Stránka 1 z 1
tepomat + egr off
Napsal: 11 úno 2006, 13:28
od Hardcoreman
Zdravim,
ad1;
pujde na RJ bosch
4A0 907 401
0 281 001 128
rozchodit tempomat?
ad2;
kto by umel vypnout v software egr + vahu vzduchu na te same RJ? *.bin bych poslal mailom. kolik by me to stalo?
Napsal: 11 úno 2006, 19:45
od Hardcoreman
mam tu z netu nejake firmare do mojej RJ
http://hcman.ic.cz/357410MOT.ORG
http://hcman.ic.cz/357410MOT.S
http://hcman.ic.cz/357453LDR.ORG
http://hcman.ic.cz/357453LDR.S
org - origo
s - nejaky ladeny:)
kto mi muze kuknout jake jsou rozdily v mapach? nechci to tam jen nahrat a testnot, to je prasarna...
vopred dik
Napsal: 12 úno 2006, 19:34
od chiptuning
dost dobre to nejde porovnavat,protoze to jsou rodilne softy
Napsal: 12 úno 2006, 19:48
od Hardcoreman
chiptuning píše:dost dobre to nejde porovnavat,protoze to jsou rodilne softy
toz zatim dik za vse:) takze tie firmwary jsou fake? jsou tam 2 epromky, proto 2 obsahy... a to egr bys nevedel vypnout? je tam pry na to mapa
Napsal: 12 úno 2006, 21:33
od vwphun
Hardcoreman: Měly by tam být dvě eprom - low a high bytes. Ale ty obsahy, které jsi zmínil opravdu k sobě nepatří. Čísla eprom by měly být blízké, rozdíl 1. Např. XXXX1 a XXXX2
Napsal: 12 úno 2006, 22:28
od vagus
vwphun píše:Hardcoreman: Měly by tam být dvě eprom - low a high bytes. Ale ty obsahy, které jsi zmínil opravdu k sobě nepatří. Čísla eprom by měly být blízké, rozdíl 1. Např. XXXX1 a XXXX2
Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.
Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.
Napsal: 13 úno 2006, 09:37
od Hardcoreman
vagus píše:
Obávám se, že ty 2 epromky nejsou Lo a Hi, nýbrž, že každá je komplet. Dvě jsou pro to, že jedna má data pro "motor" a druhá pro "turbo" odtud také ty názvy "...MOT" a "...LDR". Originální jsou v ".ORG" a to ".S" je k tomu jakási úprava, ke které se nevyjadřuji. Paměti jsou 2ks staré dobré 87257.
Jo, teoreticky by to mělo šlapat v Audinách s mototem AAT. Každopádně, jak říkám - nehodnotím ten "tuning" - doporučuji, aby to zkoukl nějaký zkušenější ladič veteránů. Pro pořádek ještě doplňuji, že to boschácké označení zní správně 0 281 001 129.
bosch oznaceni je 0 281 001 128!

delala se aj 129...
jsou tam 2 CPU - tj 2 eprom ( motor + turbo )
jo a kde sehnat starou dobrou 87257? nikde ji nemuzu koupit
a co k tomu tempomatu?
Napsal: 13 úno 2006, 12:00
od vagus