Hydraulika
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Hydraulika
Mam takovou otazku?Co se stane pokud budu jezdit na hydrauliku....
já osobně si myslím, že nic závažnýho, jen to pokud máš Hydrauliku hodně levně, že budeš jezdit hodně levně ) jinak myslím, že je to dobrý palivo. Já na ní taky jezdil. Možná bych to ředil s něčím osvědčeným. Trafoolej je moc luxusní palivo nebýt těch škodlivých látek. Ten je hustotou stejně podobnej.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
A jak se vam tam dejcha v te Ceske Lipe ?kartmen píše:Jeden maník tady má Sierru a ta má nalítáno něco kolem jednoho mega a minimálně poslední dva roky lítá jenom na tarfoolej. To autí šlape jako protržený, kdybych to neviděl, tak to tu nepíšu. Sám majitel tvrdí, že ani na naftu to nelítá tak jako na ten olej.
E91 N52B30
Mě teď zrovinka nic moc, jelikož sú nastydlé
My tady na severu jsme jinak jako ropáci. Čistej vzduch by nás zabil. Já bydlel půl života v Děčíně a tak jsem na něco zvyklej.
Jinak já lítám na LTO, tak mě zatím nic jiného netlačí, ale kdyby měl vyschnout zdroj, tak bych se pustil do přestavby na friťák. Ty ostatní drijáky - bojím bojím
My tady na severu jsme jinak jako ropáci. Čistej vzduch by nás zabil. Já bydlel půl života v Děčíně a tak jsem na něco zvyklej.
Jinak já lítám na LTO, tak mě zatím nic jiného netlačí, ale kdyby měl vyschnout zdroj, tak bych se pustil do přestavby na friťák. Ty ostatní drijáky - bojím bojím
nemám žádné auto na naftu
na Trafáč to jezdí skutečně lépe je to super i pokud se to namíchá s Friťákem. Přijde mi že ne hned, ale pokud se to nechá v nádřži přes noc tak jako by to nějak chemicky upravilo ten friťák a šlape to pak líp ))
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Ptal jem se na ty PCB a byly v trafooleji před více než 25ti lety, takže už je asi dost náhoda natrefit na olej s PCB. Ale kdo ví.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
No já vim, že to musí bejt náhoda narazit na 25 let starej trafoolej kterej se tváří podle prodejce jako novej ekologickej, ale v týhle zemi sem už narazil na značkovou naftu která se tvářila jako EU-normě vyhovující a měla obsah vody 2 %, moje bába zas narazila na kontrolóra plynu kterej se jen jako pravej kontrolor tvářil - takže v Česku bacha - já už věřim jenom sám sobě a vám tady v diskuzi
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
no já tam před týdnem nalil hydrauliku asi tak 15% víc to nebylo ke směsi RO+nafta, a jelo to normalně, potíž je v tom že od tý doby problém se startováním studenýho motoru,předtím hned napoprvé teď musím trochu dýl točit, je pravda že se v tý době snížila teplota k nule. a v zimě jsem to auto neměl.včera jsem vyprázdnil nádrž(možná tam trocha zbyla)a dolil čistou naftou, ale jel jsem s tím tak kilometr, ale ráno to chytalo zase mizerně.tak uvidím , když je to aspoň troch teplý tak to chytne hned. taky přemýšlím že to dělá od tý doby co jsem tam dal elektropředehřev tak nevím jestli to někde není děravý ale asi ne.jo a po nastartování ztoho šel z tý hydrauliky takovej smradlavej šedej dým. možná je to málo hořlavý a špatně se to vzněcuje, doufám že až se to propláchne naftou tak to bude snad dobrý.