AUTO na VODÍK
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
AUTO na VODÍK
Zdravím přátelé. Jezdíte někdo s autem na vodu?? respektive nemáte někdo auto předělaný na pohon benzínem nebo naftou a ještě k tomu vodíkem, který se přisává se vzduchem?? Vodík se přeměňuje z vody...
Pokud ano, podělte se o zkušenosti.
Díky Petr
Pokud ano, podělte se o zkušenosti.
Díky Petr
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
to PAVEL
spravne, este by som poopravil ze aj keby rozklad vody prebiehal na 100% vyzaduje to energiu, ktora bola pri tychto vynalezoch vyrabana alternatorom a motorom kde o ucinnosti 100% mozme len snivat, cize secteno a podtrzeno, energie ktoru do toho dodame je treba omnoho viac ako sa tym da ziskat, takze passe
spravne, este by som poopravil ze aj keby rozklad vody prebiehal na 100% vyzaduje to energiu, ktora bola pri tychto vynalezoch vyrabana alternatorom a motorom kde o ucinnosti 100% mozme len snivat, cize secteno a podtrzeno, energie ktoru do toho dodame je treba omnoho viac ako sa tym da ziskat, takze passe
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
No právě tak proč tam pořád melou že mají úsporu paliva a svižnější pohon. A pokud si dobře vzpomínám n aelektrochemii co jsme měli n aškole tak hlavním kritériem pro elektrolýzu byl proud I a co uvádí tady tak jsou někde v jednotkách ampér ani ne. Takže kolik se toho vodíku a kyslíku může asi tak vyrobit.....
No vrtá mi to hlavou.
No vrtá mi to hlavou.
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
pokusim sa o laicky opis toho co som cital ja
na stiepenie sa vyuziva striedavy prud (neviem presne ako) a system sa dostane do rezonancie a vtedy sa vraj tvori vodik a kyslik s najmensou energetickou narocnostou, konretne hodnoty su aj na internete, o nicom dalej neviem lebo som neskusal ale nedoverujem tomu, keby to tak dobre slo tak uz tu takych aut mame plno
na stiepenie sa vyuziva striedavy prud (neviem presne ako) a system sa dostane do rezonancie a vtedy sa vraj tvori vodik a kyslik s najmensou energetickou narocnostou, konretne hodnoty su aj na internete, o nicom dalej neviem lebo som neskusal ale nedoverujem tomu, keby to tak dobre slo tak uz tu takych aut mame plno
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Dyt je to hovadina - vymyslel snad nekdo perpetum mobile ?
Na rozklad vody je potreba energie, tu vememe kde ? z alternatoru, ten ji veme kde ? z motoru, motor ji veme z paliva, kde pokud budeme hodne optimisticti, tak ji vyuzije jen 35% k vlastnimu toceni.. zbytek ztraty. - alternator na tom s ucinnosti bude lepe, tak k 85%...
Rozklad vody asi taky nebude 100% ztraty tam budou - navic co tam mlel ten dedek, tak 2litry vody na tejden, nebo jeste dyl ?
Pokud je cele toto tolik ztratove, tak to by samotne prisavani vodiku muselo byt neskutecne ucinne v samotnem procesu spalovani, a jeho energeticky prinos by musel byt opravdu veliky.. pokud se vratim k tomu, ze 2litry tyden... Moc vodiku z toho nebude..
A jeste jedna vec.. Co reguluje ten rozklad vody v zavislosti na otackach ? Vodiku to vyrabi porad +- stejne.. tak mi tam snad nechteji namluvit, ze motor pri 800ot/min, nebo pri 5000ot/min "spotrebuje" stejne vodiku ??
Nehlede na to, ze kdyby to opravdu fungovalo, tak se to asi pouziva...
Na rozklad vody je potreba energie, tu vememe kde ? z alternatoru, ten ji veme kde ? z motoru, motor ji veme z paliva, kde pokud budeme hodne optimisticti, tak ji vyuzije jen 35% k vlastnimu toceni.. zbytek ztraty. - alternator na tom s ucinnosti bude lepe, tak k 85%...
Rozklad vody asi taky nebude 100% ztraty tam budou - navic co tam mlel ten dedek, tak 2litry vody na tejden, nebo jeste dyl ?
Pokud je cele toto tolik ztratove, tak to by samotne prisavani vodiku muselo byt neskutecne ucinne v samotnem procesu spalovani, a jeho energeticky prinos by musel byt opravdu veliky.. pokud se vratim k tomu, ze 2litry tyden... Moc vodiku z toho nebude..
A jeste jedna vec.. Co reguluje ten rozklad vody v zavislosti na otackach ? Vodiku to vyrabi porad +- stejne.. tak mi tam snad nechteji namluvit, ze motor pri 800ot/min, nebo pri 5000ot/min "spotrebuje" stejne vodiku ??
Nehlede na to, ze kdyby to opravdu fungovalo, tak se to asi pouziva...
vtip je v tom, že ten vodík tam dělá úplně něco jiného, než hoří spátky na vodu. Ne nepodstatnou věc v tomhle ještě hraje elektostatika. Navíc ta voda se obvykle opravdu příliš nedolévá. Vyvíječem prochází vzduch v kterém je obsažena vlhkost a ta ve vyvíječi kondenzuje.
nemám žádnou kárku na naftu...