AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Bydliště: Třebíč

AUTO na VODÍK

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Zdravím přátelé. Jezdíte někdo s autem na vodu?? respektive nemáte někdo auto předělaný na pohon benzínem nebo naftou a ještě k tomu vodíkem, který se přisává se vzduchem?? Vodík se přeměňuje z vody...

Pokud ano, podělte se o zkušenosti.
Díky Petr
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tu vodíkovou bombu vemeš kde od japonců, větkong,nato?

já na vodík jezdím len ta bomba tam chyba len ta bomba :-D miloš
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

nemám žádnou kárku na naftu...
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Tak jsem to tam dnes celý den pročítal a moc chytrej z toho nejsem... Pochopil jste někdo systém lépe?
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33

Příspěvek od mm »

Já jsem to pročítal asi 20 minut a chytrej z toho taky nejsem chtělo by to nějaký sjednotěnější informace protože tohle je celej rozpracovanej vývoj....
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

No vyvíječ jsempochopil, nějaký ty bubláky taky ale co mi nejde do hlavy je že energie spotřebovaná na rozklad vody byt elektrická musí být rovna energii při spálení 2H2 + O2 takže mi tam pořád nejde napasovat ten energetický zisk.....
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

to PAVEL

spravne, este by som poopravil ze aj keby rozklad vody prebiehal na 100% vyzaduje to energiu, ktora bola pri tychto vynalezoch vyrabana alternatorom a motorom kde o ucinnosti 100% mozme len snivat, cize secteno a podtrzeno, energie ktoru do toho dodame je treba omnoho viac ako sa tym da ziskat, takze passe
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

No právě tak proč tam pořád melou že mají úsporu paliva a svižnější pohon. A pokud si dobře vzpomínám n aelektrochemii co jsme měli n aškole tak hlavním kritériem pro elektrolýzu byl proud I a co uvádí tady tak jsou někde v jednotkách ampér ani ne. Takže kolik se toho vodíku a kyslíku může asi tak vyrobit.....
No vrtá mi to hlavou.
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

pokusim sa o laicky opis toho co som cital ja

na stiepenie sa vyuziva striedavy prud (neviem presne ako) a system sa dostane do rezonancie a vtedy sa vraj tvori vodik a kyslik s najmensou energetickou narocnostou, konretne hodnoty su aj na internete, o nicom dalej neviem lebo som neskusal ale nedoverujem tomu, keby to tak dobre slo tak uz tu takych aut mame plno
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Zajímavý je že všude to tam mají n astejnosměrný napětí. Celý se mi to nezdá, hold musím pátrat dál:)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

;) pátrej a skus taky heslo Joe Cell
nemám žádnou kárku na naftu...
TESA
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 zář 2008, 16:35

Příspěvek od TESA »

Dyt je to hovadina - vymyslel snad nekdo perpetum mobile ?

Na rozklad vody je potreba energie, tu vememe kde ? z alternatoru, ten ji veme kde ? z motoru, motor ji veme z paliva, kde pokud budeme hodne optimisticti, tak ji vyuzije jen 35% k vlastnimu toceni.. zbytek ztraty. - alternator na tom s ucinnosti bude lepe, tak k 85%...

Rozklad vody asi taky nebude 100% ztraty tam budou - navic co tam mlel ten dedek, tak 2litry vody na tejden, nebo jeste dyl ?

Pokud je cele toto tolik ztratove, tak to by samotne prisavani vodiku muselo byt neskutecne ucinne v samotnem procesu spalovani, a jeho energeticky prinos by musel byt opravdu veliky.. pokud se vratim k tomu, ze 2litry tyden... Moc vodiku z toho nebude..

A jeste jedna vec.. Co reguluje ten rozklad vody v zavislosti na otackach ? Vodiku to vyrabi porad +- stejne.. tak mi tam snad nechteji namluvit, ze motor pri 800ot/min, nebo pri 5000ot/min "spotrebuje" stejne vodiku ??

Nehlede na to, ze kdyby to opravdu fungovalo, tak se to asi pouziva...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

;) vtip je v tom, že ten vodík tam dělá úplně něco jiného, než hoří spátky na vodu. Ne nepodstatnou věc v tomhle ještě hraje elektostatika. Navíc ta voda se obvykle opravdu příliš nedolévá. Vyvíječem prochází vzduch v kterém je obsažena vlhkost a ta ve vyvíječi kondenzuje.
nemám žádnou kárku na naftu...
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

To Petr H:

A mohl b yjsi mi prosím osvětlit co tam ten vodík a kyslík dělají jiného než hoří na vodu?

Děkuji.
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46

Příspěvek od jist »

Všimli jste si jak auto jede víc když ho umejete ,tam někdo psal že po vymontování přístroje to ještě 2 dny jelo dobře (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“