Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

podle mě je to spíš o provozovateli pumpy ;)
proto liju VIF a mám klid :D
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Příspěvek od Boban »

Zdravím všechny, už se to tu řešilo několikrát co se týče Shell vs Benzina atd. Moje zkušenost je taková, že tankuji jen u Shellu protože ji mám blízko baráku. Četl jsem danný test na naftu kde se stala Benzina vítězem, tak jsem si řekl že ji také zkusím a uvidím. Jezdil jsem na ni cca 3měsíce a sbíral nálepky za které jsem si nidky nic nevyzvednul protože vždycky nic nebylo atd. Pak jsem náhodou natankoval zase u Shellu a ten rozdíl jsem poznal - je V Power je lepší než Verva. Auto bylo tiší a hlavně líp reagovala na plyn. Další zkušenosti mám s OMV kde musím řict že je taky dobrá, takže u benziny jsem řekl NE NE NE. taková je moje zkušenost - nedávej na přiblé testy a atd., zkušenost je zkušenost.
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Příspěvek od deflector »

Boban píše:Zdravím všechny, už se to tu řešilo několikrát co se týče Shell vs Benzina atd. Moje zkušenost je taková, že tankuji jen u Shellu protože ji mám blízko baráku. Četl jsem danný test na naftu kde se stala Benzina vítězem, tak jsem si řekl že ji také zkusím a uvidím. Jezdil jsem na ni cca 3měsíce a sbíral nálepky za které jsem si nidky nic nevyzvednul protože vždycky nic nebylo atd. Pak jsem náhodou natankoval zase u Shellu a ten rozdíl jsem poznal - je V Power je lepší než Verva. Auto bylo tiší a hlavně líp reagovala na plyn. Další zkušenosti mám s OMV kde musím řict že je taky dobrá, takže u benziny jsem řekl NE NE NE. taková je moje zkušenost - nedávej na přiblé testy a atd., zkušenost je zkušenost.
No vetsina lidi ma prave se Shellem spatnou zkusenost :-) Testy jsou jen orientacni a potvrzeni toho, ze se jim ten rozdil jen nezda :-)
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to Boban: zkušenost je taková, že jsem nikdy nepocítil sebemenší rozdíl ať V power, verva, cokoliv ze sudu... Jediný, co jsem pocítil na zvuku motoru (opět ne na výkonu) byl VIF. Jo a vlastně od OMV mi v zimě zamrzla...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Příspěvek od Boban »

Souhlas, že má každý nějakou zkušenost s různými značkami ale také si myslim že je to hlavně taky i majitelem atd. danné pumpy. Kamarád má takovou zkušenost, že mu také zamrzla v zimě nafta z OMV při -8 ale u té samé značky mu jinde vydržela i -20 . tak se po tom pídil a zjistil, že je to jen v lidech od čerpacích stanic. Přijede cisterna, která je namíchaná na určitý poměr a zbytek adytiv si dávají jednotlivé stanice. Já jak jsem uvedl že tankuji většinou u Shellu protože ji mám u baráku ale také jsem s ní neměl žádný problém ani v zimě i při -18 v Praze bez dalších adytiv, bylo na první drcnutí. :D
A mimo sbírám bodíky za které si vždy vyberu nějakou slevu nebo nějakou další pi.... ale je, což u benziny pokaždý nic nebylo a když bylo tak (wallbash)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Boban píše:Souhlas, že má každý nějakou zkušenost s různými značkami ale také si myslim že je to hlavně taky i majitelem atd. danné pumpy. Kamarád má takovou zkušenost, že mu také zamrzla v zimě nafta z OMV při -8 ale u té samé značky mu jinde vydržela i -20 . tak se po tom pídil a zjistil, že je to jen v lidech od čerpacích stanic. Přijede cisterna, která je namíchaná na určitý poměr a zbytek adytiv si dávají jednotlivé stanice. Já jak jsem uvedl že tankuji většinou u Shellu protože ji mám u baráku ale také jsem s ní neměl žádný problém ani v zimě i při -18 v Praze bez dalších adytiv, bylo na první drcnutí. :D
A mimo sbírám bodíky za které si vždy vyberu nějakou slevu nebo nějakou další pi.... ale je, což u benziny pokaždý nic nebylo a když bylo tak (wallbash)
:-D a cisterna má vyhřívanou nádrž, aby v ní nafta nezamrzla že (LOL) Nelakuj nás a nauč se pravopis, uděláš líp ;-)
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

No ty ADYTIVACE, to musi byt, uz vidim ty lemry na nejake OMV (zenska, ktera umi akorat obsluze cisterny vydat klice od poklopu), sami aditivuji obsah nadrzi, to jsou kecy :D Shel, émfau aditivuji sami tak kulove, jak to dojede ze skladu, tak to prasknou do podzemnich tanku...
Taky je nutne podotknout, ze pri odsavani vyparu z tankovani se tyto vypary odvadi do nadrzi s mene kvalitnejsim palivem, v pripade cerpacek je to motorova nafta. Takze vsechen bordel se odvadi do nadrzi s naftou :-)

Nejake kecy o vlastnich (specialnich) aditivech jsou jen komercni - marketingove sra*ky.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

radluk píše:
Nejake kecy o vlastnich (specialnich) aditivech jsou jen komercni - marketingove sra*ky.

naprostý souhlas :D
mickielli15
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 úno 2010, 13:12

Příspěvek od mickielli15 »

tak dnes Brno Verva 32.90, před dvěma dny Verva Náměšť nad oslavou 31.50. Vídeň, BP Ultimate diesel někde dražší, někde i 1.161Euro, což je oproti naší Vervě úúúžasný... v neděli tam jedu zase. A hned 2km pod Mikulovem BP normal nafta 1.109Euro. Neber to (noteeth)
C-Max 2.0 TDCi
thor00
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 srp 2010, 17:13

Příspěvek od thor00 »

Dobrý den,
pracuji na diplomové práci o vlivu nadstandardních paliv, jako jsou Shell V-power a Verva, na výkon motoru. Byl bych rád, kdyby se kdokoliv z Vás podělil o své zkušenosti a vyplnil čtyři jednoduché otázky ohledně tankování PHM, ze kterých bych chtěl vypracovat menší průzkum. Po následných měřeních paliv bych tady zveřejnil výsledky.
Díky moc, Tomáš Waigert

Formulář zde:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... NnUyWXc6MA
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to zajímavé čtení a je humorné, co vše jsou lidé schopni udělat jen proto, aby pro své miláčky i detektivní cestou sehnali nejlevnější, nejmazivější a nejvýkonnější palivo zvané nafta. Nevím, ale abych sledoval spotřebu nižší o o,3 litru a byl otrok svého vozu, to se raději posadím do vozu jiného století a natankuji co chci a kde chci...nebudu omezovat svoji svobodu jen proto, že jedu v nějakém novém sráči... :D
přeji Vám mnoho úspěchů...
nepropadat panice...
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

jericho-3 píše:Je to zajímavé čtení a je humorné, co vše jsou lidé schopni udělat jen proto, aby pro své miláčky i detektivní cestou sehnali nejlevnější, nejmazivější a nejvýkonnější palivo zvané nafta. Nevím, ale abych sledoval spotřebu nižší o o,3 litru a byl otrok svého vozu, to se raději posadím do vozu jiného století a natankuji co chci a kde chci...nebudu omezovat svoji svobodu jen proto, že jedu v nějakém novém sráči... :D
přeji Vám mnoho úspěchů...
Přesně tak,měl jsem tdi a hdi a cdi a nakonec je nejlepší mědvěd 2.5D,protože sežere naprosto vše co mu dám a že to jsou někdy pěkný sračky (rofl)
Jezdím na vše co teče..
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

peopleman píše: Přesně tak,měl jsem tdi a hdi a cdi a nakonec je nejlepší mědvěd 2.5D,protože sežere naprosto vše co mu dám a že to jsou někdy pěkný sračky (rofl)
jj, to čerpadlo protlačí i sádlo (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
tomi85
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 pro 2010, 15:49
Bydliště: Turnov

Příspěvek od tomi85 »

Tak jsem to tady celý pročet a nedá mi to,musím se taky podělit jezdil jsem půl roku na naftu od robin oilky jelikoš uvás byla opravdu dlouhodobě levná. V práci mi naskakujou benefity jelikoš je možnost vybrat je i na benzinu neváhal jsem a hustil tam VERVU a fakt spokojenost auto min kouří je tiší a lip startuje v mrazech ale jinak spotřebu nebo výkon jsem nezaznamenal,strejc dělá na shelu a pořád rikal at to tam dám tak jsem vzal plnou a nezjistil jsem žádnej rozdíl akorát že byla o 4-5kč dražší takže beru stále vervu :) . Ale doma mám i motorku a v benzínu to je jiná dal jsem tam V-POWER racing když se to dostalo do karborátoru bylo to jako kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem motor neskutečně stichnul,sklidněl a točí se o moc lip škoda že to stojí takovej kotel :( takže ho leju do mašiny jen výjmečně a standartně opět VERVU i když neudělá takovou službu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

tomi85 píše:Ale doma mám i motorku a v benzínu to je jiná dal jsem tam V-POWER racing když se to dostalo do karborátoru bylo to jako kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem motor neskutečně stichnul,sklidněl a točí se o moc lip škoda že to stojí takovej kotel :(
Patrne je to jen tim, ze ma vyssi oktanove cislo, jinak v tom benzinu nebude nic specialniho (krome vyssi ceny (rofl) ). A kdyz nekde ctu, ze potom motory jedou lip a maji vyssi vykon o 20 koni, jen se smeju:-) Protoze oktanove cislo nema ve standardnim motoru skoro zadny vliv na vykon:-)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“