Alternátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alternátor
VW Passat B5 rv99
Při zapnutí zapalování se normálně zapnou kontrolky na budících.Po nastartování normálně zhasnou,ale zustane svítit dobíjení,které zhasne až při rozjezdu okolo 2000 otáček a začne normálně dobíjet.Altík není zas tak starý.Byl kompletně vyměněn 29.10.2008 za Starline AX 1055 90A.Na VW clubu kluci říkaly,že jde o regulátor napětí.Jenže na tento altík mi ho u nás v prodejně nejsou schopni objednat a ani neví jaký tam má bejt.Kamarád má altík z B4 origo bosch 120A,tak nevím zda tam bude pasovat.Neví někdo zda jo ?Ještě jedna otázka.Dle etky podle VIN čisla jsem zjistil že od výroby by tam měl bejt altík 120A...(mám motor 81kw,klimatronic atd..) a já tam mám 90A....nemůže to dělat právě ten rozdíl,že ta kontrolka nezhasne hned po startu ale až kolem těch 2000 otáček a potom po celou dobu jízdy již se nerožne ani na volnoběch pokud opět nevypnu motor a znovu nastaruji.
Při zapnutí zapalování se normálně zapnou kontrolky na budících.Po nastartování normálně zhasnou,ale zustane svítit dobíjení,které zhasne až při rozjezdu okolo 2000 otáček a začne normálně dobíjet.Altík není zas tak starý.Byl kompletně vyměněn 29.10.2008 za Starline AX 1055 90A.Na VW clubu kluci říkaly,že jde o regulátor napětí.Jenže na tento altík mi ho u nás v prodejně nejsou schopni objednat a ani neví jaký tam má bejt.Kamarád má altík z B4 origo bosch 120A,tak nevím zda tam bude pasovat.Neví někdo zda jo ?Ještě jedna otázka.Dle etky podle VIN čisla jsem zjistil že od výroby by tam měl bejt altík 120A...(mám motor 81kw,klimatronic atd..) a já tam mám 90A....nemůže to dělat právě ten rozdíl,že ta kontrolka nezhasne hned po startu ale až kolem těch 2000 otáček a potom po celou dobu jízdy již se nerožne ani na volnoběch pokud opět nevypnu motor a znovu nastaruji.
Octavia 2 TDi 77kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka
pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat
dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin
altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat
dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin
altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka
pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat
dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin
altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
Octavia 2 TDi 77kW
takze tam bude problem s budenim. pri zvyseni otacok sa altik nabudi sam a dobija...galaher píše:slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka
pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat
dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin
altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
ANO při zvýšení otáček se nabudí sám a jede jak má už i na volnoběch.kevino píše:takze tam bude problem s budenim. pri zvyseni otacok sa altik nabudi sam a dobija...galaher píše:slovacek.milos píše:jestli ti kontrolka zhasne nebo nezhasne to je udaj na nic kolik máš na baterce voltů před startem a když zhasne kontrolka
pokud používáš značku starline kupuj jen díly se zárukou na tři roky a schovávej si doklady, pak se dopracuješ k nějaké kvalitě, altík jde reklamovat
dobře si zkontroluj baterku zda nevaří při zátěži nebo hned při dobíjení a zda všechno sedí vadná baterka umí odvařit altík během několika hodin
altík ti opraví tak opravář alternátorů, díly tam nejsou značeny, ani altík nemá číslo, místo šroubků M5 je třeba M4, najdi si opraváře třeba ti prodá i za dobrou cenu repasovany 120Amiloš
Na baterce před startem 12,3 V a při zhasnutí kontrolky dává 14,3 V (+-)
Octavia 2 TDi 77kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Rozebrat a podívat se. Ale na 100 % uhlíky, nebo regulátor. A pokud se ten stav nezhoršuje, tak určitě regulátor. Dělal jsem už na alternátorech snad všechny možný závady. Různý typy, valeo, bosch, magneton, delphi, hitachi, denso atd. Závady se pořád opakují dokola nezávisle na výrobci. Vždyť je to pořád to samý, jen provedení je jiný.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27 pro 2009, 11:49
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.