Můj případ je prostý, já moc dobře vím, jak je to v okolí a taky, jakou cestou se to ubírá..Kdo má současně i prodej aut, tak ho táhne právě ten prodej. Mnozí prodávali gumy, malé motorky, popřípadě měli nějakou specializaci , která přináší prachy..Pokud dnes chceš uspět, musíš být v něčem silný specialista, který neví co dřív..Jinak musí mít servis velký záběr, od pneuservisu , přes klimatizaci až po bezvadného ajťáka, který je souběžně v obraze s prodejem nových modelů , musí jej to hlavně bavit/v budoucnosti tohle bude premiant servisu a bude chodit už jen v plášti/..A potom je dobré mít 2 -3 dobré mechány, které to taky baví, a aspoň jednoho, který je expert přes převodovky a možná také jednoho na ty hnusné práce, které může dělat každý..Možná jsem na něco zapomněl , ale základní věcí je, že majitel servisu to musí považovat za jeho hlavní náplnˇ a podle toho se tomu věnovat...Což čítá hlavně JEDNÁNÍ S LIDMI...A na to není každý, s přicházejícím věkem tě velká část idiotů a vychcánků, kterých je v této zemi čím dál víc štve a hlavně unavuje..Někdy, když toho na mě bylo moc, jsem prohlašoval, že ČR je "vlastně továrna na blbce"..A já v podstatě servis nikdy ani nechtěl, abych často seděl v kanclu a měl hlavu v papírech, a byl bych taky měkkej na své zaměstnance, protože vždy prohřešek jiného posuzuji podle sebe, což mi svazuje ruce. Mlaďasové prostě džemují, šukají a kraví ce, což narušuje pracovní morálku a já tohle prostě chápu...A vyrovnávat nálady různých typů povah není pro mě, vždy říkám co mám na srdci..A mimochodem mladí mecháni nejsou, když už, tak velká většina je k ničemu, jsou rozmazlení a mají hlavně natažené ruce./těm ostatním se omlouvám/..Tohle slyším od majitelů servisů, nedávno šel známý do důchodu, tak o ničem jiném nemele..Takže jsou dílny, kde dělají 2-3 starší mecháni, nebo jen jeden, popřípadě jsou začínající servisy mladých mechánů , kteří to teprve rozjíždějí a nemají tatínka, který jim koupí vybavení..takže makají a makají..A je to málo, lidé shánějí a ptají se, nevíš o nějakém šikovném mechánovi, za kterého by jsi dal ruce do ohně? A to nemohu sloužit..Takže já si svou cestu vybral sám, nerad se houfuji, chci ručit jen zato, co sám zkurvím...A dnes vím, že všechna lákadla, která byla pro mé srocení jsem odmítl správně a která neodmýtl, až na jeden případ to byla chyba..Ono najít kolegu, který je šikovný, skromný a nemá to jen jako přestupní stanici je terno...Tak to taky zkus, koukám že jen plácáš a nevíš, co je v p.deli měkkého...Někdo prostě není byznysmenem ZA KAŽDOU CENU a já mám tu vlastnost, že úspěchy ostatních mechánů jim moc přeji, ale nezávidím, protože vím, co to čítá...A dnes opravovat ten ráj mrdek , není žádná slast...A6TDI píše:To říká ten pravej , chlapy v tvých letech už to zabalili anebo mají zaměstnance v dávno zajetých servisech..
Což tvůj případ nebude.
Podmínky kolaudace dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
hele taky přemyšlím že to udělám jako pneu,ale jak je to pak třeba s fakturováním vyměny oleje?roman1648 píše:my to máme ofiko vedený jako pneuservis, tam jsou snad nejmenší požadavky,byli tam před léty a od té doby pokoj ( tfujtfujtfuj). Je to areál bývalého JZD kde se dodnes povaluje stoletý bordel tak to nikdo moc neřeší
Skurvena slepa zavist a ludska debilita to je. Kazdy kazdeho len nehlasuje a zavidi, otras. Kazdy vidi len peniaze , ale co je za nimi nvidi nik. Sused nevidi , ze sa morduje niekto do pol noci v dielni a a na koniec sa este natahujes so zákazníkom, lebo na internete maju lacnejsie diely, ale len peniaze. Nevidi , ze na strechu si treba aj zarobit,atd... Tak ako to bolo pisane. Na pneu extra povolenia nepotrebujes, toto si vybav a mas klud. Vacsie prace si zauctujes do servisu pneu.