl,že ta kontrolka nezhasne hned po startu ale až kolem těch 2000 otáček a potom po celou dobu jízdy již se nerožne ani na volnoběch pokud opět nevypnu motor a znovu nastaruji.
Octavia 2 TDi 77kW
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Alternátor Starline to je kvalita (LOL) .To bud rád že ti vydržel aspon tak dlouho!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka

pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat

dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin

altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka

pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat

dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin

altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš

Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
Octavia 2 TDi 77kW
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

galaher píše:
slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka

pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat

dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin

altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš


Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
takze tam bude problem s budenim. pri zvyseni otacok sa altik nabudi sam a dobija...
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

kevino píše:
galaher píše:
slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka

pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat

dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin

altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš


Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
takze tam bude problem s budenim. pri zvyseni otacok sa altik nabudi sam a dobija...
ANO při zvýšení otáček se nabudí sám a jede jak má už i na volnoběch.
Octavia 2 TDi 77kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jak už nabíjí i na volnoběch ;) tak se na to vyprdni až se podělá, není to běžné ale já se stím setkávám že kontrolka zhasne až po přidání a dělá to tak léta a majiteli to nevadí , v pořádku to samozřejmě není :-D miloš
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2007, 12:53

Příspěvek od galaher »

No máš pravdu.Kolegovy to dělalo na B5 uplně stejně a neřešil to,ale za chvilku bude zima abych neodrovnal baterku... :)
Octavia 2 TDi 77kW
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Uhlíky jdou do kytek, nebo vadný regulátor.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

m_toy píše:Uhlíky jdou do kytek, nebo vadný regulátor.
tak tak
GIV var asz 4mot upraveny
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

m_toy píše:Uhlíky jdou do kytek, nebo vadný regulátor.
a velmi podivně se ojíždí to jsem ještě neviděl miloš
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Rozebrat a podívat se. Ale na 100 % uhlíky, nebo regulátor. A pokud se ten stav nezhoršuje, tak určitě regulátor. Dělal jsem už na alternátorech snad všechny možný závady. Různý typy, valeo, bosch, magneton, delphi, hitachi, denso atd. Závady se pořád opakují dokola nezávisle na výrobci. Vždyť je to pořád to samý, jen provedení je jiný.
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Odpovědi: 0
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

zizuzidan píše:Alternátor Starline to je kvalita (LOL) .To bud rád že ti vydržel aspon tak dlouho!

Nahodou výrobky Starline jsou docela levny a na prvni pohled vypadaji i dobře. Nesmís je vsak uz montovat do auta (rofl) (noteeth)

Starline = vyhozeny penize
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“