Stránka 1 z 1

tepomat + egr off

Napsal: 11 úno 2006, 13:28
od Hardcoreman
Zdravim,

ad1;
pujde na RJ bosch
4A0 907 401
0 281 001 128
rozchodit tempomat?

ad2;
kto by umel vypnout v software egr + vahu vzduchu na te same RJ? *.bin bych poslal mailom. kolik by me to stalo?

Napsal: 11 úno 2006, 19:45
od Hardcoreman
mam tu z netu nejake firmare do mojej RJ

http://hcman.ic.cz/357410MOT.ORG
http://hcman.ic.cz/357410MOT.S
http://hcman.ic.cz/357453LDR.ORG
http://hcman.ic.cz/357453LDR.S

org - origo
s - nejaky ladeny:)

kto mi muze kuknout jake jsou rozdily v mapach? nechci to tam jen nahrat a testnot, to je prasarna...

vopred dik

Napsal: 12 úno 2006, 19:34
od chiptuning
dost dobre to nejde porovnavat,protoze to jsou rodilne softy

Napsal: 12 úno 2006, 19:48
od Hardcoreman
chiptuning píše:dost dobre to nejde porovnavat,protoze to jsou rodilne softy
toz zatim dik za vse:) takze tie firmwary jsou fake? jsou tam 2 epromky, proto 2 obsahy... a to egr bys nevedel vypnout? je tam pry na to mapa

Napsal: 12 úno 2006, 21:33
od vwphun
Hardcoreman: Měly by tam být dvě eprom - low a high bytes. Ale ty obsahy, které jsi zmínil opravdu k sobě nepatří. Čísla eprom by měly být blízké, rozdíl 1. Např. XXXX1 a XXXX2

Napsal: 12 úno 2006, 22:28
od vagus
vwphun píše:Hardcoreman: Měly by tam být dvě eprom - low a high bytes. Ale ty obsahy, které jsi zmínil opravdu k sobě nepatří. Čísla eprom by měly být blízké, rozdíl 1. Např. XXXX1 a XXXX2
Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.

Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.

Napsal: 13 úno 2006, 09:37
od Hardcoreman
vagus píše: Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.

Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.
bosch oznaceni je 0 281 001 128! :) delala se aj 129...
jsou tam 2 CPU - tj 2 eprom ( motor + turbo )
jo a kde sehnat starou dobrou 87257? nikde ji nemuzu koupit

a co k tomu tempomatu?

Napsal: 13 úno 2006, 12:00
od vagus
Hardcoreman píše:
vagus píše: jo a kde sehnat starou dobrou 87257? nikde ji nemuzu koupit
zkus tady:

http://www.chip-service.de/site1/index ... il28_ext/

Obrázek