Stránka 1 z 2

Ford Transit TDDI

Napsal: 07 říj 2009, 00:23
od Martan01
Problem : Motor obcas pada do nouzoveho rezimu. Vetsinou pri vetsi namaze. Neni to vsak ale podminkou. Jedna jse o motor TDDI 95 KW..

Odhali diagnostika problem ?

Napsal: 07 říj 2009, 06:58
od Peete
za zkousku to stoji

Napsal: 08 říj 2009, 18:59
od papouch22
ses si jistej ze ma 95KW? typuju egr

Napsal: 08 říj 2009, 19:17
od Martan01
Mozma mam jen 92 KW-125PS.

Take schanim sikovneho mechanika co jse v Transitech vyzna.

Napsal: 08 říj 2009, 19:22
od papouch22
co potrebujes

Napsal: 08 říj 2009, 20:15
od Martan01
Tak celkove mam Transita par mesicu. Vice do meilu pripadne osobne.

Napsal: 15 říj 2009, 19:29
od Martan01
Za kolik jde da EGR koupit novej ? Dela jse nejaka neorigo nahrada nebo hned musim utikat do Forda ?

Napsal: 15 říj 2009, 19:48
od Peete
Martan01 píše:Za kolik jde da EGR koupit novej ? Dela jse nejaka neorigo nahrada nebo hned musim utikat do Forda ?
budes muset utikat do fordu, ale takovy palby to zase nejsou

Napsal: 15 říj 2009, 19:59
od Martan01
Kolik penez jsi mam pripravit ?

Napsal: 15 říj 2009, 21:21
od bjukemen
...na EGR zabudni da sa odstaviť a maš pokoj..

Napsal: 15 říj 2009, 21:27
od Martan01
Prej ale musi chodit OK . Co kdyz tento ma spatnou eůektroniku ? Nebo mam skusit EGR odstavit a cekat co auto udela ?

Napsal: 16 říj 2009, 17:46
od papouch22
stoji neco pres 4 a jestli tam mas egr z elektrickym konektorem a je ko tak kup novy a zaslep ho jednotka to nepozna

Napsal: 16 říj 2009, 21:26
od Martan01
Jak poznam jakej tam je ? Jak na vycisteni sani ? Urcite bude pekne zanesene.

Napsal: 17 říj 2009, 06:27
od papouch22
koukam ze bse v tom moc neorientujes. jestli mas na nem jen hadicku tak je pouze mechanicky a zaslep a bude to ok. jesli je na nom hadicka a konektor tak musi byt elektricky ok a musi chodit jinak to hlasi chybu ale kdyz ho zaslepis tak¨to jednotka nepozna. sani cistim stourani sroubovaku a wap.

Napsal: 28 říj 2009, 09:17
od Martan01
Mam hadicku i konektor.