Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

slovacek.milos píše:
Andy-CZ píše:Jediný rozdíl jsem pocítil v případě vervy diesel nebo aral ultimate diesel resp. Bp ultimate diesel. Shellce v čechách se vyhýbám velkým obloukem už z principu. Beru tu vervu protože mám vytipovaný benzínky kde je ta verva stejně drahá jako klasickéj topQ u nás ve městě. Benzín beru taky u benziny nebo někdy carerru od OMV. Toť můj prostý postoj k palivům.
a co tak kupovat normální motorovou a aditivovat si sám, castrol,kernite,vif, bezaromatik a podobně miloš
já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
S.O.B.
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 06 úno 2006, 11:51
Bydliště: Pejr

Příspěvek od S.O.B. »

Shellácká V-Power je úplně stejná jako obyčejná nafta, měl jsem možnost mít v ruce výsledek z laboratoře. Vervu jsem si tuhle natankoval a snad jediný co jsem pocítil za zlepšení, že se mi trošku ztišil motor (nižší spotřebu ani vyšší výkon jsem nezpozoroval)
Miluju ten obrovskej krouťák!
Blackline
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 zář 2009, 14:17

Příspěvek od Blackline »

cetanove cislo = zpozdeni horeni nafty. cim vetsi cetanove cislo tim se nafta driv vznecuje a motor ma mekci chod
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
JanDiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 29 čer 2006, 15:10
Bydliště: Zilina

Příspěvek od JanDiesel »

ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)
AGR 66kW seria
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32833
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mám v traktoru letní naftu normálka natočím a uhrnu sníh bylo asi mínus 12 dám jen horkovzdušnou pistoli do sání

při nejvetších mrazech jsem kontroloval různá paliva všetně letní nafty nic nezamrzlo miloš
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32833
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

že je ve filtru voda je běžná věc, dělá to i hydraulika, voda zmrzne a kapalina se nefiltruje miloš
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

JanDiesel píše:
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)
Max ze by jim odeslo cerpadlo,a le ot vby asi ennatocil ani za tu 1,50Kc a ze by to spatne zazunul, to vyvracuji, i svara s tim zkousel lomcovat....

Co se me tyce, zadna voda ve filtru nebyla jelikoz sem po koupi auta daval novy filtr...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

jasne, de o to odkud se tam voda veme, dal sem new filtr a tankoval jen na shellce (5x do plne)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
S.O.B.
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 06 úno 2006, 11:51
Bydliště: Pejr

Příspěvek od S.O.B. »

JanDiesel píše:
ACEMajky píše:Ma zkusenost. koupil sem nove auto (teda bazarove) a tankoval 5x na shellce (od rijna, nez zacali mrazy) a jak prisli mrazy kolem -16, tak sem ujel 40km, odstavil auto na 6hodin a pak uz ujel jen 3km a konecna, ucpal se filtr (domu sem doskaka doslova a do pismene (na zbytku cesty sem asi 50x-60x startoval a cekal, az se CR natlakuje a pomalinku vyjel...., doma sem dal filtr na radiator, odpustil trochu nafty z nej a uz to zase frciiii


Svagr tankoval V-power diesel (tu drahou od shellu) a prijel takhle na cerpacku shell v nachode a manik ze mu natankuje, dal pistoli do nadrze a natankoval za 1,50Kč - vic to nedalo, nafta asi zamrzla ve stojanu a to bylo venku -8 stupnu

Takze u me shell jedine kdyz bude prazdna nadrz a siroko daleko zadna pumpa
skor by som videl problem v tom, ze si mal v tom palivovom filtri uz davno vlhkost a v tom mraze zamrzla.Mne sa stalo to iste na CR Peugeot 2.0Hdi, vymenil sa palivak a frcal dalej.Najlepsie pred zimou hodit novy palivovy filter.

...a k tomu zamrznutiu stojana (LOL) tomu hadam ani sam neveris, to sa im skor poserie cerpadlo na pumpe, alebo ten typek nahovno zasunul pistol, ze ju hned vypinalo ;)
Já jsem před zimou vyměnil palivovej filtr, v naftě jsem měl přidanej VIF a v -23 jsem volal do práce, ať mi daji dovolenou, že nepřijedu... :P
Miluju ten obrovskej krouťák!
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

To já jezdím i přes zimu na bionaftu (mají to označený jako B30).Přidávám VIF a teď jsem byl ma horách a žádnej problém. Každý ráno bylo pod -20,jednou dokonce -25 .Dvakrát nažhavit a auto chytlo na drc.Absolutně žádné problémy s palivem. Tak to by mě zajímalo co to prodávají za naftu,když to tuhne při -8st.C?
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
mickielli15
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 úno 2010, 13:12

Příspěvek od mickielli15 »

Ahojte. Na POI.CZ je možné stáhnout bod zájmu čerpacích stanic Benzina. Pokud ale tankujete POUZE Vervu Diesel, mám pro vás něco. Použil jsem body zájmu Benzina a vyndal z nich všechny čerpací stanice, kde není Verva diesel Jsou tam tedy POUZE stanice kde prodávají Vervu diesel, pro nás zarputilé "Verváře".
Zde je .kml soubor použitelný v Google Earth nebo v navigacích s iGO8 (v iGO8 je potřeba dát ten soubor do složky "content/userdata/poi"):
http://rapidshare.com/files/356119075/V ... l.kml.html

... a zde je ten samý soubor, ale pro Tomtoma včetně ikony Verva: Oba soubory nakopírovat v Tomtomu přímo do složky mapy.
Soubor POI Verva pro Tomtom:
http://rapidshare.com/files/356119078/V ... l.ov2.html
ikona Verva pro tomtom:
http://rapidshare.com/files/356121257/V ... l.bmp.html
Tak doufám, že vám to k něčemu bude, pokud tankujete pouze a pouze Vervu, máte teď lepší přehled. Ať slouží!
Naposledy upravil(a) mickielli15 dne 06 bře 2010, 23:21, celkem upraveno 1 x.
mickielli15
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 úno 2010, 13:12

Příspěvek od mickielli15 »

Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.
C-Max 2.0 TDCi
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Za me zalezi co je levne ja zatim nejlevnejsi asi pred 3 tydny a to v Horicich v Podkrkonosi za 28,90Kc, pred tydnem Liberce 30,50Kc

Za POI dekuji, ja je teda vyuziju
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

mickielli15 píše:
Andy-CZ píše:já neaditivuju, trasy kde většinou jezdím jsou benziny plus kde je verva za dobrý peníze
- můžu se zeptat, kde mají tu Vervu levnou? Já vím o jedné Benzině, kde je Verva levnější než na jiných - je to v Náměšti nad Oslavou. Poděl se s námi o Tvá místa s levnější Vervou, byl bych vděčný... díky.
často beru v chlumci nad cidlinou, jsou tam levní
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“